מחשבות
שלום. יש לי עניין שמפריעה לי אשמח אם איזה פסיכולוג או מישהו יוכל להמליץ לי מה לעשות.. מזה כבר כמה חודשים שעולות וצצות לי מחשבות "אסורות" כלומר מחשבות גסות ואני מרגישה פשוט גועל שאני חושבת על זה!! אני כל הזמן מוחקת את המחשבות אבל הם חוזרות וצצות בכל מני סיטואציות או סתם כשהדמיון רץ מעצמו. אני שמה לב שכשאני עסוקה במשהו הם לא סתם מופיעות זה רק כשמחשבות שלי לכאורה ריקות.. אבל זה מטריד אותי ואני לא רוצה לחשבו את המחשבות האלה בכלל!! מה אני יכולה לעשות?..אני כבר ממש מתוסכלת.. תודה מראש!
שלום. יש לי עניין שמפריעה לי אשמח אם איזה פסיכולוג או מישהו יוכל להמליץ לי מה לעשות.. מזה כבר כמה חודשים שעולות וצצות לי מחשבות "אסורות" כלומר מחשבות גסות ואני מרגישה פשוט גועל שאני חושבת על זה!! אני כל הזמן מוחקת את המחשבות אבל הם חוזרות וצצות בכל מני סיטואציות או סתם כשהדמיון רץ מעצמו. אני שמה לב שכשאני עסוקה במשהו הם לא סתם מופיעות זה רק כשמחשבות שלי לכאורה ריקות.. אבל זה מטריד אותי ואני לא רוצה לחשבו את המחשבות האלה בכלל!! מה אני יכולה לעשות?..אני כבר ממש מתוסכלת.. תודה מראש!