מטבע 10 אג', עדיין מחזירים כעודף?? חשבו שוב...

מצב
הנושא נעול.

Subi777

New member
כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..

לא ככה...
אם כבר אז כבר...
זה אמור לעבוד בצורה שבה הנוסע חייב להביא לאוטובוס סכום כסף מדוייק עבור הנסיעה ולשים בקופה בלי כל מגע עם הנהג.
או לקנות כרטיס [למי שאין רב קו] מחוץ לאוטובוס ולתקף את הכרטיס באוטובוס. [כמו ברכבת הקלה בירושלים, וכמו במדינות נאורות, אם אתם כל כך רוצים לערוך השוואות...].
וכנראה שבאמת לא קראת את כל הדברים שכתבתי.
כי אני כבר כמה שנים טובות לא נהג, אחרי מעל 20 שנה בג'וב כפוי הטובה הזה...
כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..
זו הנחה לא נכונה...
&nbsp
ההנחה צריכה להיות שספק השירות צריך לשרת את הלקוח.
אין לי שום בעיה לעבוד גם בשיטה של לשלם מראש על הנסיעה באינטרנט וכשאני אעלה לאוטובוס שהנסיעה תתוקף.
&nbsp
אתה לא תמצא שום דוגמא בעולם למקרה שבו לקוח צריך להיות מושלם עבור נותן השירות.
 

ארזS

New member
ממש לא נכון.

כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..
זו הנחה לא נכונה...
&nbsp
ההנחה צריכה להיות שספק השירות צריך לשרת את הלקוח.
אין לי שום בעיה לעבוד גם בשיטה של לשלם מראש על הנסיעה באינטרנט וכשאני אעלה לאוטובוס שהנסיעה תתוקף.
&nbsp
אתה לא תמצא שום דוגמא בעולם למקרה שבו לקוח צריך להיות מושלם עבור נותן השירות.
ממש לא נכון.
הנחת המוצא שלי היא שהציבור רוצה שרות יעיל כמו בחו''ל.
אז לשרות יעיל יש שתי פנים !!!
 

Subi777

New member
לשירות יעיל יש רק פן אחד.

ממש לא נכון.
הנחת המוצא שלי היא שהציבור רוצה שרות יעיל כמו בחו''ל.
אז לשרות יעיל יש שתי פנים !!!
לשירות יעיל יש רק פן אחד.
מי שחושב שאפשר לחנך ציבור לקוחות - יכווה קשות ויפסיד הרבה מאוד כסף.
זה שיעור ראשון בשיווק, כלכלה ועוד.
&nbsp
בנק ישראל מנסה במשך שנים לחנך את הציבור להשתמש במטבעות של 10 אגורות. כל אחד מאיתנו זורק את המטבעות האלה בכל מיני מקומות... זה מוביל להוצאות אדירות לבנק ישראל.
&nbsp
איאפשר לחנך לקוחות וזה גם מאוד לא כלכלי.
השירות צריך להיות מותאם ללקוח.
&nbsp
במקרה הזה, קל היה יותר לחברה להטיל את זה על הנהגים, כי הנהגים לא מרגישים יכולת להלחם בתופעה. החברה גם בטח הניחה שהנהגים יוציאו את התסכול על הנוסעים.
&nbsp
אם אתה באמת מתעניין בנושא הזה, יש עליו פרקים נרחבים בהקשר של פסיכולוגיה שיווקית.
 

ארזS

New member
שמת לב מה כתבת ?

לשירות יעיל יש רק פן אחד.
מי שחושב שאפשר לחנך ציבור לקוחות - יכווה קשות ויפסיד הרבה מאוד כסף.
זה שיעור ראשון בשיווק, כלכלה ועוד.
&nbsp
בנק ישראל מנסה במשך שנים לחנך את הציבור להשתמש במטבעות של 10 אגורות. כל אחד מאיתנו זורק את המטבעות האלה בכל מיני מקומות... זה מוביל להוצאות אדירות לבנק ישראל.
&nbsp
איאפשר לחנך לקוחות וזה גם מאוד לא כלכלי.
השירות צריך להיות מותאם ללקוח.
&nbsp
במקרה הזה, קל היה יותר לחברה להטיל את זה על הנהגים, כי הנהגים לא מרגישים יכולת להלחם בתופעה. החברה גם בטח הניחה שהנהגים יוציאו את התסכול על הנוסעים.
&nbsp
אם אתה באמת מתעניין בנושא הזה, יש עליו פרקים נרחבים בהקשר של פסיכולוגיה שיווקית.
שמת לב מה כתבת ?
אנשים זורקים את המטבעות של 10 אגורות, כלומר הם צוחקים מהכסף הזה.
&nbsp
אבל חלילה שלנהג אוטובוס לא יהיו 10 אגורות כדי לתת להם את העודף הזה שאותו הם יזרקו אחר כך בכל מיני מקומות..
&nbsp
תשמע, באמת שהיה לי נעים להשתתף איתך בדיון, אמנם איננו מכירים אישית, אבל נתקלנו זה בזה בפורומים שונים, ותמיד הדיונים בינינו התנהלו בצורה מכובדת, כולל ברגע זה, ולכן המשכתי בדיון אף שכתבתי כבר מספר פעמים שמיציתי.
&nbsp
הסיבה שהמשכתי היא שאתה באמת איש נעים לדיונים, אתה כותב בצורה מאוד תרבותית [לעומת איזה חוליגן חסר תרבות אחר כאן....], ורק חבל לי שאתה לא בקיא כל כך בחומר, ואנא אל תיפגע אם אגיד שאולי אתה תמים מידי.
&nbsp
אני באמת לא מתעניין בנושא, ועם כל מה שאני למדתי בפסיכולוגיה שיווקית ובעבודה עם קהל וכו' וכו' אפשר למלא כרכים עבי כרס.
הסיבה שהשתתפתי בדיון היא כי נמאס לי שאנשים חסרי תרבות מקללים כפי שקילל פותח השרשור, למרות שלאחר מכן הסביר שלא התכוון לקלל. זאת עובדה שקילל.
והמשכתי לאחר מכן כי באמת היה נעים לי להשתתף בדיון מולך.
&nbsp
אבל באמת שמיציתי.

לילה טוב.
 

Subi777

New member
גם אם 1000 אנשים זורקים, זה לא אומר ש ה1001 יזרוק.

שמת לב מה כתבת ?
אנשים זורקים את המטבעות של 10 אגורות, כלומר הם צוחקים מהכסף הזה.
&nbsp
אבל חלילה שלנהג אוטובוס לא יהיו 10 אגורות כדי לתת להם את העודף הזה שאותו הם יזרקו אחר כך בכל מיני מקומות..
&nbsp
תשמע, באמת שהיה לי נעים להשתתף איתך בדיון, אמנם איננו מכירים אישית, אבל נתקלנו זה בזה בפורומים שונים, ותמיד הדיונים בינינו התנהלו בצורה מכובדת, כולל ברגע זה, ולכן המשכתי בדיון אף שכתבתי כבר מספר פעמים שמיציתי.
&nbsp
הסיבה שהמשכתי היא שאתה באמת איש נעים לדיונים, אתה כותב בצורה מאוד תרבותית [לעומת איזה חוליגן חסר תרבות אחר כאן....], ורק חבל לי שאתה לא בקיא כל כך בחומר, ואנא אל תיפגע אם אגיד שאולי אתה תמים מידי.
&nbsp
אני באמת לא מתעניין בנושא, ועם כל מה שאני למדתי בפסיכולוגיה שיווקית ובעבודה עם קהל וכו' וכו' אפשר למלא כרכים עבי כרס.
הסיבה שהשתתפתי בדיון היא כי נמאס לי שאנשים חסרי תרבות מקללים כפי שקילל פותח השרשור, למרות שלאחר מכן הסביר שלא התכוון לקלל. זאת עובדה שקילל.
והמשכתי לאחר מכן כי באמת היה נעים לי להשתתף בדיון מולך.
&nbsp
אבל באמת שמיציתי.

לילה טוב.
גם אם 1000 אנשים זורקים, זה לא אומר ש ה1001 יזרוק.
אני לא מייחס להם חשיבות, אבל אני מכבד את אלה שכן. אני מבין את המקום מהם האנשים האלה מגיעים.
אני למשל לא זורק למחזורית בקבוקים של חצי ליטר, אני מניח אותם ליד המחזורית כי אני יודע שתוך שעה יבואו אנשים שאין להם כסף ויאספו אותם כדי לקבל עליהם את הפיקדון.
&nbsp
&nbsp
אני לא בקיא בהרבה דברים, אבל אני מבין איך העולם עובד. ובנושא של לקוחות - העולם עובד כדי לתת להם את התנאים האופטימלים ביותר כדי להשתמש בשירות שאתה מציע. אתה לא יכול לקחת שירות שהוא בהגדרה מונפול ולאנוס את הלקוח.
אם למשל, היו 4 חברות תחבורה ציבורית שפועלות על אותו הקו, הייתי אומר לך בכיף - תדרוש מהלקוחות שלך סכום מדוייק. בשוק כזה, יש ללקוחות אופציה והם לא יבחרו להשתמש בשירות שלך. בהיעדר אופציה, אתה מחוייב לסטנדרטים גבוהים של שירות. בתחבורה זה קצת צולע, אבל זה לא אומר שגם את המעט שיש מותר לך לקחת לטובתך.
במערכת היחסים שבין חברה - נהג - נוסע. הנוסע הוא ראשון.
 

noga ke

New member
סליחה שאני נדחפת

כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..
זו הנחה לא נכונה...
&nbsp
ההנחה צריכה להיות שספק השירות צריך לשרת את הלקוח.
אין לי שום בעיה לעבוד גם בשיטה של לשלם מראש על הנסיעה באינטרנט וכשאני אעלה לאוטובוס שהנסיעה תתוקף.
&nbsp
אתה לא תמצא שום דוגמא בעולם למקרה שבו לקוח צריך להיות מושלם עבור נותן השירות.
סליחה שאני נדחפת
אבל מה שהוא אומר כבר קיים במקומות בעולם. לא זוכרת אם זה היה באירלנד או אנגליה אבל שם יש קופה קטנה ליד הנהג שלא מחזירה עודף. אין לך סכום מדוייק? לך חפש. או שתוותר על העודף. כבר קרה לי כמה פעמים שנאלצתי לקושש שם מטבעות בין הנוסעים כדי לשלם לאוטובוס. אחרי התשלום המכונה מדפיסה כרטיס.
אז הדרישה שהנהג לא יהיה קופאי היא הגיונית ביותר.
 

Subi777

New member
בהתחשב בכך שבמדינות שציינת יש כרטיסים חכמים

סליחה שאני נדחפת
אבל מה שהוא אומר כבר קיים במקומות בעולם. לא זוכרת אם זה היה באירלנד או אנגליה אבל שם יש קופה קטנה ליד הנהג שלא מחזירה עודף. אין לך סכום מדוייק? לך חפש. או שתוותר על העודף. כבר קרה לי כמה פעמים שנאלצתי לקושש שם מטבעות בין הנוסעים כדי לשלם לאוטובוס. אחרי התשלום המכונה מדפיסה כרטיס.
אז הדרישה שהנהג לא יהיה קופאי היא הגיונית ביותר.
בהתחשב בכך שבמדינות שציינת יש כרטיסים חכמים
שבכלל לא מצריכים צורך במזומן.. אני לא ממש מקבל את מה שאת כותבת.
אולי זה היה באיזה כפר נידח.
 

noga ke

New member
איזה כרטיסים חכמים יש באנגליה ובאירלנד?

בהתחשב בכך שבמדינות שציינת יש כרטיסים חכמים
שבכלל לא מצריכים צורך במזומן.. אני לא ממש מקבל את מה שאת כותבת.
אולי זה היה באיזה כפר נידח.
איזה כרטיסים חכמים יש באנגליה ובאירלנד?
הסתובבתי גם ב"כפרים נידחים" וגם בערים ראשיות. לא ראיתי דבר כזה. והייתי שם שלושה חודשים בסך הכל.
 

amit1270

New member
גם בארץ יש כרטיסים חבמים

בהתחשב בכך שבמדינות שציינת יש כרטיסים חכמים
שבכלל לא מצריכים צורך במזומן.. אני לא ממש מקבל את מה שאת כותבת.
אולי זה היה באיזה כפר נידח.
גם בארץ יש כרטיסים חבמים
 

ארזS

New member
תוספת קטנה...

אני לא צריך לדעת איך זה עובד היום.
אני צריך לדעת איך זה אמור לעבוד.
&nbsp
וזה אמור לעבוד בצורה שבה הנוסע מקבל בדיוק את העודף לו הוא זכאי.
&nbsp
כמו שאמרתי, אם אתם כנהגים מרגישים שאתם נתקעים בין הפטיש לסדן, יש לכם ועד - תנצלו אותו.
&nbsp
&nbsp
החוק שאתה מציע לעולם לא יעבור כי אף פוליטיקאי לא יבצע התאבדות פוליטית כזאת. מנגד, חוק המחייב את חברות התחבורה הציבורית לעשות X Y Z הוא יותר מסביר.
&nbsp
העובדה שאתה למעשה גם מפנה אשמה כלפי הנוסעים ולא כלפי המעסיק שלך מדגימה כמה אתה מרגיש חלש ביחס למעסיק.
&nbsp
חוץ מזה, העולם צועד לכיוון של הגבלת שימוש במזומן... כך שאני באמת לא מבין מה כל כך קשה לאפשר לנוסע לקבל זיכוי לכרטיס הרב קו שלו או לכרטיס האשראי שלו.
&nbsp
&nbsp
תוספת קטנה...
ברור שאף פוליטיקאי לא יתאבד בשבילך.
הכי קל זה לזרוק הכל על נותני השרות.
למה להסתבך עם האזרח שיתנקם בקלפי?
[אני צוחק, למרות שזה עצוב...]
 

Subi777

New member
זוהי האחריות של נותן השירות... הוא נותן השירות.

תוספת קטנה...
ברור שאף פוליטיקאי לא יתאבד בשבילך.
הכי קל זה לזרוק הכל על נותני השרות.
למה להסתבך עם האזרח שיתנקם בקלפי?
[אני צוחק, למרות שזה עצוב...]
זוהי האחריות של נותן השירות... הוא נותן השירות.
ואם יש לו בעיה עם מטבעות של 10 אגורות, אז שיפתור את הבעיה הזאת.
איאפשר לגלגל את האחריות כלפי הנוסע, הנוסע בכלל לא מעורב בתהליך.
&nbsp
שים לב למשל מה עשה חוק הספאם... תאר לעצמך שיהיה אותו חוק בהקשר של תחבורה ציבורית. אם לא יוחזר עודף לנוסע הוא יכול לתבוע 500 ש"ח ללא הוכחת נזק. באותו היום אני מבטיח לך, חברות התחבורה הציבורית ימצאו לך פתרון מצויין לכל המצוקות שלך כנהג. היום, אין להם אינטרס... תתמוד. אתה חלש, הועד שלך חלש. אתה אפילו עושה להם שירות בכך שאתה לא רואה בהם אחראים לבעיה....
&nbsp
המצב הכי גרוע שאדם מגיע אליו הוא שהוא מאשים את הלקוח. זה בדיוק כמו שמלצרים מאשימים סועדים על זה שהם לא משאירים טיפ... ולמה הסועדים אשמים? השירות חרא. למה שאני אשאיר? וזאת במקום להאשים את המעסיק שהוא לא משלם להם שכר בסיס ברוח בית המשפט. אם מלצרים היו יוצרים כוח גדול הפוליטיקאים כבר מזמן היו מתקנים את ההלכה של בית המשפט בחקיקה מתאימה.
 

ארזS

New member


זוהי האחריות של נותן השירות... הוא נותן השירות.
ואם יש לו בעיה עם מטבעות של 10 אגורות, אז שיפתור את הבעיה הזאת.
איאפשר לגלגל את האחריות כלפי הנוסע, הנוסע בכלל לא מעורב בתהליך.
&nbsp
שים לב למשל מה עשה חוק הספאם... תאר לעצמך שיהיה אותו חוק בהקשר של תחבורה ציבורית. אם לא יוחזר עודף לנוסע הוא יכול לתבוע 500 ש"ח ללא הוכחת נזק. באותו היום אני מבטיח לך, חברות התחבורה הציבורית ימצאו לך פתרון מצויין לכל המצוקות שלך כנהג. היום, אין להם אינטרס... תתמוד. אתה חלש, הועד שלך חלש. אתה אפילו עושה להם שירות בכך שאתה לא רואה בהם אחראים לבעיה....
&nbsp
המצב הכי גרוע שאדם מגיע אליו הוא שהוא מאשים את הלקוח. זה בדיוק כמו שמלצרים מאשימים סועדים על זה שהם לא משאירים טיפ... ולמה הסועדים אשמים? השירות חרא. למה שאני אשאיר? וזאת במקום להאשים את המעסיק שהוא לא משלם להם שכר בסיס ברוח בית המשפט. אם מלצרים היו יוצרים כוח גדול הפוליטיקאים כבר מזמן היו מתקנים את ההלכה של בית המשפט בחקיקה מתאימה.

http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=177040407
 

cwen

New member
אבל לפעמים נגמר העודף!

תופתע לדעת..
כנגד בנקים למשל הוגשו כבר תביעות יצוגיות על גביית עמלה של כמה אגורות מעבר למה שצריך.
מדובר בסכומי עתק.
&nbsp
אתה טוען שזה מגוחך, אני טוען שאיאפשר לשלול את זה על הסף. וגם אם זה לא נעשה בכוונה, יש כאן ציבור נפגעים לא קטן... ואם מאורעות נקודתיים קורים יותר מידי אז כבר איאפשר לקרוא להם מאורעות נקודתיים.
אבל לפעמים נגמר העודף!
כבר יצא לי יותר מפעם אחת לעלות על אוטובוס, כשהנהג מבקש ממני ומהנוסעים האחרים לבדוק אם אנחנו יכולים לפרוט לו כסף כדי שיהיה לו לתת עודף. ויצא לי שנהג אמר לנוסעים לחזור עוד כמה תחנות בשביל העודף, ובינתיים היה מנסה לקבל מהנוסעים הבאים או אפילו להחליף עם נהג אוטובוס אחר ברמזור, ואחר כך הנוסעים חזרו וקיבלו את העודף.
&nbsp
למה להניח שיש איזו תוכנית זדונית ברקע, כשהקטע הזה של נגמר העודף פשוט קורה?
 

Subi777

New member
השאלה היא למה להניח שלא.

אבל לפעמים נגמר העודף!
כבר יצא לי יותר מפעם אחת לעלות על אוטובוס, כשהנהג מבקש ממני ומהנוסעים האחרים לבדוק אם אנחנו יכולים לפרוט לו כסף כדי שיהיה לו לתת עודף. ויצא לי שנהג אמר לנוסעים לחזור עוד כמה תחנות בשביל העודף, ובינתיים היה מנסה לקבל מהנוסעים הבאים או אפילו להחליף עם נהג אוטובוס אחר ברמזור, ואחר כך הנוסעים חזרו וקיבלו את העודף.
&nbsp
למה להניח שיש איזו תוכנית זדונית ברקע, כשהקטע הזה של נגמר העודף פשוט קורה?
השאלה היא למה להניח שלא.
אני שמח שיש נהגים שמוצאים פתרונות ואני שמח עוד יותר אם יש חברות שדואגות שנהגים לא יכנסו למצבים האלה בכלל..
&nbsp
אבל בשאלה של האם יש תוכנית זדונית כן או לא.. אתה לא יכול לומר מה נכון להניח. הנחה מטבעה היא לא הגיונית וצמד המילים "סביר להניח" לא ממש עובד כאשר יש שיקולים מסחריים. אחרי הכל, גם סביר להניח שתאגידי בנקים שמפוקחים ע"י בנק ישראל לא יגבו כספים בצורה לא חוקית מלקוחות ועדיין, תביעות ענק מוכיחות לנו אחרת.
 

cwen

New member
כי ההנחה שלך מערבת מזימה

השאלה היא למה להניח שלא.
אני שמח שיש נהגים שמוצאים פתרונות ואני שמח עוד יותר אם יש חברות שדואגות שנהגים לא יכנסו למצבים האלה בכלל..
&nbsp
אבל בשאלה של האם יש תוכנית זדונית כן או לא.. אתה לא יכול לומר מה נכון להניח. הנחה מטבעה היא לא הגיונית וצמד המילים "סביר להניח" לא ממש עובד כאשר יש שיקולים מסחריים. אחרי הכל, גם סביר להניח שתאגידי בנקים שמפוקחים ע"י בנק ישראל לא יגבו כספים בצורה לא חוקית מלקוחות ועדיין, תביעות ענק מוכיחות לנו אחרת.
כי ההנחה שלך מערבת מזימה
בגלל זה קראתי לזה "תוכנית זדונית". כשיש תופעה שצריך למצוא לה הסבר, בדרך כלל מעדיפים את ההסבר הפשוט יותר שמערב פחות גורמים ודורש פחות תכנון וסדר ואנשים ששומרים סוד.
&nbsp
ההנחה של "נגמר העודף" יותר פשוטה ומסתדרת יותר עם חוויות של נוסע קבוע בתחבורה הציבורית מאשר ההנחה של "יש תוכנית לשדוד את הציבור ולהרוויח המון מהצטברות של עשר אגורות פה ושם".
&nbsp
ולא, זה לא כמו הבנקים שגובים עמלות לא חוקיות.
 

Subi777

New member
זו דרך אחת להסתכל על זה.

כי ההנחה שלך מערבת מזימה
בגלל זה קראתי לזה "תוכנית זדונית". כשיש תופעה שצריך למצוא לה הסבר, בדרך כלל מעדיפים את ההסבר הפשוט יותר שמערב פחות גורמים ודורש פחות תכנון וסדר ואנשים ששומרים סוד.
&nbsp
ההנחה של "נגמר העודף" יותר פשוטה ומסתדרת יותר עם חוויות של נוסע קבוע בתחבורה הציבורית מאשר ההנחה של "יש תוכנית לשדוד את הציבור ולהרוויח המון מהצטברות של עשר אגורות פה ושם".
&nbsp
ולא, זה לא כמו הבנקים שגובים עמלות לא חוקיות.
זו דרך אחת להסתכל על זה.
מנגד, החברה כנראה מודעת או עוצמת עניים בכוונה תחילה מהעובדה שלנהגים לעיתים קרובות חסר עודף ובכך היא גורמת בצורה ישירה לבעיה הנדונה. התוצאה היא תמיד שהחברה רק מרוויחה כי איאפשר לתקן את תעריף הנסיעה בהתאם למצב העודף של הנהג, כך יוצא שהנוסע תמיד יוצא מופסד אם לנהג אין עודף.
&nbsp
התוכנית הזודנית לא חייבת להיות במובן שישבו גורמים בכירים ורקמו תוכנית לפגוע.. היא יכולה להיות גם כתולדה של הזנחה, עצימת עניים והתעלמות מבעיה קיימת.
&nbsp
אז כשמציגים את זה כך, אתה בטוח שהנחה הפשוטה שלך טובה יותר מההנחה הפשוטה שלי?
 
או במלים אחרות, Hanlon's razor:

כי ההנחה שלך מערבת מזימה
בגלל זה קראתי לזה "תוכנית זדונית". כשיש תופעה שצריך למצוא לה הסבר, בדרך כלל מעדיפים את ההסבר הפשוט יותר שמערב פחות גורמים ודורש פחות תכנון וסדר ואנשים ששומרים סוד.
&nbsp
ההנחה של "נגמר העודף" יותר פשוטה ומסתדרת יותר עם חוויות של נוסע קבוע בתחבורה הציבורית מאשר ההנחה של "יש תוכנית לשדוד את הציבור ולהרוויח המון מהצטברות של עשר אגורות פה ושם".
&nbsp
ולא, זה לא כמו הבנקים שגובים עמלות לא חוקיות.
או במלים אחרות, Hanlon's razor:
"לעולם אל תייחס לזדון את מה שניתן להסביר באופן הולם באמצעות טפשות."
 

yonitbrk

New member
נסעתי השבוע מספר פעמים בתח"צ

מטבע 10 אג', עדיין מחזירים כעודף?? חשבו שוב...
לילה טוב לכולם,
אני חשבתי הרבה אם לרשום את הפוסט הזה או לא, אבל החלטתי לבסוף שכן.
נסעתי היום עם קו 66, האחרון שיצא מרמת גן לכיוון תל אביב (23:45+-). נכנסתי לאוטובוס, הגשתי לנהג מטבע של 10 ש"ח, וקיבלתי עודף של 3 ש"ח. בזמן שקיבלתי את העודף, הנהג מילמל איזה משהו, ועכשיו בשחזור המקרה- הוא ככל הנראה אמר שאין לו 10 אג'. הסתכלתי על הקבלה, וראיתי שעלות הנסיעה היא 6.90 ש"ח.


למיטב ידיעתי (ויש לי קצת ידע), מטבע 10 אג' עדיין משמש הילך חוקי במדינת ישראל.

התפלאתי שלא קיבלתי את העודף המדויק מהנהג. והאמת, המטבע הזה, 10 האגורות, לא יעשו אותי עשיר, ואיך אומרים? "שיהיה לו לתרופות".. אני רוצה לדעת אם זה דפוס קבוע של נהגים להרוויח על הנוסעים האחרונים 10 אג' לנוסע שמשלם על נסיעה ללא רב קו (מניח ומאמין שלא). אני עוד רוצה לדעת אם אותו נהג (או כל אחד אחר) היה מסיע אותי אם היו חסרים לי 10 אג' לנסיעה.

נהג לא אמור לצאת לנסיעה גם אם היא האחרונה שלו, עם מספיק עודף להחזיר לנוסעיו...??

סתם תסכול של לפני שינה..
ד"א הקבלה מהמודול של הנהג, נמצאת אצלי אם אני לא טועה.

**שוב, לא קטנוני על אותם 10 אג', אלא על הקונספט והמקרה ההפוך שלא היה מתקבל**


לילה טוב
נסעתי השבוע מספר פעמים בתח"צ
וקיבלתי עודף כמו שצריך. גם במוניות שירות וגם באוטובוסים (אגד).
 

cwen

New member
יכול להיות שהוא אמר שאין לו 10 אגורות

מטבע 10 אג', עדיין מחזירים כעודף?? חשבו שוב...
לילה טוב לכולם,
אני חשבתי הרבה אם לרשום את הפוסט הזה או לא, אבל החלטתי לבסוף שכן.
נסעתי היום עם קו 66, האחרון שיצא מרמת גן לכיוון תל אביב (23:45+-). נכנסתי לאוטובוס, הגשתי לנהג מטבע של 10 ש"ח, וקיבלתי עודף של 3 ש"ח. בזמן שקיבלתי את העודף, הנהג מילמל איזה משהו, ועכשיו בשחזור המקרה- הוא ככל הנראה אמר שאין לו 10 אג'. הסתכלתי על הקבלה, וראיתי שעלות הנסיעה היא 6.90 ש"ח.


למיטב ידיעתי (ויש לי קצת ידע), מטבע 10 אג' עדיין משמש הילך חוקי במדינת ישראל.

התפלאתי שלא קיבלתי את העודף המדויק מהנהג. והאמת, המטבע הזה, 10 האגורות, לא יעשו אותי עשיר, ואיך אומרים? "שיהיה לו לתרופות".. אני רוצה לדעת אם זה דפוס קבוע של נהגים להרוויח על הנוסעים האחרונים 10 אג' לנוסע שמשלם על נסיעה ללא רב קו (מניח ומאמין שלא). אני עוד רוצה לדעת אם אותו נהג (או כל אחד אחר) היה מסיע אותי אם היו חסרים לי 10 אג' לנסיעה.

נהג לא אמור לצאת לנסיעה גם אם היא האחרונה שלו, עם מספיק עודף להחזיר לנוסעיו...??

סתם תסכול של לפני שינה..
ד"א הקבלה מהמודול של הנהג, נמצאת אצלי אם אני לא טועה.

**שוב, לא קטנוני על אותם 10 אג', אלא על הקונספט והמקרה ההפוך שלא היה מתקבל**


לילה טוב
יכול להיות שהוא אמר שאין לו 10 אגורות
ושתחזור מאוחר יותר לבדוק אם הוא קיבל במהלך הנסיעה.
 

Shark Alarm

New member
ממממ לא נראה לי


יכול להיות שהוא אמר שאין לו 10 אגורות
ושתחזור מאוחר יותר לבדוק אם הוא קיבל במהלך הנסיעה.
ממממ לא נראה לי

כי עליתי לאוטובוס בצומת אבן גבירול/ארלוזרוב, והנהג ידע שאני ארד בדיזינגוף...

קיצר- שוב אני אומר- לא מעניינת אותי העובדה שהוא לא החזיר לי עודף, אלא יותר הזילות של הנהג בכסף המזומן.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה