מחשבות...

מחשבות...

אינני יודע...? זו פרידה מאהובה אולי פרידה מאוהבת קשה היא הפרידה אדם לרגע עזב את חווה האם היתהזו טעות העובדה היא שהיא בחרה בחירה נכונה או לא לעולם לא נדע היה להם גן עדן ומה נותר להם היא היתה חלק ממנו האם היא גם הרגישה כך האם אהבתי בשל תפוח האם התפוח זו הסיבה האמיתית תמיד בחיים קיים הנחש יש המון נחשים סביבנו מעניין את מי אלוהים בחן את האשה\האדם..{מצלעו ברא אותה} אולי בחן את הנחש? מחשבות שצצו לי שוב בראש זה נכתב לפני הרבה זמן.. הבוקר שוב תהיתי לי לעצמי מנסה לעשות רגע חושבים ולא כל כך מצליח
 
קבל../images/Emo39.gif על המחשבות

 
למעלה