מחשב נייד
היי עכשיו יש לי מחשב נייד גרוע של IBM בן שנתיים וחצי והבעיה שלו היא שהוא איטי והמסך 12" קטן מאוד. בגלל זה אני מחפש אחד יותר מהיר ועם מסך 15.4" עם המעבד הכי טוב וזיכרון לפחות 2GB די טוב לגרפיקה חברה מוכרת טוב לאופיס לאייסיקיו מסנגר ועוד. והתקציב נע בין 4,500 ל - 5,000 האם יש אחד כזה? אם כן תשלחו לינק.
היי עכשיו יש לי מחשב נייד גרוע של IBM בן שנתיים וחצי והבעיה שלו היא שהוא איטי והמסך 12" קטן מאוד. בגלל זה אני מחפש אחד יותר מהיר ועם מסך 15.4" עם המעבד הכי טוב וזיכרון לפחות 2GB די טוב לגרפיקה חברה מוכרת טוב לאופיס לאייסיקיו מסנגר ועוד. והתקציב נע בין 4,500 ל - 5,000 האם יש אחד כזה? אם כן תשלחו לינק.