כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..
זו הנחה לא נכונה...
 
ההנחה צריכה להיות שספק השירות צריך לשרת את הלקוח.
אין לי שום בעיה לעבוד גם בשיטה של לשלם מראש על הנסיעה באינטרנט וכשאני אעלה לאוטובוס שהנסיעה תתוקף.
 
אתה לא תמצא שום דוגמא בעולם למקרה שבו לקוח צריך להיות מושלם עבור נותן השירות.
כל הנחת המוצא שלך היא שהלקוח צריך לשרת את הנהג..לא ככה...
אם כבר אז כבר...
זה אמור לעבוד בצורה שבה הנוסע חייב להביא לאוטובוס סכום כסף מדוייק עבור הנסיעה ולשים בקופה בלי כל מגע עם הנהג.
או לקנות כרטיס [למי שאין רב קו] מחוץ לאוטובוס ולתקף את הכרטיס באוטובוס. [כמו ברכבת הקלה בירושלים, וכמו במדינות נאורות, אם אתם כל כך רוצים לערוך השוואות...].
וכנראה שבאמת לא קראת את כל הדברים שכתבתי.
כי אני כבר כמה שנים טובות לא נהג, אחרי מעל 20 שנה בג'וב כפוי הטובה הזה...
זו הנחה לא נכונה...
 
ההנחה צריכה להיות שספק השירות צריך לשרת את הלקוח.
אין לי שום בעיה לעבוד גם בשיטה של לשלם מראש על הנסיעה באינטרנט וכשאני אעלה לאוטובוס שהנסיעה תתוקף.
 
אתה לא תמצא שום דוגמא בעולם למקרה שבו לקוח צריך להיות מושלם עבור נותן השירות.