מחר מחר מחר טיסה

daphnadk

New member
מחר מחר מחר טיסה

אז זהו...כל השנה אני מתענגת במחשבות על היום הזה ומחר זה מגיעה...אני חוזרת למרות שפתאום זה הרבה פחות כיף והיה ממש קשה להיפרד מחברות ומכולם... אני לחוצה מחץ ומצטיידת בכל משכח כאבים אפשרי כי חבל על הזמן הבחילות וכאבי בטן שיהיו לי מההתרגשות אז איך עוברות עליכם טיסות בדרך כלל? ואיך אתם מתמודדים עם הלחץ וההתרגשות?
 

matron

New member
וואו איזה כיף, את חוזרת לארץ!

וואו שיהיה לך בהצלחה! את בטח מתגעגעת לאווירה הלחוצה והדחוסה של ישראל, לשיחות בעברית, לפלאפל לחברים שלך.... שתהיה לך טיסה נעימה. לא לדאוג. הטיסה תהיה אחלה בחלה. ובקשר לטיסות- כמה שאני אוהבת לטוס! טיסות זו אני! אז בהצלחה (בפעם השנייה) ואני בטוחה שתהני כשתחזרי!
 
אין מה להתרגש מהטיסה

ההמראה היא הכי כיפית
עושה לי פרפרים בבטן מהמהירות. למרות שדיי התרגלתי כבר ואני חופשי יכולה להירדם לפני שמספיקים להמריא. הנחיתה תמיד מלחיצה אותי קצת. ה'פאח' הזה כשהגלגלים פוגשים בקרקע. אבל זה כיף. אם הטיסות ארוכות אז יש סרטים במטוס וזה נחמד. ואם משעמם אז תמיד אפשר לקרוא ספר או לישון. באמת שזה לא נורא
יהיה בסדר, וחסר לך שאת לא מגיעה למפגש!
 
טיסות

כל טיסה שאני עולה עליה, וזה יצא לא מעט בשנה האחרונה, יש לי רגע של פחד בהמראה. במהלך הטיסה עצמה זה בדרך כלל עובר, אבל בנחיתה זה חוזר. ובלי להישמע פסימי מדי, אני לא בטוח שמתרגלים לזה.
ודרך אגב, מי עוד יצא לחופש?
 

AnnabeI Lee

New member
טיסות זה דבר נפלא!

מחפשים את המושב, מחליטים מה לשים בתא ומה להשאיר בהשיג יד. מתישבים במושב (הכחול בדרך כלל), מסתכלים דרך החלון ועל הדוגמאות על הקיר שאת יודעת שבמהלך הטיסה תכירי אותם טוב יותר. מישהי יושבת לידך, גם אותה את תכירי יותר טוב במהלך הטיסה (גם אם לא תחליפו מילה). הדיילים מתחילים לדבר ולהסביר הסברים שאת יכולה כבר לדקלם בעל פה, ואז הקברניט מדבר ומסביר על מזג האויר (איך זה שתמיד יש להם קול סקסי?) הדיילים בודקים שכל השולחנות סגורים ומתכוננים להמראה. ואז ההמראה.נשימה עמוקה, חיוך. הכל כל כך מרגש, למרות שההתחלה הרשמית של הטיול היתה כשנפרדת ממי שהסיע אותך לשדה התעופה, גם זה הוא סוג של ציון דרך. את מסתכלת דרך החלון ושדה התעופה נעשה קטן יותר, את רואה מטוסים מלמעלה ופתאום גם אוקיינוס של מכוניות במגרשי חניה (ואם את ממריאה מלוס אנג'לס, אז בשלב מסויים גם את האוקיינוס עצמו). בכל מקרה, טיסות זה נפלא. קחי איתך את הכרית שלך והכל יהיה בסדר.
 

eynav br

New member
וואי....איזה כיף!!

מקווה שעברה עליך הטיסה בסדר... אני בסדר בטיסות, עוברות עלי בסדר.. קצת מפחדת לפעמים בעיקר שיש קפיצות כאלה.. בד"כ ללא שינה, גם לא 11 שעות שזה בזמן הלילה.. אבל סה"כ בסדר.. חוץ מטיסה אחת שהייתי לבד, אומנם שעה אבל זה היה הפעם הראשונה לבד והיה קפיצה אחת שחשבתי שאנחנו מתרסקים, הדיילות גם כן נפלו מאחורה עם השתיה וזה ניראה לי...לא ראיתי רק שמעתי...מפחייד
 
למעלה