רעיון גרוע? האמנם?
ברור שעל צעד כזה צריך לחשוב מראש, ולהביא בחשבון את כל ההשלכות (בעיקר המשפטיות והשיווקיות) שיכולות להיות לו. לדוגמא מה אם המלכודת מופעלת בטעות דווקא על משתמש תמים שדווקא משלם. מצד שני, עכשיו אני אעשה משהו שאני לא אוהב לעשות, ואני אתן דוגמא בלי לתת ממש את המקורות שלי מכיוון שאני מדבר על מקרה שקרה בארה``ב ושמות החברות הנוגעות בדבר לא זכור לי. אשמח אם מישהו ישלים את הפרטים המלאים מכיוון שאני רק שולף מהזכרון. ומעשה שהיה כך היה... חברת כבלים בארה``ב נאבקה בתופעה של זיוף של ממירי החברה. במקום להשתמש ב``נשקים`` הרגילים, החליטה החברה להחזיר מלחמה, ויצרה תקלה יזומה לאנשים שהשתמשו בממירים המזויפים. התקלה גרמה לפגיעה פיזית במקלט הטלוויזיה שלהם, אך דווקא גרמה להערכה רבה של החברה על-ידי ההאקרים על-כך שהיא ניצחה אותם במגרשם הביתי. אני למשל, בתור צרכן, הייתי עצבני הרבה יותר אם חברה היתה שומרת את העדפות הגלישה שלי על מחשביה (spyware), מאשר אם היתה מנסה להתגונן נגד אנשים שמנסים לגנוב את מוצריה.