מחשבה עמוקה

פיבסי

New member
מחשבה עמוקה

כולנו או רובנו זוכרים את הספר השלישי בו מתגלה שפיטר פטיגרו הוא הבוגד ושסירוס לא והוא בא להוגורטס לנקום את נקמת ג'ימס ולילי ולהגן על הארי... עכשיו בחלק שרמוס וסירוס עם שרביטים מונפים פיטר מתחנן לרחמים ואין לי ציטוט דוייק אבל סירוס אומר משהו כמו "אז היית צריך למות ולא לבגוד בחברים שלך" עכשיו אני אדן נורמלי אוהבת את החיים ואני שואלת כמה באמת היו מתים את חייהם וכמה לא? נראה לי שרובנו לא היו מוסרים את החיים.... עכשיו אין לי כאן טענה לחפותו של פיטר, זה בכלל לא העניין, ברור לרובנו (לפחות כך נראה לי) שהוא בוגד ולא בגלל שוולטי האיים על חייו... אבל האם זה המסר שרולינג מעבירה לנו? האם נראה את זה בהמשך? רון הרמיוני או הארי (הלוואי שזה יהיה רון הוא כזה נודניק
) יקריבו את חייהם בשביל חברם ולא יבגדו? מה אתם חושבים?
 
../images/Emo7.gif

אם זה יהיה רון - זה כ"כ יוסיף לעלילה
החבר הכי טוב מקריב את עצמו כדי לתת להארי לנצח. תחשבו על זה מהצד של רון. יש לו כ"כ הרבה להפסיד
והוא מקריב את עצמו בכל זאת
גמאני חושב שרון נודניק [
אהבתי ששמת את האייקון, גמאני רוצה.
], אבל אם הוא יקריב את עצמו בשביל הארי, בקרב האחרון, זו תהייה ה-הקרבה
רולינג תצא ממש ממש סופרת אדירה, אם היא תעשה את זה. ואני סומך עלייה. כן, אני חושב ש... לזה היא התכוונה. גם שימו לב, במקביל לריאיון שהיא נתנה - אחד מהדמויות המרכזיות שלא היו אמורות למות, עומד למות! רון, החבר הכי טוב של... יקריב את עצמו.
זה כ"כ מתבקש. אי אפשר שכל השלישיה תשרוד עד הסוף. אחד מהם חייב למות. ואני מהמר על רון במקרה כזה, של הקרבה
 

The Knight Girl

New member
אתה ממש יכול להחליף את שייקספיר

עם הרגשנות הזאת! אבל סתם שאלה:זה לא נראה לך קצת קיטשי מידי?! אפילו אני, שאני מאד רגשנית ואוהבת דברים קיצ'ים מסוג זה, חייבת להגיד שזה קיצ'י מידי! אני מסכימה איתך שאחד מהם צריך למות, אבל בדרך אחרת...
 

Mrs Amber Bloom

New member
נכון, זה כ"כ מתבקש../images/Emo41.gif

בגלל זה רולינג לא תעשה את זה. רולינג לא עושה דברים מתבקשים, וזה היופי, בגלל זה רון לא ימות. (והוא לא נונדניק!!11
)
 
זה דווקא לא מתבקש בכלל,

אבל זו עדיין לא אפשרות סבירה לדעתי. ואני דווקא כן חושבת שהשלישיה תשרוד.
 

Mrs Amber Bloom

New member
זה כן בנאלי ומתבקש../images/Emo41.gif

שרון, החבר הכי טוב, יקריב את עצמו בשביל הארי, חברו הטוב ביותר והדמות הראשית, כדי שהטוב ינצח><
 

yakovf2

New member
רון או הרמיוני כמעט בטוח שאחד

מהם ימות.רולינג אמרה שניים מהקרובים ביותר להארי. למרות שזה יכול להיות גם אדון וגברת ווזלי,יכול להיות שזה יהיה הארי ועוד מישהו.
 

InBaR 85

New member
לא רוצה שיקריב את עצמו!!!!

זה יעשה את הארי יותר קורבן ממה שהוא....הארי מת.אני אומרת לכם.|-B
 

InBaR 85

New member
../images/Emo11.gif*** אוף ידעתי שזה הפוך../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif

 

crysania

New member
0: רון לא נודניק!!!

טוב, בעצם נחשוב... טוב, הוא ממש יפה בסרט
. בספר בעצם הוא באמת קצת מעבצן. אבל אני מעדיפה שהרמיוני תמות, היא ממש מעצבנת אותי. ממש ממש. וגם השחקנית בסרט מעצבנת אותי! אותה אני שונאת! מותי! מותי!~!!!!! זהו, כל פיצולי האישיות המרובים כ"כ שלי החליטו, שרולינג תהרוג את הרמיוני בספר, וככה- הרמיוני בסרט תמות- ואני אזכה לראות אותה גוססת לה ומתה!!! D: ועינבר85 יש לך ספויילר בחתימה-__- למרות שאני בספק שמישו פה לא קרא את כל השישייה.
 

The Knight Girl

New member
איך את יכולה להגיד כזה דבר??

הרמיוני מתוקה מתוקה מתוקה!!!!אני לא מסוג האנשים האלה שמעריצים אותה טרוף(וכל היום הרמי פה והרמי שם) אבל אני בהחלט מאד אוהבת אותה!! איך אפשר לא...רגע!צץ לי רעיון בראש...אולי קראת רק את הספר הראשון??שם היא באמת מעצבנת....אהה, לא, זה לא יכול להיות כי כתבת בתגובה לענבר שאת בספק שמישהו לא קרא את כל השישיה...אוף...בכל מקרה, את גם שונאת את אמוש????איך אפשר???היא כזאת שחקנית טובה ומושית!!!!טוב נו, אם ככה את חושבת, אני אקבל את הדעה שלך...
 

מה יא

New member
אבי, שתוק.../images/Emo96.gif

די להרוג את רון, ועוד לגרום לזה להשמע הגיוני (יחסית
).
 
הארי-

אם זה יהיה הוא או החברים שלו- הוא יקריב את עצמו ויהי מה. לגבי רון והרמיוני אני לא בטוחה. אבל אני ממש מסוגלת לדמיין סיטואציה נוסח: "אוכל המות הרים את שרביטו בחיוך מעוות וכיוון אל הרמיוני, שהביטה בו בפחד. "אבדה קדברה!" הוא צעק, וקרן אור ירוקה עשתה את מסלולה משרביטו לעבר הרמיוני, כשפתאום, "לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!" שאג רון וזינק לפניה, הקללה ניטחה בחזהו, והוא נפל אל הקרקע, דומם." הו. *מוחה דמעה.* זה יהיה כל כך בנאלי! *מייבבת בבכי.*
 
למעלה