לא יפה
לא יפה להבהיל אותי ככה... לרגע התבאסתי מאוד... אז ככה - בקישורים של זאפ הוא מפנה קודם כל לאלה שנותנים את המחשב עם 1GB זיכרון - שזה ממש מעט... ובגלל זה יש הבדל במחיר... בקישור השני באמת מדובר על 2GB אבל ההבדל הוא בסה"כ קצת יותר מ-100 שקל, אז באמת שב-ק-ט-נ-ה... חסרונות? עוד לא ממש... רק העובדה שהוא קצת יותר "שמן" ממה שאני רגילה (המחשב הקודם שלי היה Latitude 620). בסה"כ, אני מרוצה ממנו (וגם מהמחיר

)