מחפש ..

trixi69

New member
מחפש ..

שלום . אני פאסקו . ואני מחפש כך : 1 . תסריטאים 2. בימאים מתחילים ומטורפים 3. משקיעים גדולים שזה חשוב .. בקיצור יוצרי קולנוע מטורפים ומשקיעים גדולים לסרט מטורף שעליו כבר יש לי כמה תסריטים ודימיון מופרז . מדובר על סרט שהסיגנון בו דומה קצת לסיגנון"מטריקס" והרעיוןדומה קצת לסרט.. ה"חזרה לעתיד" אך הרבה יותר מתוחכם ועזוי. במשפט אחד אוכל לומר, שהסרט מדבר על חזרה בזמן, קצת לפני בריאת העולם ומשם לנסות לתקן את העולם ואת כל מה שהתבצר בו עד היום . לכל מי שהודעה זו גורמת לו לחשוב עד כמה רחוק יכול להגיע סרט כזה שיפנה אלי . pasco ,for ever.
 
למעלה