מחשב ללימודים

  • פותח הנושא Y me
  • פורסם בתאריך

Y me

New member
מחשב ללימודים

אני עדיין לא קניתי מחשב :( אני רוצה שהוא יהיה נוח, שיהיו חי סוללה ארוכים, ושיסתדר עם עברית כמו שצריך. והכי חשוב שיהיה קל ! בגדול חוץ מכתיבת סיכומים ואינטנרט אין שום דבר חובה. אני סטודנט ככה שעדיף שלא יעלה יותר מדי כסף אבל נראה לי שלא כדאי לחסוך אז מחשבים ב 8 אלף שקל גם באים בחשבון. בהתחלה נורא בניתי על ה EEE אבל נמאס כבר לחכות לו והוא נראה מאכזב קצת בנתיים. (הבעיה הכי גדולה שלו שהוא נראה לא נוח) המליצו לי על LG TX Express ועל מקבוק אני לא ממש יודע כמה הם צרכים לעלות במחיר זול ומה כדאי...
 

יאיר B

New member
קל זה אומר מחיר.

כלל האצבע אומר שככל שהמחשב קל יותר - הוא גם עולה יותר. ה-EEE הוא לא מחשב יחודי. צריך לבדוק טוב טוב אם הוא מתאים לך. המקום להקתנת תוכניות קטן יחסית (כ-2GB בגרסא של ה-4GB). גם המסך שלו קטן והמקלדת עלולה לא להיות נוחה. נושא העברית: זה תלוי במערכת ההפעלה ולא במחשב עצמו. מקינטוש: המק מגיע עם מערכת הפעלה של אפל (OSX). אפשר לכתוב בעברית ולקרא בלי בעיה. התוכנות שלו הן שונות (למשל אין אופיס, אלא נאו אופס שזה כמו אופן אופיס שהותאם טוב יותר למק, יש גם מלל). כמובן שניתן להתקין עליו חלונות,אבל זה יקר לדעתי (לקנות מק כדי להתקין עליו חלונות). מחירים לניידים אתה יכול למצוא בזאפ. תטייל שם קצת, תראה מחירים ומשקולות ותחליט על כמה שנראים לך. תעלה קישורים לפורום ונוכל ליעץ לך. לגבי מפרט: לאופיס ואינטרנט אין שום משמעות למפרט. כל מפרט שנמכר כיום יתאים. דגמים קלים יש ללנובו (X61, אין CD), ל-HP (בסדרות העסקיות בלבד - NX), גם ל-LG.
 

Y me

New member
בגלל שחושב לי הנוחות

אולי תמליצו לי על מחשבים קלים עם מקלדות נוחות (וגדולות יחסית), שגם יתחבר לאינטרנט אלחוטי מהר, שיפתחו מהר וגם חיי סוללה טובה.
 
למעלה