מטפלים והפניות

יה-יה

New member
חברה שלי רוצה הילינג ../images/Emo13.gif

המליצו לחברתי מהעבודה (הידועה בכינויה "תרגעי, מה הלחץ?"
) ללכת לעשות הילינג (איך אומרים? לעשות הילינג, לקבל טיפול ב...?). הבטחתי לה לשאול אתכם- ולהלן השאלה: מי יכול להמליץ על הילר שמטפל באיזור ראשל"צ? (אפשר במסרים, אם מדיניות הפורום לא מאפשרת פרסום. מי המנהלים פה בכלל
). אני מודה לכם מראש, בשם האוויר שלא נכנס לה לריאות. יה-יה.
 

Talia E

New member
אני מכירה מישהי

מ-ע-ו-ל-ה בקרית אונו. לדעתי זה שווה את הנסיעה... קוראים לה טובה אלדד, טל´: 5347353-03. אני לא מכירה אף הילר/ית (או מטפל/ת מכל סוג שהוא למעשה...) בראשל"צ. למה ההמלצה היא דווקא על הילינג? האם היא "לא מסוגלת שיגעו בה", או משהו כזה?
 

Talia E

New member
וואו, עברו כבר 4-3 שבועות מאז

ההודעה הזו!... הצתה מאוחרת?
 

deep ocean

New member
חה חה חה

פשוט פתאום התחשק לי להגיב עליה
יה-יה, מה עם חברה שלך? היא כבר יצרה קשר עם הילר/ית כלשהו?
 
למעלה