IsraeliWeirdGuy1311
New member
../images/Emo45.gif
עד עכשיו בקומונה ניחשתי כל משחק לאיזה קבוצה תלך
ולפני זה המרתי בוסטון ב6 נקווה שזה ייגמר שם... ו
בעיקר לזה שפרקינס היה חסר...לא היה מי שיקבל את ה3-4 "עבירות" המהירות שגאנרט קיבל ולכן זה שיתק אותו... מעבר לזה...ה"חטיפה" של קובי...איזו בדיחה...לא סתם אמרתי לפני המשחק (בשרשור השני): "אוי לא, Dick Bavetta שופט את המשחק..."...אותו אחד ש"סידר" ללייקרס משחק 6 בסקרמנטו. חסר לליגה שאותו דבר קורה במשחק הבא...כלומר הליגה רוצה משחק 7 דרמטי שיביא המון רייטינג והם "גורמים לזה לקרות"...אני אפסיק לראות NBA אם זה יקרה.
עד עכשיו בקומונה ניחשתי כל משחק לאיזה קבוצה תלך