מחר, בעצם אני חייבת להיות פעם בחודש

שני 4

New member
מחר, בעצם אני חייבת להיות פעם בחודש

בביקורת אצל הרופאה שלי , ולא חשוב אם אני מרגישה טוב. זה קצת מרגיז.....(זה באמת מחר ז"א היום)
 

gaia20

New member
הי שני- גם אני אמורה להיות

פעם בחודש אצל הרופאה שלי... אבל... בטעות שכחתי את התור האחרון ולקבוע אצל הרופאה הזאת תור נוסף לוקח כמה שבועות טובים... בכל מקרה- הפעם אני לא מתכוונת לפספס את התור הזה... אני מחכה לו חודש וחצי!!....אוף...!! נראה לי שאני הולכת לחטוף על הראש מהרופאה על הפספוס הזה..... בכל מקרה, מקווה שתביאי איתך רק חדשות טובות. לילה טוב, גאיה.
 

gaia20

New member
פריחות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!../images/Emo5.gif

לדעתי תקופת הרגיעה מתחילה לפוג...
פריחה ראשונה מזה הרבה חודשים הופיעה לי ברגל...... וזה מגרד בטירוף!!!!!!!!!!!!! אני שונאת את זה!!!!!!!!!!!! בנוסף לזה כואב לי בפרקים.... במיוחד בברכיים... באצבעות.... את זה אני יותר שונאת!!! אוף... לא בא לי על תקופה רעה...... קשה לי להקליד...אז...פה אני אסיים.... מקווה שזה עניין של 24 שעות והכל יהיה בסדר מחר.... איפה כולם? השמיעו קול..... לילה טוב... גאיה.
 

נועה בת

New member
הייי גאיה

תמרחי על הפריחות וזלין טהור פשוט כזה מסופרפארם - עוזר פלאים !!!
 

gaia20

New member
בפעם הבאה שתהיה פריחה...

כי זאת כבר עברה... מקווה שלא תחזור על עצמה...!!
 

שאנל

New member
ביקורת... ביקורת

לי יש סידור עם הרופאה. אני עושה בדיקות דם, מתקשרת אליה כשיש תוצאות, אם יש בעיה אני מתייצבת, אם הכול תקין היא שולחת לי בדואר סט בדיקות לפעם הבאה. שימשיך כך גאיה מקווה שתרגישי טוב.
 

gaia20

New member
טוב, הפריחה נעלמה כלא היתה...../images/Emo6.gif

גם לי היה סידור דומה עם הרופאה הקודמת שלירק שאצלה, בגלל שהיתי במצב רגיש אז, היתי צריכה לעשות בדיקות ולבוא אליה בלי קשר לתוצאות, פעם בחודש... עכשיו אני אדבר עם הרופאה שלי- לסדר משהו כזה. יום טוב לכולם!! גאיה.
 
למעלה