מחשב Dell Vostro חדש

קררררן

New member
מחשב Dell Vostro חדש

היי, קניתי מחשב dell vostro 1400 עם free dos... פתחתי וניסיתי להתקין win xp ומשום מה הוא רושם שהוא לא מוצא אף Hard Disk Drive.... אני אמורה להתקין דרייברים קודם? יש לי גם דיסק להתקנת free dos... מישהו כבר עבר את הסרט הזה ויכול לעזור? :( תודה, קרן.
 

קררררן

New member
עזרה בבקשה

סורי אבל פספסתי אותך... חיפשתי בפורום ולא מצאתי מענה... יש אולי מישהו אחר שיוכל לעזור? :(
 

קררררן

New member
תודה

כנראה שמעייפות וייאוש לא שמתי לב לכל זה... תודה תודה :) תיכף ננסה את זה... לילה טוב
 

קררררן

New member
כן כן

הצלחתי :) קניתי ב-KSP אחרי בדיקות מחירים בהרבה חנויות אחרות ויצא לי -4790 (עם מסך 14 אינץ...) לדעתי הם באמת הכי זולים... אה - ואמרו שלא תמיד מקבלים את זה - קיבלתי שלוש שנות אחריות...
 
יש יותר זולים :)

יש יותר זולים :) לפי זאפ: http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=680367 בחנות הזאת רשום המחיר בזאפ 4,685 אך בפועל המחיר הוא 4,645 לאחר שנכנסים לקישור. http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-vostro-1400.htm 3 שנים אחריות לא תמיד מקבלים?! אצל דל איך שידוע לי דווקא כן. וכמו שנשאל פה אצל מי באמת את מקבלת את האחריות? אגב, מצאת למחשב חסרונות?
 

קררררן

New member
לא יפה

לא יפה להבהיל אותי ככה... לרגע התבאסתי מאוד... אז ככה - בקישורים של זאפ הוא מפנה קודם כל לאלה שנותנים את המחשב עם 1GB זיכרון - שזה ממש מעט... ובגלל זה יש הבדל במחיר... בקישור השני באמת מדובר על 2GB אבל ההבדל הוא בסה"כ קצת יותר מ-100 שקל, אז באמת שב-ק-ט-נ-ה... חסרונות? עוד לא ממש... רק העובדה שהוא קצת יותר "שמן" ממה שאני רגילה (המחשב הקודם שלי היה Latitude 620). בסה"כ, אני מרוצה ממנו (וגם מהמחיר :) )
 
למעלה