מחשבות על החג.
נתחיל בזה שאני לא צמחוני,מסוגל לאכול כל דבר ובלבד שיוגש נצורה אסטטית ויהיה טעים. החג שמתאפיין במוצרי חלב ,מביא אותי לחשוב על.. הפרות בארץ ,התנאים בהן מוחזקות. הן נמצאות במכלאות קטנות בקושי זזות,וכל ייעודן להפיק כמויות גדולות של חלב (עוגות גבינה). אז נכון ,זה עדיין לא הביא אותי להפסיק לצרוך חלב. אבל בשנים האחרונות התחילה נהירה לגבינות עיזים האם זה אומר שזה הגורל הצפוי גם להן? האם אי אפשר למנוע "התקדמות" לכיוון זה? אגב [מאז הכתבות על פיטום אווזים,הפסקתי להזמין כבד אווז). אז נכון זה נשמע קצת התיפייפות נפש.. ונכון שלא עשיתי כמעט כלום עד עכשיו.. אבל עדיין לא מפסיק לחשוב על אותן פרות אומללות. (כן גם על העופות בלולים) ----- טוב אף פעם לא אמרתי שאני ממש נורמאלי..
נתחיל בזה שאני לא צמחוני,מסוגל לאכול כל דבר ובלבד שיוגש נצורה אסטטית ויהיה טעים. החג שמתאפיין במוצרי חלב ,מביא אותי לחשוב על.. הפרות בארץ ,התנאים בהן מוחזקות. הן נמצאות במכלאות קטנות בקושי זזות,וכל ייעודן להפיק כמויות גדולות של חלב (עוגות גבינה). אז נכון ,זה עדיין לא הביא אותי להפסיק לצרוך חלב. אבל בשנים האחרונות התחילה נהירה לגבינות עיזים האם זה אומר שזה הגורל הצפוי גם להן? האם אי אפשר למנוע "התקדמות" לכיוון זה? אגב [מאז הכתבות על פיטום אווזים,הפסקתי להזמין כבד אווז). אז נכון זה נשמע קצת התיפייפות נפש.. ונכון שלא עשיתי כמעט כלום עד עכשיו.. אבל עדיין לא מפסיק לחשוב על אותן פרות אומללות. (כן גם על העופות בלולים) ----- טוב אף פעם לא אמרתי שאני ממש נורמאלי..