מחשב שמתעקש לעבוד רק עם לינוקס. חידה.

s t a r k

New member
מחשב שמתעקש לעבוד רק עם לינוקס. חידה.

אני רוצה בבקשה להמשיך את השירשור הזה http://www.tapuz.co.il/forums/main/Viewmsg.asp?forum=91&msgid=109322360&archive=1 אז ככה- המחשב מתנהג אותו דבר גם בSAFE MODE. הספק- חדש, וגם טיפלו בההתחממות יתר שהיתה ואיננה. אני אנסה בכ"ז להחליף ספק ואראה מה קורה. המחשב ספג בזמנו מכת מתח ענקית, אחרי התיקונים הנ"ל הוא עבד איזה חודש ואז שוב נפל. ועכשיו כאמור הוא עובד עם גרסת התנסות של לינוקס על דיסק . החידה בעינה. אותי זה מאוד מסקרן, והלוואי שאצליח לגרום לו לעבוד עם חלונות (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה.. ) ולא אצטרך להתחבט עם שאלת הקניה של מחשב חדש.
 

Cmona

New member
../images/Emo39.gif לא יודעת מה היה בעבר שהמחשב עבד

פעם עם XP ופתאום עכשיו אחרי שנה/שנים לא מצליח. או בגלל הפירמוט הלא נכון של הדיסק הקשיח מלינוקס לחלונות או בגלל שבתקופה הזאת החלפתם משהו בחומרת המחשב כמו איזה כרטיס או עכשיו אתם מתקינים חלונות מ-CD אחר. כשתגיעי לנקודה מה נשתנה מפעם אחרונה שהייתה מותקנת מירכת הפעלה XP בלי בעיות אולי תגיעי לנקודה איפה הבעיה.
 

s t a r k

New member
אני אלך צעד צעד עם הסיפור,כי היה כנראה מבולבל

1.המחשב עבד שנים יפה עם XP 2. חטף זבנג חשמל גדול והתעלף 3. טכנאי בא, שם ספק כח חדש, מאורר חדש למעבד, והחליף כ. זיכרון מ128MB ל256 ( לא לצחוק על סדרי הגודל שלנו, זה מה יש...
). 4. המחשב עבד יפה חודש וחצי וקרס בלי סיבה נראית לעין. קריסה: מסכים כחולים שונים בשלבים שונים של תחילת הפעלת XP 5.חיברתי את ההרד דיסק למחשב של השכנים ופירמטתי אותו לחלוטין, חילקתי למחיצות, והתקנתי עליו XP מחדש. חיברתי את ההרד דיסק בחזרה למחשב שלנו והבעיה נשארה. חיברתי את ההרד דיסק של השכנים למחשב שלנו והבעיה בעינה. 6. ביאושי שלפתי דיסק ( הכוונה של CD-ROM) שפעם צרבתי, שמכיל את קזית שזו גרסת התנסות בOS של לינוקס, שרצה ישירות מכונן הדיסקים ללא התקנה ועם זה אני עובדת כרגע. רץ מצוין. רק שאי אפשר ככה מסיבות מובנות. את מבינה את התעלומה?
 

0uTl0oK

New member
אי אפשר להתקין XP על מחשב שונה

להעביר את ההרד דיסק למחשב שלך ולצפות שיעבוד כמו להשתיל לב של כלב בגוף של חתול רק אם אלו מחשבים תאומים ואני מדבר תאומים שאמא שלהם לא מזהה הבדלים בניהם
 

s t a r k

New member
אני מבינה מה שאתה אומר, אבל ההרד דיסק

של השכנים עשה אותם בעיות. ואי אפשר להתקין עם המחשב שלי כי גם תוך כדי ההתקנה המחשב נתקע, תאמין לי שניסיתי. אחרת למה לי להסתבך עם המחשב של השכנים?
 

0uTl0oK

New member
את מבינה שאי אפשר לחבר הרד דיסק שונה

למחשב שלך ממחשב אחר ולצפות שהוא יעבוד(כלומר המערכת הפעלה)... צריך לבדוק מה עוד יכולה להיות הבעיה במחשב שלך לוח אם זיכרון (אני יודע שהחליפו לך השאלה האם זה היה זיכרון חדש או "מחודש") מעבד ספק העובדה שלינוקס ON CD רץ על המחשב לא אומר יותר מידי הוא מאוד מצומצם ולא מנצל את המחשב עד הסוף אז קשה לנחש מה ספציפית הבעיה היה לי מקרה של מחשב שהיה ניתקע בWIN מסכים כחולים וכו החלפת ספק טיפלה בבעיה באיזה חלקים הטכנאי החליף לך חדשים מנילונים או משומשים
 

s t a r k

New member
ספק חדש

מאורר וזיכרון משומשים, אבל הבעיה לא בזיכרון כי החלפתי באחרים וגם איתם לא עבד. מחשב מסכן.
 

ocean666

New member
../images/Emo26.gif

מה המפרט של המחשב? אולי הבעיה היא בכלל בלוח? אחרי הכל, הוא חטף מכת חשמל רצינית כפי שאת מתארת..
 

s t a r k

New member
הלוח

KVZA7 3.0 המעבד כמו שכתבתי AMD DURON 800 אולי הבעיה בלוח, אבל השאלה היא למה הוא כן עובד בצורה המשונה הזאת... האם זה לא סימן לכך שהוא לא אבוד לגמרי ? לא יודעת.
 

ocean666

New member
../images/Emo26.gif

תשמעי, יש תקלות במחשבים שאפילו ביל גייטס לא בטוח מבין אותן.. וגם נורא קשה לדעת ככה "מרחוק" בלי לראות את הבעיה בעיניים אם זה נורא חשוב לך להציל אותו אז תנסי איזה חבר/ה שמומחה בנושא או איזה טכנאי זול וטוב שאת מכירה.. למרות שלדעתי האישית- עבר זמנו של המחשב הזה..
 

s t a r k

New member
באמת עבר זמנו.אלא שכסף לחדש אין

תגידו, הרי אנשים כל הזמן מחדשים מחשבים, לא בגלל שהם לא עובדים אלא כדי שיהיה משהו טוב יותר. מישהו יודע על מחשב כזה? או איפה להתחיל לחפש. כאמור אני עם רמה של פנטיום 3 800 כל דבר באותה רמה (ומעלה
) יספיק.
 

s t a r k

New member
מישהו יודע איפה הכי טוב לחפש?

מכיר מישהו שמוסר? או שמתעסק במחשבים וסביר להניח שיהיה לו?
 
למעלה