מחפש Editor ל- 4 HTML !
בעצם אני לא בטוח שדבר כזה קיים אבל לכם יש בטח הרבה יותר נסיון בתחום הזה ! מה שאני מחפש זה האם ניתן להוריד מהיכן שהוא ברשת עורך Editor ממש ברמה מקצועית גבוהה שעובד בערך כמו קומפיילר לשפות תכנות , כלומר שבחלון אחד לדוגמא ניתן לבצע את העריכה של קובץ ה- HTML ובחלון צמוד להדר ולראות היכן שגיאות הדיקדוק בכדי לתקן בהתאם וזאת לפני ההרצה ישר על ה``בראוזר`` , בהרצה ישר על ה-``בראוזר`` מגלים אמנם ישר שמשהו לא בסדר ובאיזה שהוא מקום ישנה טעות בעריכה או חסר דבר מה , תג מסויים או סידור לא נכון , ואז צריך להתחיל ממש לשבור את הראש ולבלוע זמן ! אם למישהו מוכר וידוע היכן ניתן להשיג או להוריד Editor כזה אני אשמח מאוד . תודה מראש לכל מי שיכול להציע או לעזור בעניין הזה !
בעצם אני לא בטוח שדבר כזה קיים אבל לכם יש בטח הרבה יותר נסיון בתחום הזה ! מה שאני מחפש זה האם ניתן להוריד מהיכן שהוא ברשת עורך Editor ממש ברמה מקצועית גבוהה שעובד בערך כמו קומפיילר לשפות תכנות , כלומר שבחלון אחד לדוגמא ניתן לבצע את העריכה של קובץ ה- HTML ובחלון צמוד להדר ולראות היכן שגיאות הדיקדוק בכדי לתקן בהתאם וזאת לפני ההרצה ישר על ה``בראוזר`` , בהרצה ישר על ה-``בראוזר`` מגלים אמנם ישר שמשהו לא בסדר ובאיזה שהוא מקום ישנה טעות בעריכה או חסר דבר מה , תג מסויים או סידור לא נכון , ואז צריך להתחיל ממש לשבור את הראש ולבלוע זמן ! אם למישהו מוכר וידוע היכן ניתן להשיג או להוריד Editor כזה אני אשמח מאוד . תודה מראש לכל מי שיכול להציע או לעזור בעניין הזה !