מחשבה עמוקה
כולנו או רובנו זוכרים את הספר השלישי בו מתגלה שפיטר פטיגרו הוא הבוגד ושסירוס לא והוא בא להוגורטס לנקום את נקמת ג'ימס ולילי ולהגן על הארי... עכשיו בחלק שרמוס וסירוס עם שרביטים מונפים פיטר מתחנן לרחמים ואין לי ציטוט דוייק אבל סירוס אומר משהו כמו "אז היית צריך למות ולא לבגוד בחברים שלך" עכשיו אני אדן נורמלי אוהבת את החיים ואני שואלת כמה באמת היו מתים את חייהם וכמה לא? נראה לי שרובנו לא היו מוסרים את החיים.... עכשיו אין לי כאן טענה לחפותו של פיטר, זה בכלל לא העניין, ברור לרובנו (לפחות כך נראה לי) שהוא בוגד ולא בגלל שוולטי האיים על חייו... אבל האם זה המסר שרולינג מעבירה לנו? האם נראה את זה בהמשך? רון הרמיוני או הארי (הלוואי שזה יהיה רון הוא כזה נודניק
) יקריבו את חייהם בשביל חברם ולא יבגדו? מה אתם חושבים?
כולנו או רובנו זוכרים את הספר השלישי בו מתגלה שפיטר פטיגרו הוא הבוגד ושסירוס לא והוא בא להוגורטס לנקום את נקמת ג'ימס ולילי ולהגן על הארי... עכשיו בחלק שרמוס וסירוס עם שרביטים מונפים פיטר מתחנן לרחמים ואין לי ציטוט דוייק אבל סירוס אומר משהו כמו "אז היית צריך למות ולא לבגוד בחברים שלך" עכשיו אני אדן נורמלי אוהבת את החיים ואני שואלת כמה באמת היו מתים את חייהם וכמה לא? נראה לי שרובנו לא היו מוסרים את החיים.... עכשיו אין לי כאן טענה לחפותו של פיטר, זה בכלל לא העניין, ברור לרובנו (לפחות כך נראה לי) שהוא בוגד ולא בגלל שוולטי האיים על חייו... אבל האם זה המסר שרולינג מעבירה לנו? האם נראה את זה בהמשך? רון הרמיוני או הארי (הלוואי שזה יהיה רון הוא כזה נודניק