אני דווקא מרגישה מאוד נחרצת בנושא.
כן, הייתי מקריבה את חיי למען חבריי הטובים ביותר, כלומר, אלו שאני אוהבת מכל הלב והם בשבילי מיי אוון בלאד - בשנייה. אני לא חושבת שרולינג מנסה להעביר מסר של - תמותו למען חבריכם, אלא יותר להראות את כוחה של האהבה, כפי שהיא עושה אלמוסט אברי סקנד בכל הספרים (שזה מקסים לדעתי לעשות ולהעביר לילדים בעולמנו הקודר, אפל ואכזר לעיתים). ולא נראה לי לא הגיוני שמשהו כזה יקרה לרון או להרמיוני - או אפילו להארי, ואני ממש לא חושבת שזה קיטשי- אלא נערץ, נעלה, יפה, טבעי, אנושי, והגיוני לחלוטין. ויש לי הרגשה שנוויל יעשה משהו כזה בקלות רבה. רואים במהלך כל הספרים כמה שיש לו נפש טובה ועדינה וכמה חבריו חשובים לו וגם בפרק של המאבק בהול אוף פרופסי, אנלא זוכרת בדיוק מה אבל משהו שם הרגיש מאוד ברור שנוויל יעשה משהו כזה בשביל חבריו אין אה הארט ביט.
כן, הייתי מקריבה את חיי למען חבריי הטובים ביותר, כלומר, אלו שאני אוהבת מכל הלב והם בשבילי מיי אוון בלאד - בשנייה. אני לא חושבת שרולינג מנסה להעביר מסר של - תמותו למען חבריכם, אלא יותר להראות את כוחה של האהבה, כפי שהיא עושה אלמוסט אברי סקנד בכל הספרים (שזה מקסים לדעתי לעשות ולהעביר לילדים בעולמנו הקודר, אפל ואכזר לעיתים). ולא נראה לי לא הגיוני שמשהו כזה יקרה לרון או להרמיוני - או אפילו להארי, ואני ממש לא חושבת שזה קיטשי- אלא נערץ, נעלה, יפה, טבעי, אנושי, והגיוני לחלוטין. ויש לי הרגשה שנוויל יעשה משהו כזה בקלות רבה. רואים במהלך כל הספרים כמה שיש לו נפש טובה ועדינה וכמה חבריו חשובים לו וגם בפרק של המאבק בהול אוף פרופסי, אנלא זוכרת בדיוק מה אבל משהו שם הרגיש מאוד ברור שנוויל יעשה משהו כזה בשביל חבריו אין אה הארט ביט.