מחשבים ניידים של HP

EagleEye

New member
מחשבים ניידים של HP

שלום, אני מעוניין לקנות מחשב נייד שישמש מצד אחד למצגות והדרכה (כך שהוא לא יישב כל היום על השולחן אלא ינוע דיי הרבה) ומצד שני לגלישה באינטרנט,סרטים באיכות גבוהה ועוד. המליצו לי על המחשבים של HP, בפרט על הדגמים בסדרה של dv6660 ,Pavilion dv6670 ואחרים. מה דעתכם עליהם? איך הסוללה? האם הוא מתחמם? אשמח לשמוע כל ביקורת והמלצה שיש לכם לתת. התקציב שלי הוא בין 4000 ל5000 בערך, ואוכל להתגמש מעט... תודה מראש! אנדרי
 

יאיר B

New member
הבעיה העיקרית של המחשבים הללו היא שהם קצת

כבדים (3.1 ק"ג). אם מחשב נע - זה אומר שכדאי שיהיה עמיד. אני לא בטוח שתוכל למצוא סדרת מנהלים בתקציב הזה (הן עמידות יותר מהסדרות הביתיות כמו הפאווליון של HP). לגבי המחשבים שהציעו לך: הסוללה תחזיק בערך 3 שעות - (תלוי מה עובד וכמה). יש להם נטייה להתחמם בצד שמאל (איפה שהמעבד), לפחות לפי 6203 שיש לאחותי). בעיקרון לגילישה באינטרנט, מצגות וסרטים אתה לא צריך מפרט גבוהה (כלומר כל מחשב שיש כיום יתאים). לגבי איכות גבוהה של סרטים - זה תלוי במיוחד במסך (ולכן כדאי ללכת ולהתנסות במחשב - בדוק בביג-בוקס או באופיס דיפו בחלק מהסניפים שיש תצוגה). אני חושב בכיוון של לנובו סדרת 3000) ששוקלים כ-2.7 ק"ג ומההתרשמות שלי הרבה פחות מתחממים.
 

EagleEye

New member
מה התקציב למחשב קצת יותר עמיד? מה היית מציע?

ותודה על העזרה..
 

יאיר B

New member
במסגרת המחיר שאתה מוכן לשלם, אפשר לנסות

את דגם הווסטרו של דל (בדוק מחירים ב-KSP למשל). זה משהו באמצע, בין עסקי לביתי (העסקי אצלם נקרא לטיטיוד - אתה יכול לבדוק מחירים בזאפ של שניהם). הווסטרו מגיע בדרך כלל עם 3 שנים אחריות (שזה דבר חשוב בנייד).
 
למעלה