מחשבה חדשה ! אפשרי ???

מצב
הנושא נעול.
מחשבה חדשה ! אפשרי ???

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
 
לט = לא.

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
לט = לא.
 

ה דרומי

New member
צל"ש לידיעתך יש שלט חדש בכניסה ללוד

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
צל"ש לידיעתך יש שלט חדש בכניסה ללוד
רק מה נראה שהשלט עבר ממקום אחד לכניסה ללוד. צולם בזמן נסיעה ונשלח לדרום. רק נצל"ש כבר כתבתי?.
 
אני רוצה לראות על מה אתה מדבר !

צל"ש לידיעתך יש שלט חדש בכניסה ללוד
רק מה נראה שהשלט עבר ממקום אחד לכניסה ללוד. צולם בזמן נסיעה ונשלח לדרום. רק נצל"ש כבר כתבתי?.
אני רוצה לראות על מה אתה מדבר !
שלח את הסחורה לכאן יא שמן דוב ! (אלק, מי שמדבר אה?
).
 

fireman

New member
המצב שאתה מתאר לא קורה

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
המצב שאתה מתאר לא קורה
גם בפורומים עם אלפי עמודים. תפוז לא תמחוק את ארכיון הפורומים כך סתם ביום בהיר אחד, אתה יכול להיות בטוח שאני או אוהד כמנהלי פורומים בקהילה של יותר מ1000 כמונו (מנהלי פורומים) נקבל הודעה על כוונה כזו אם בכלל תעלה מתישהו על הפרק. שרתי תפוז כבר היום מאחסנים אלפי ג'יגות של חומר טקסטואלי ומצולם בשרתיהם ופורום תחבורה ציבורית למרות שברושם הראשוני שהוא נותן הוא עמוס במידע מדובר באחוזון מזערי בהחלט מכלל המערכת כולה... אני יכול לשעבר שמדובר בנתח אחוזי של 0.00X% מכלל התוכן במערכת הפורומים בתפוז. אם תיכנס למשל לפורום מתגייסים תוכל לראות ארכיון שנצבר משנת 2000 אם אינני טועה, מדובר בארכיון של אלפי עמודים וזאת רק דוגמא אחת לפורום שמייצר טקסטואלית ביום את מה שפורום תח"צ מייצר אולי בשבוע ואף יותר, בתקופות שיא אני לא אהסס לומר שכמות העמודים החודשית פה מגיעה לכדי כמות ההודעות ביומיים שם כאשר בסרגל ההודעות למטה תוכל לראות אפשרות לבחור מבין 30 עמודים ואף יותר. המידע זה (הארכיון) בשלב זה וגם בעתיד צפוי להיות זמין לכל בגישה ישירה בתוך מערכת הפורומים, אני כמנהל בתוך המערכת אברר אם בכלל קיימת אפשרות שכזו ומה עמדת הנהלת תפוז בעניין ואחזור עם תשובה למרות שנראה לי שמדובר במצה הזוי לחלוטין שהסיכוי שיתרחש קלוש עד כדי אפסי. לגבי מחיקת הארכיון, לי כמנהל פורום אין אפשרות למחוק את הארכיון כך שגם אם אני אחלק את ההסמא שלי כאן לכל הפורום אף אחד לא יוכל למחוק את הארכיון מאחר ואין אפשרות כזו בכלל.
 
תודה על תשובתך אבל אני רוצה את

המצב שאתה מתאר לא קורה
גם בפורומים עם אלפי עמודים. תפוז לא תמחוק את ארכיון הפורומים כך סתם ביום בהיר אחד, אתה יכול להיות בטוח שאני או אוהד כמנהלי פורומים בקהילה של יותר מ1000 כמונו (מנהלי פורומים) נקבל הודעה על כוונה כזו אם בכלל תעלה מתישהו על הפרק. שרתי תפוז כבר היום מאחסנים אלפי ג'יגות של חומר טקסטואלי ומצולם בשרתיהם ופורום תחבורה ציבורית למרות שברושם הראשוני שהוא נותן הוא עמוס במידע מדובר באחוזון מזערי בהחלט מכלל המערכת כולה... אני יכול לשעבר שמדובר בנתח אחוזי של 0.00X% מכלל התוכן במערכת הפורומים בתפוז. אם תיכנס למשל לפורום מתגייסים תוכל לראות ארכיון שנצבר משנת 2000 אם אינני טועה, מדובר בארכיון של אלפי עמודים וזאת רק דוגמא אחת לפורום שמייצר טקסטואלית ביום את מה שפורום תח"צ מייצר אולי בשבוע ואף יותר, בתקופות שיא אני לא אהסס לומר שכמות העמודים החודשית פה מגיעה לכדי כמות ההודעות ביומיים שם כאשר בסרגל ההודעות למטה תוכל לראות אפשרות לבחור מבין 30 עמודים ואף יותר. המידע זה (הארכיון) בשלב זה וגם בעתיד צפוי להיות זמין לכל בגישה ישירה בתוך מערכת הפורומים, אני כמנהל בתוך המערכת אברר אם בכלל קיימת אפשרות שכזו ומה עמדת הנהלת תפוז בעניין ואחזור עם תשובה למרות שנראה לי שמדובר במצה הזוי לחלוטין שהסיכוי שיתרחש קלוש עד כדי אפסי. לגבי מחיקת הארכיון, לי כמנהל פורום אין אפשרות למחוק את הארכיון כך שגם אם אני אחלק את ההסמא שלי כאן לכל הפורום אף אחד לא יוכל למחוק את הארכיון מאחר ואין אפשרות כזו בכלל.
תודה על תשובתך אבל אני רוצה את
הארכיון על פלסטיק ולא וירטואלי ! אפשר להוריד את תפוז מהמפה ואין לתפוז ביטוח לכל המידע. אם תתאגד קבוצת רשע, כל הגיבויים של תפוז ילכו פאייפן. אני יודע שהפורטל לא מאובטח מספיק טוב מחברים. יש גם סכנת שריפה ועוד. לדעתי, כאחד שחושש מכל התיאורים שלעיל, כדאי שנחזיק בבתים ובערים שונות את הארכיון המלא, כולל גיבוי בחו"ל , בדיוק כמו שכל המחשב שלי מגובה בשתי יבשות אחרות על פלסטיק שמתחדש אחת לשבוע. אל תסמוך על האבטחה שלהם. לא ממש מסובך לפרוץ להם. רמת האבטחה בתפוז די פשוטה. אין להם כנראה מספיק ידע או תקציב לאבטחה ברמה. וזה עצוב !!! במקרה של פריצה, ניתן להגיע בקלות לכל הגיבויים שלהם ולחסל גם אותם. בדיוק כמו שקרה בפורטלים הרבה יותר מאובטחים בארה"ב, שחוסלו ונזקקו לעזרת הגולשים כדי לשחזר מידע. אין אתר שלא ניתן לפרוץ אליו וגם לשרתים של "סימנטק" (נורטון) ניתן לפרוץ. כל מי שפרץ אליהם והשתיל להם וירוס, קיבל מהם ג'וב אח"כ !
אנא בדוק לי ת'אפשרות לצריבת הארכיון שלנו. לדעתי, ולאחר שיטוט בארכיון של "מתגייסים", רוב החומר שם לא בעל חשיבות היסטורית כך שאין לי ספק שהארכיון שלנו הרבה יותר חשוב למדינה ולחוקרים אקדמים. אני מבקש צריבה זו כדי שחס-וחלילה לא נבכה אח"כ על חומרים שאבדו ללא שוב. אם אקבל צריבה, היא תאופסן בשלושה עותקים בשלוש מדינות שונות מחוץ למזרח-התיכון ולעולם לא נאבד חומר. שבוע-טוב.
 

fireman

New member
כתבתי שאני אבדוק לא?

תודה על תשובתך אבל אני רוצה את
הארכיון על פלסטיק ולא וירטואלי ! אפשר להוריד את תפוז מהמפה ואין לתפוז ביטוח לכל המידע. אם תתאגד קבוצת רשע, כל הגיבויים של תפוז ילכו פאייפן. אני יודע שהפורטל לא מאובטח מספיק טוב מחברים. יש גם סכנת שריפה ועוד. לדעתי, כאחד שחושש מכל התיאורים שלעיל, כדאי שנחזיק בבתים ובערים שונות את הארכיון המלא, כולל גיבוי בחו"ל , בדיוק כמו שכל המחשב שלי מגובה בשתי יבשות אחרות על פלסטיק שמתחדש אחת לשבוע. אל תסמוך על האבטחה שלהם. לא ממש מסובך לפרוץ להם. רמת האבטחה בתפוז די פשוטה. אין להם כנראה מספיק ידע או תקציב לאבטחה ברמה. וזה עצוב !!! במקרה של פריצה, ניתן להגיע בקלות לכל הגיבויים שלהם ולחסל גם אותם. בדיוק כמו שקרה בפורטלים הרבה יותר מאובטחים בארה"ב, שחוסלו ונזקקו לעזרת הגולשים כדי לשחזר מידע. אין אתר שלא ניתן לפרוץ אליו וגם לשרתים של "סימנטק" (נורטון) ניתן לפרוץ. כל מי שפרץ אליהם והשתיל להם וירוס, קיבל מהם ג'וב אח"כ !
אנא בדוק לי ת'אפשרות לצריבת הארכיון שלנו. לדעתי, ולאחר שיטוט בארכיון של "מתגייסים", רוב החומר שם לא בעל חשיבות היסטורית כך שאין לי ספק שהארכיון שלנו הרבה יותר חשוב למדינה ולחוקרים אקדמים. אני מבקש צריבה זו כדי שחס-וחלילה לא נבכה אח"כ על חומרים שאבדו ללא שוב. אם אקבל צריבה, היא תאופסן בשלושה עותקים בשלוש מדינות שונות מחוץ למזרח-התיכון ולעולם לא נאבד חומר. שבוע-טוב.
כתבתי שאני אבדוק לא?
ארכיון מתגייסים ניתן כדוגמא לכמויות המידע שתפוז אוגרים ולהראות לך עד כמה הכמות שם מגמדת את הכמות של פורום תח"צ אני לא מוצא מניע של אף גורם למחוק את הארכיון של תפוז, כל ארכיון, כי אחרי הכל מדובר בחומר שברובו קבור ואף אחד לא ייגע בו (ואני לא מדבר על פורום תח"צ באופן ספציפי) כל מנוע מתוחכם ככל שיהיה שתתכנן היום מחר יהיה זה שיפרוץ אותו וחוק מרפי עדיין מתקיים למרות שהוא ענתיקה ואין שום דבר בטוח בחיים חוץ מהמוות אם החומר כה חשוב לך (ואני מאמין שהוא מאוד חשוב לך) לדעתי כדאי שתתחיל לעבוד על איחסונו באופן עצמאי לאט לאט כי לדעתי התשובה של תפוז בעניין תהיה שלילית, אבל מי יודע אולי נופתע בעניין. בכל מקרה אני חושב שדיון כזה מן הראוי שנקיים בערוצים הפרטיים.
 

fireman

New member
מנוע = מנעול.....

כתבתי שאני אבדוק לא?
ארכיון מתגייסים ניתן כדוגמא לכמויות המידע שתפוז אוגרים ולהראות לך עד כמה הכמות שם מגמדת את הכמות של פורום תח"צ אני לא מוצא מניע של אף גורם למחוק את הארכיון של תפוז, כל ארכיון, כי אחרי הכל מדובר בחומר שברובו קבור ואף אחד לא ייגע בו (ואני לא מדבר על פורום תח"צ באופן ספציפי) כל מנוע מתוחכם ככל שיהיה שתתכנן היום מחר יהיה זה שיפרוץ אותו וחוק מרפי עדיין מתקיים למרות שהוא ענתיקה ואין שום דבר בטוח בחיים חוץ מהמוות אם החומר כה חשוב לך (ואני מאמין שהוא מאוד חשוב לך) לדעתי כדאי שתתחיל לעבוד על איחסונו באופן עצמאי לאט לאט כי לדעתי התשובה של תפוז בעניין תהיה שלילית, אבל מי יודע אולי נופתע בעניין. בכל מקרה אני חושב שדיון כזה מן הראוי שנקיים בערוצים הפרטיים.
מנוע = מנעול.....
אח מה שהדיזל פה עושה לי, אני כבר לא שם לב מה אני כותב. ואגב אביתר, לא לעניין הזלזול בחומר שנאגר בפורום מתגייסים, אמנם אותך הוא לא מעניין אותך אישית כמו שאת מרבית מהגולשים בפורום מתגייסים לא יעניין מה שנכתב פה אבל אותם מה שנכתב שם כן יעניין. בפורום מתגייסים יש מאגר של מאות מאמרים שאנשים רבים שקדו שנים על כתיבתם עריכתם ואגירתם במערכת ויש להם חשיבות עליונה בפני עשרות אם לא מאות אלפי מתגייסים שעוברים בפורום הזה מידי שנה.
 
זה לא למסרים פרטיים כי אני משוכנע

כתבתי שאני אבדוק לא?
ארכיון מתגייסים ניתן כדוגמא לכמויות המידע שתפוז אוגרים ולהראות לך עד כמה הכמות שם מגמדת את הכמות של פורום תח"צ אני לא מוצא מניע של אף גורם למחוק את הארכיון של תפוז, כל ארכיון, כי אחרי הכל מדובר בחומר שברובו קבור ואף אחד לא ייגע בו (ואני לא מדבר על פורום תח"צ באופן ספציפי) כל מנוע מתוחכם ככל שיהיה שתתכנן היום מחר יהיה זה שיפרוץ אותו וחוק מרפי עדיין מתקיים למרות שהוא ענתיקה ואין שום דבר בטוח בחיים חוץ מהמוות אם החומר כה חשוב לך (ואני מאמין שהוא מאוד חשוב לך) לדעתי כדאי שתתחיל לעבוד על איחסונו באופן עצמאי לאט לאט כי לדעתי התשובה של תפוז בעניין תהיה שלילית, אבל מי יודע אולי נופתע בעניין. בכל מקרה אני חושב שדיון כזה מן הראוי שנקיים בערוצים הפרטיים.
זה לא למסרים פרטיים כי אני משוכנע
שזה עניין לכולם פה ! אין לי ספק שיהיו עוד קופצים על דיסק כזה. לצערי הרב באמת, יש לי עוד בערך 100,000 נתונים להכניס לטבלאות שלי כמו שאתה מכיר ויודע. היום אנחנו עם 2720 עמודי טבלאות ויש עוד טון וחצי של חומר להכניס פנימה....
 

yblumann

New member
רעיון לא כל כך פרקטי

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
רעיון לא כל כך פרקטי
אביתר, אני לא כל יום מסתכל בפורום; מתוך ההודעות שיש כל יום הרבה מהם לא שוות שימור ,או אפילו ארכיון- מריבות, ברכות יום הולדת ,דיונים על דברים שלא קשורים לתחבורה, ספקולציות, דעות אישיות על צבע, הפרטות ,וחברות וכו וכו. הרעיון שלך טוב רק אם יש מישהו שמוכן לסנן את העובדות מכל שאר ההודעות! yoram in london
 
לא מסכים. כל הודעה היא חשובה.

רעיון לא כל כך פרקטי
אביתר, אני לא כל יום מסתכל בפורום; מתוך ההודעות שיש כל יום הרבה מהם לא שוות שימור ,או אפילו ארכיון- מריבות, ברכות יום הולדת ,דיונים על דברים שלא קשורים לתחבורה, ספקולציות, דעות אישיות על צבע, הפרטות ,וחברות וכו וכו. הרעיון שלך טוב רק אם יש מישהו שמוכן לסנן את העובדות מכל שאר ההודעות! yoram in london
לא מסכים. כל הודעה היא חשובה.
גם ההוויי החברתי פה בעל חשיבות רבה. תלוי איך אתה מסתכל על זה. נאמר לי כי מבצע כזה יכול לקחת 10 דקות של עבודה ל-תפוז.
 

Admini

New member
זה מעשי בהחלט ודי בקלות

מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
זה מעשי בהחלט ודי בקלות
כתבתי מערכת שעושה משהו דומה על בסיס קבוע (שליפת חומר מאתרים חיצוניים ועיבודו) אפשר בעבודה לא גדולה באיזה לילה (על מנת לא לגרום לקריסת "תפוז") להוריד את הכל למחשב פרטי. לאחר שהחומר נמצא אצלנו אפשר גם לעבד אותו למסד נתונים שיאפשר חיפוש מתקדם וכו' בצורה הרבה יותר נוחה ומהירה (מחשב פרטי ממוצע היום, אפילו סלרון הוא דבר חזק ומהיר מספיק בשביל חיפושים מתוחכמים גם על מסדי נתונים של עשרות אלפי הודעות) אפשר גם לבדות מאגר תמונות במקביל למסד הנתונים של ההודעות. הבעיה האחרונה היא זכויות יוצרים: > או מכתב של "תפוז" המאפשר לעשות שימוש בחומר > או הסכמה של כותבי ההודעות (ללא יוצא מן הכלל) אם זה מעניין מישהו אפשר לפנות אלי במסר או (עדיף בהרבה) במייל
 
מצויין. זה באמת מה שצריך.

זה מעשי בהחלט ודי בקלות
כתבתי מערכת שעושה משהו דומה על בסיס קבוע (שליפת חומר מאתרים חיצוניים ועיבודו) אפשר בעבודה לא גדולה באיזה לילה (על מנת לא לגרום לקריסת "תפוז") להוריד את הכל למחשב פרטי. לאחר שהחומר נמצא אצלנו אפשר גם לעבד אותו למסד נתונים שיאפשר חיפוש מתקדם וכו' בצורה הרבה יותר נוחה ומהירה (מחשב פרטי ממוצע היום, אפילו סלרון הוא דבר חזק ומהיר מספיק בשביל חיפושים מתוחכמים גם על מסדי נתונים של עשרות אלפי הודעות) אפשר גם לבדות מאגר תמונות במקביל למסד הנתונים של ההודעות. הבעיה האחרונה היא זכויות יוצרים: > או מכתב של "תפוז" המאפשר לעשות שימוש בחומר > או הסכמה של כותבי ההודעות (ללא יוצא מן הכלל) אם זה מעניין מישהו אפשר לפנות אלי במסר או (עדיף בהרבה) במייל
מצויין. זה באמת מה שצריך.
ואת כל זה להלביש על דיסק אחד של DVD. כל ארכיון הפורום כולל כל התמונות בו יכנס בקלות רבה על דיסק אחד ועוד ישאר בדיסק מקום לאלפי דפי ארכיון נוספים. ניתן גם לבצע דחיסה. וכמאמר ידידי המלומד - המומחה לתיכנות: עומר הירושלמי: בעוד פחות מעשר שנים, ניתן יהיה להכניס את כל הספרים של הספרייה הלאומית לדיסק אחד וישאר הרבה מקום... את כל מסמכי ותיקי גנזך המדינה, על כל עמודייהם + הארכיון הציוני הלאומי קומפלט, ניתן יהיה להכניס בדיסק אחד ובקלות, בעוד קצת למעלה מ- 10 שנים. צפוי שקיבולת דיסק בודד תהא אז 70 אלף ג'יגה.
 

Admini

New member
אני יכול לכתוב תוכנת חיפוש

מצויין. זה באמת מה שצריך.
ואת כל זה להלביש על דיסק אחד של DVD. כל ארכיון הפורום כולל כל התמונות בו יכנס בקלות רבה על דיסק אחד ועוד ישאר בדיסק מקום לאלפי דפי ארכיון נוספים. ניתן גם לבצע דחיסה. וכמאמר ידידי המלומד - המומחה לתיכנות: עומר הירושלמי: בעוד פחות מעשר שנים, ניתן יהיה להכניס את כל הספרים של הספרייה הלאומית לדיסק אחד וישאר הרבה מקום... את כל מסמכי ותיקי גנזך המדינה, על כל עמודייהם + הארכיון הציוני הלאומי קומפלט, ניתן יהיה להכניס בדיסק אחד ובקלות, בעוד קצת למעלה מ- 10 שנים. צפוי שקיבולת דיסק בודד תהא אז 70 אלף ג'יגה.
אני יכול לכתוב תוכנת חיפוש
וגם סקריפט שישלוף את החומר מהשרת. ומה באשר לזכויות יוצרים?
 

fireman

New member
תודה אך אין צורך

אני יכול לכתוב תוכנת חיפוש
וגם סקריפט שישלוף את החומר מהשרת. ומה באשר לזכויות יוצרים?
תודה אך אין צורך
פניתי להנהלת תפוז והנושא יבוצע אך ורק דרכם ועל ידם ולא על ידי גורם חיצוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה