אביתר777777777777777
New member
מחשבה חדשה ! אפשרי ???
מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.
מחשבה חדשה ! אפשרי ???
כבר מזמן התגבש אצלי הרעיון הבא: ערן ו/או אוהד צריכים לבקש מהנהלת "תפוז" להוריד את כל ארכיון הפורום פעם בשנה או בחצי-שנה לדיסק אחד של DVD. את הדיסק הזה אפשר יהיה לקבל תמורת מחיר סמלי. לדעתי, ארכיון הפורום בשלמותו לא ישרוד במשך שנים רבות. מתי שהוא לט ישאר מקום בשרתים של תפוז ולדעתי הארכיון יקוצר מעמוד 250 לדוגמה והלאה. מי שירצה לראות עמודים 1 עד 249 יאלץ לפנות בבקשה מיוחדת לתפוז. לפני שדבר כזה יקרה, כדאי לצרוב את כל תכולת הארכיון לחברים. חברים שעימם דיברתי טוענים שזה מבצע אפשרי והעלות שלו לא רבה. עדיף להחזיק את ארכיון הפורום בבתים שלנו מאשר על שרת שמחר יכול להיעלם. הרי יש האקרים שעשויים בעתיד לחסל את שרתי תפוז ואת כל הגיבויים שלו בכל מקום. לדעתי חומר הארכיון בסכנה.