מחפש רעיון לתלית ציורי ילדים על קיר

srami

New member
מחפש רעיון לתלית ציורי ילדים על קיר

המקום על המקרר נגמר ואני רוצה תליה פשוטה ובטוחה של ציורים של הילדה המחוננת בקיר חדרה... לוח שעם נראה לי מסוכן בגלל הסיכות (?) אולי משטח מפח צבוע שמאפשר להשתמש במגנטים ? איפה משיגים דבר כזה ? עוד רעיונות ?
 
כן. לקנות עוד מקרר

חוץ מזה, אפשר לקחת חתיכת פח ולמסגר אותה עם פסי עץ (כדי לכסות את השוליים החדים). את הפח אפשר לצפות עם טפט צבעוני - אותן יריעות פלסטיק דביקות שמוכרים בסנטרים ובחנויות לטפטים. זה גם יפה וגם יגן על הפח. מהיכן משיגים פח? יש במסגריות. אפשר לנסות חלק של מכונית מפורקת, או חתיכה מדופן של מכונת כביסה/תנור שמתגלגלים בצידי הדרכים. אולי אפשר לקנות בסנטרים (לא יודע). אם רוצים לתלות את התמונות באופן קבוע (פחות או יותר) אז יש מדבקות וסרטי הדבקה דו-צדדיים. החיסרון - כשתולשים, הם עלולים להוריד את הצבע מהקיר. אפשר להדביק חלש עם פלסטלינה לקיר או ללוח עץ. יש גם חומר דביק דמוי פלסטלינה שמיועד למטרה זו.
 
../images/Emo62.gif פח מגולוון אפשר להשיג במחסנים לממכר ברזל. לדעתי לוח שעם גדול יכול לפתור את הבעיה. ולא הבנתי מה הבעיה עם הסיכות, יש היום סיכות ממש גדולות, והגודל שלהם מאפשר אחיזה שמקטינה את הסיכוי להפצע. בכל מקרה ,מעלה תמונה של אילתור. נזקקתי ללוח פח לתליית תצוגה של מגנטים. מנחשים מה זה ?
 

nush1

New member
הגעתי לפה במקרה אבל יש לי רעיון

נחמד בשבילך לקנות לייסט עץ באורך שאת רוצה, ברוחב 10 סמ' בערך (אייס או הום סנטר) לצבוע ולצייר עליו כרצונך לחבר אותו על הקיר בחדר של הילדה בגובה שאת רוצה לחבר לו אטבי כביסה קטנים (יותר קטנים מאלה של הכביסה) ואז אפשר לתלות את הציורים, תמונות ולהחליף כשרוצים אני אנסה למצוא תמונה מקווה שהסברתי את עצמי טוב
 

נוריה

New member
תערוכת ציורי ילדים אצלנו נמצאת ב...

חדר המדרגות! כלומר, בבנין שלנו יש שתי דירות בקומה, וקיר ענקי ליד הדלת שעליו אנחנו תולים תערוכה משתנה של ציורי הילדים וזה, איך לומר, נותן כזה אור וחן לקומה שלנו, שכולם מעתיקים... ואין סיכוי שהסבתות מפספסות את הכשרונות שלנו...
 

משה פ

New member
בזמן השרות הצבאי....

הדבקתי תמונות "נוף"..... על הקירות בעזרת משחת שיניים. לא היית כל בעיה להוריד לפני מסדר, וגם לא נשארו סימנים על הקיר, ההדבקה אמנם לא חזקה במיוחד, אבל מספיקה להחזיק דף פוליו לפחות. לבנות שלי בצעירותן הדבקתי לוח מזונית (חלק אחורי של ארון, עולה גרושים במחסינם לנגרים חובבים), על הקיר,והן הדביקו את יצירותיהן בעזרת סלוטייפ פשוט. את המזונית אפשר לחבר עם 4 דיבלים או 4 מסמרי פלדה. למזונית יש שטח דמוי פורמייקה.
 

regal

New member
כיון שאינך רוצה סיכות

יש צבע מגנט שאפשר לצבוע בו כל דבר (כולל קירות כמובן) ומעליו ניתן לצבוע בכל צבע אחר שרוצים. המשטח הופך מגנטי וניתן להצמיד אליו מגנטים. חסרונות: יקר להחריד - פח צבע של כ - 1/2 ליטר נדמה לי שעולה למעלה ממאה ש"ח. ניתן להשיג בחנות בשם (כמה מפתיע) מגנטים בשנקין ת"א. דרך אגב: לילדים שלי (המחוננים...) הדבקתי שתי יריעות שעם 6 מ"מ על גבי כמעט כל דלת הכניסה לחדרם. אנחנו משתמשים בסיכות עם ראש עגול צבעוני וגם המחונן הצעיר (3+) משתמש בהן די יפה.
 

vinyl

New member
אני משתמש עם לוח שעם

וסיכות.ואין שום בעיה כשהסיכות נעוצות היטב. מגוון של לוחות פח עם מגנטים יש באיקאה אני רכשתי באיקאה לחדר הילדים לוח ירוק לגיר שהוא גם לוח מגנטי
 

ר ו י ת א

New member
יש פחית תוסף מגנטי מגנמג'יק

אינני בטוחה של איזו חברה, נדמה לי של טמבור. אפשר לערבב את תכולת הפחית עם צבע שרוצים לצבוע את הקיר ולצבוע, הקיר הופך להיות מגנטי. את יכולה גם לערבב עם צבע שחור ולצבוע צורת לוח על הקיר... רק הצעה.
 
למעלה