כליאתם של עגלים נועדה לוודא ש...
שהשרירים יהיו רכים והסטיקים מעודנים ולכן אין להם מרווח תנועה. את הפרות המניבות חלב דוקא כן מוצאים ברפת פתוחה יותר. אבל המחשבות הללו אינן קונסטרוקטיביות ידידי היקר... אם לא נאכל את בעלי החיים שהם בשרשרת המזון שלנו - סופנו להיכחד וכך בנה אותנו הטבע, אין מה לעשות! אגב גם אם נתחסד ונתנזר מפואה-גרא ומאנטריקוט, ונאכל רק אצות, יהיה תמיד חוכמולוג שיטען בעד שימור הצמחיה הירוקה באוקיאנוסים... יאללה, יאללה, שיאכל הוא מצידי את עצמו, אני לא מוותר על סטיקים וכבד אווז ושיקפצו לי כל מכוערי הנפש הצבועים (סוג של חיה טורפת נבלות - מתאים).