מחשבות

נננ16

New member
מחשבות

שלום. יש לי עניין שמפריעה לי אשמח אם איזה פסיכולוג או מישהו יוכל להמליץ לי מה לעשות.. מזה כבר כמה חודשים שעולות וצצות לי מחשבות "אסורות" כלומר מחשבות גסות ואני מרגישה פשוט גועל שאני חושבת על זה!! אני כל הזמן מוחקת את המחשבות אבל הם חוזרות וצצות בכל מני סיטואציות או סתם כשהדמיון רץ מעצמו. אני שמה לב שכשאני עסוקה במשהו הם לא סתם מופיעות זה רק כשמחשבות שלי לכאורה ריקות.. אבל זה מטריד אותי ואני לא רוצה לחשבו את המחשבות האלה בכלל!! מה אני יכולה לעשות?..אני כבר ממש מתוסכלת.. תודה מראש!
 

גרא.

New member
נננ16,בלא להתייחס לטריגר הגורם להופעת המחשבות

המטרידות האלה,אם את מרגישה שאת מתקשה לתפקד בחיי היום היום בעטין,יתכן שאת סובלת מ-OCD (מחשבות כפייתיות טורדניות),ואם כך הוא עלייך לגשת לטיפול קוגנטיבי-התנהגותי המקובל במצבים כאלה.את יכולה לפנות לאיט"ה (אירגון המטפלים ההתנהגותיים קגונטיביים) כתובת בגוגל.או לנסות למצוא מטפל מתאים בקופת החולים שלך,במחיר מסובסד.
 
למעלה