איזה סורק יש לך?
אני אחפש בקטלוג בערב, אבל בינתיים - הבעיה היא לא בחדות או בבהירות של התמונה אלא בגודל. אתה חייב לסרוק עם יותר פיקסלים. חפש משהו שמסומן ב DPI, או Dots Per Inch, ותגדיל אותו... הימני באמת נראה כמעט, אבל לא בדיוק, מטבע שווצרי. אולי איזו הנפקה פרטית. האמצעי בהחלט נראה טורקי. השמאלי, אני לא מצליח אפילו לראות אם הכתב הוא ערבי או משהו מהמזרח הרחוק.