מחפש פסיכולוג אני בן 18.5 + אספרגר לומד בבי"ס צורים דייר הוסטל "בית עמית" בראש העין
1 1998NATI Member 15/3/17 #1 מחפש פסיכולוג אני בן 18.5 + אספרגר לומד בבי"ס צורים דייר הוסטל "בית עמית" בראש העין