מחפש פרטים על הטומקאר

teen17

New member
מהו טומקאר?:

טומקאר זהו באגי אשר מיוצר בארץ בעל הנעה של 4X4 קבועה (ההנעה של הטומקאר שונה מהנעה 4X4 של רכב 4X4 וג´יפים). לטומקאר יש מנוע של מטוס אולטראלייט שמפיק כוח רב להנעה של הרכב ועבירויות טובות (יחסית לרכבי 4X4) ובנוסף מאיץ בצורה טובה. היתרונות של הטומקאר הם שיש לו אפשרות לנוע על כבישי הארץ ובנוסף כולל בתוכו יכולות לרדת לשטח בכל מקום שתרצה (ושניתן לעבירות על ידו). מקווה שעזרתי לך. גל.
 
במה ההנעה הכפולה של הטומקאר

שונה מכל רכב 4X4 אחר עם הנעה כפולה קבועה? כמו לדוגמא ריינג´ רובר, לאדה ניבה ודומיהם.
 

teen17

New member
לטומקאר אין הנעה כפולה אלא.........

הנעה קבועה של 4X4. ההבדל בין ההנעה 4X4 של הטומקאר מההנעה של ג´יפים ורכבי 4X4 הוא בעבירות השטח של שני סוגי הכלים. אבל, אל לנו לשכוח שלטומקאר יש משקל נוצה ומנוע של אולטראלייט (מטוס קל) כך שזה שילוב "קטלני" (לא במובן הרע של המילה) בין שני הדברים ולכן בחלק מהעבירויותטומקאר יותר טוב מג´יפים ורכבי 4X4. גל.
 
לךריינג´ רובר, לאדה ניבה, HUMMER

לנד רובר דיפנדר ודיסקברי, גרנד צ´ירוקי ויש עוד שכרגע אני לא זוכר, כולם בעלי הנעה כפולה (=4X4) קבועה, ברמה זו או אחרת של טכנולוגיה, מי עם נעילת דיפרנציאלים לדיפרנציאלית מרכזי, מרכזי ואחורי, או על כולם, ידנית או חשמלית. לפני שאתה מדבר שטויות כמו "לטומקאר אין הנעה כפולה אלא.........הנעה קבועה של 4X4" תחשוב טוב טוב חולה_שטח שמתחיל לחשוד בכמות הידע והנסיון של אנשים כאן....
 

teen17

New member
ניבה זה כמו ג´יפון כביש שביל

לא יותר מזה, בהתחשב במכלוליו הנחותים מול שאר הגיפים שרשמת.
 

-רוני-

New member
לא לא לא היה לי ניבה 94

רכשתי אותה שהיתה בת שנה ולמען האמת היתה יותר במוסך מאשר בכביש.
 

saarelad

New member
שאלה ......

אמרת שהטומקאר מיוצר בארץ .... ע"י מי ? תע"ר ? יש לו רשיון ? יש לך תמונות ?
 

teen17

New member
יש לי תמונות אבל לצערי אין לי סורק

כדי להכניס את התמונות הללו לפורום.
 

ac cobra

New member
מה למנוע של מטוס אולטראלייט???

ולא נראה לי שזה מנוע של מטוס אלה מנוע פשוט וכמה כ"ס יש לו וגרסאות ?
 

teen17

New member
תודה על תיקון הטעות חולה_שטח.......

צדקת. הנעה כפולה זה שהמנוע מעביר את הכוח לכל 4 הגלגלים או בהתאם רק לזוג לפי בחירה ומשום מה אני חשבתי משהו אחר. תודה על התיקון. גל, תמיד יש פעם ראשונה.
 

ac cobra

New member
יש אולי עוד באגים כמו הטומקאר??

והאם אפשר לשפר את הטומקאר?? ובמה AC עוד 8 חודשים בין 16 וחושב רחוק
 

cyber2200

New member
יש כל מני דברים, בעיקר יצור עצמי

בארה"ב יש דברים יותר מגניבים. היתי איזה יום עם טומקאר, ואם יש לך אפשרות לקנות כזה, תקנה! לי זה הזכיר קצת עבירות של טרקטורון (כנראה בגלל הצמיגים) אבל עם הגה. אחד מהכלים הכי כפים ומגניבים שראיתי בחיים שלי, עבירות מעולה, שליטה מעולה, מנוע טיפ טיפה חלש אבל לא משנה. ואפשר לשפר כל דבר :)
 

teen17

New member
בקשר לשיפורים לטומקאר:

לפי ידיעתי בנושא אין שיפורים קוסמטים (שילדה וכו) לטומקאר אבל אני די בטוח שיש שיפורים למנוע כדי להוסיף לו כ"ס (לדגם ספורט יש 46 כ"ס וזה הרבה). ד"א אם לא ידעת אז הגירסת ספורט של הטומקאר עולה בסביבות ה-54,000 שקל שזה כמו טרקטורון פולריס 500 סמ"ק 4X4-סוס עבודה (יצא לי לנסוע עליו כמה פעמים היות ולבני דודים שלי יש את הכלי הזה). בכל מקרה נעים לראות כאן אנשים חדשים שמגיעים. גל.
 

teen17

New member
אז כנראה שלא קראתי מספיק לעומק.....

את הנתונים הטכניים של הבאגי. בכל מקרה לפי דעתי כבר שווה לקנות איזה פולאריס או מהמתחרה הרציני ביותר שלו ששחכתי את שמו במקום הבאגי הזה. גל.
 
למעלה