מחר אין אמ"ל=[[

מחר אין אמ"ל=[[

אוווףףף...איזה באסה.....מישהו ודע איפה אפשר להשיג תקצירים לפרקים הבאים??
 

אביחי 33

New member
יש על זה הודעה נעוצה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo4.gif

הורג אותי אנשים רושמים הודעות ולא מסתכלים מה יש מה אין
 
למעלה