מחשבות על החג.

tvrui10

New member
מחשבות על החג.

נתחיל בזה שאני לא צמחוני,מסוגל לאכול כל דבר ובלבד שיוגש נצורה אסטטית ויהיה טעים. החג שמתאפיין במוצרי חלב ,מביא אותי לחשוב על.. הפרות בארץ ,התנאים בהן מוחזקות. הן נמצאות במכלאות קטנות בקושי זזות,וכל ייעודן להפיק כמויות גדולות של חלב (עוגות גבינה). אז נכון ,זה עדיין לא הביא אותי להפסיק לצרוך חלב. אבל בשנים האחרונות התחילה נהירה לגבינות עיזים האם זה אומר שזה הגורל הצפוי גם להן? האם אי אפשר למנוע "התקדמות" לכיוון זה? אגב [מאז הכתבות על פיטום אווזים,הפסקתי להזמין כבד אווז). אז נכון זה נשמע קצת התיפייפות נפש.. ונכון שלא עשיתי כמעט כלום עד עכשיו.. אבל עדיין לא מפסיק לחשוב על אותן פרות אומללות. (כן גם על העופות בלולים) ----- טוב אף פעם לא אמרתי שאני ממש נורמאלי..
 

jud1001

New member
טברייני..מוותר גם על ציגריות ../images/Emo41.gif

מארץ הגמלים?
 

tvrui10

New member
תראו מי פה ???????????

התיירת חזרה.. או כמו שאמרו חז"ל..כוחותנו שבו בשלום לבסיסם.. אגב.. לא יודע אם מותר לי לפרסם.. אבל ידיד טוב שלי שלח לי תמונה שלך משתזפת בערום באילת.
 

optimi10

New member
טווריני ,, היית מת ../images/Emo13.gif חחחח

רק לי מותר לראות אותה בערום
) אבל גם אני כבר מת לראות אותה בעירום חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

jud1001

New member
טברייני...שלא תעיזזז ../images/Emo6.gif ../images/Emo41.gif

שלא לפרסם את התמונה...
 

tvrui10

New member
תמונות ג'וד מאילת !

קבלו תמונות ערום של גודי תמונות ערום
 

jud1001

New member
נשרף לך הפילים טברייני..../images/Emo6.gif ../images/Emo41.gif

 

jozefin3

New member
../images/Emo9.gif../images/Emo2.gifזה מה שקורה שיושבים שעות

בשמש באילת......חחח
אחלה תמונה
ואיפה העירום
 

אלמרה

New member
לפי המשקפיים - זו את כפרה!

אני מזהה לא רע את מי שאני אוהב. ברוכה הבאה שזופה ושמחה.
 

jud1001

New member
אלמרה נראה אותך מזהה..../images/Emo6.gif ../images/Emo41.gif

כעת מי מסתתרת בינות הטוסיקים..
 

אלמרה

New member
או יקירתי... ביניהן ממש ממש...

לא אכפת לי להתבלבל אפילו... אבל אותך אני משהה גם שם את השלישית מימין.
 
אחיותי!

ממרומי החופש הברוך שלי.
ממרומי עצמאותי המוחלטת.
ממרומי יכולתי לנווט את חיי לבד.
ממרומי שמחותי,
אהבותי,
מעגל חברי, אני קוראת לכן: צאו לחופשי
לא עוד מגורים במקום צפוף ללא יכולת לזוז.
לא עוד חליבה שלכן שלוש פעמים ביום.[חליבה אינסופית בעצם]
לא עוד אכילת עשב בכל ארוחה.
לא עוד הזרעה ע"י וטרינר חתיך, שבמקום לעשות את עבודתו נאמנה, תוקע לכן יד פנימה.
לא עוד המלטה פעם בשנה.
לא עוד שיחות בטלות עם האחיות האחרות כל היום.
לא עוד הליכה בוקר בוקר כצאן לטבח. רגע
מפוזרת עצרי
בואי נבדוק משהו קודם, טוב חמודה?
איפה את גרה? [בקופסת גפרורים מכוערת]
מה קורה לך כל היום? [הילדים חולבים עוד ועוד כסף]
מה את אוכלת בשבועות האחרונים בכל ארוחה? [עשב, דההההה]
מי הגניקולוג שלך? [דר' שחר, חתיך עולמי]
כמה פעמים המלטת? [זה באמת לא מתאים לעיל]
מה את עושה בעבודה פעמים רבות? [משוחחת עם הבנות סתם כזה, אממממ.....]
ובוקר בוקר? [אני הולכת כל בוקר לעבודה כמו שעון, למה?]
אחיותי!
במחשבה שנייה, השארו היכן שאתן, אתן לא במקום הרבה יותר גרוע ממני, ואתן לפחות לא צריכות לנקות את החרא כל הזמן.
 

tvrui10

New member
ישנן ארבע אפשרויות,../images/Emo203.gif

א. מישהו כאן קיבל מצב רוח מעונן,עד מעונן מאוד. ב. מישהו כאן קיבל מצב רוח מרומם עד מרומם מאוד ג. מישהו כאן עישן משהו חזק עד חזק מאוד. ד. מישהו כאן שכח לקחת את הכדורים הצהובים בבוקר. ואני שואל מאיפה אתן משיגות את החומר הזה? אחלא חומר שבעולם...
 

אורלייט

New member
אם נגלה לך, אתה מבטיח....../images/Emo6.gif

לא להיות מתרומם עד מתרומם נוהם?
 

אורלייט

New member
ברורררררררררר שלא../images/Emo91.gif

לכן לא רצינו שתיקח את הכדורים הצהובים......
 

tvrui10

New member
טאקילה..הצילו !! אני לא מבין..

מותר לפרסם תמונות אישיות בפורום ????
 
למעלה