אני לא זוכרת שמישהו בשם שלך קיבל ממני מיקום.
וגם לא מהפיה. מה שאומר, שלמרות הבקשות שלנו, מישהו מסר את הכתובת לאחר שלא קיבל אותה. ולא הייתי מתקטננת, אם לא שהשתדלנו לעשות סינון מדודקד, ובכל זאת יש מישהו בינינו הפר אמון. יופי שהיה לכם טוב עם מחזיר בתשובה 11, כי אם היה מגיע ב*טעות* מחב"ת, אני הייתי מרגישה אשמה, למרות שעשינו הכל כדי למנוע את זה.
וגם לא מהפיה. מה שאומר, שלמרות הבקשות שלנו, מישהו מסר את הכתובת לאחר שלא קיבל אותה. ולא הייתי מתקטננת, אם לא שהשתדלנו לעשות סינון מדודקד, ובכל זאת יש מישהו בינינו הפר אמון. יופי שהיה לכם טוב עם מחזיר בתשובה 11, כי אם היה מגיע ב*טעות* מחב"ת, אני הייתי מרגישה אשמה, למרות שעשינו הכל כדי למנוע את זה.