מחפש עבודה ב-MF.

Son Gocu

New member
מחפש עבודה ב-MF.

שלום אני מחפש עבודה ב-MF, יש בכלל?
 

gadiba

New member
תפרט יותר

אתה (או את) צריכים לפרט יותר. תחום ה-MF מאוד רחב. מה הידע והניסיון שיש לך
 

Son Gocu

New member
עיקר ההתעסקות שלי.

זה בתחום האבטחת מידע בו. RACF,top secret. יש לי ידע ב-JCL, REXX. מעל 3 שנים נסיון.
 
כדאי גם לתאר פרטי רקע

כמו בן כמה אתה... האם יש לך היכרות בעיקר עם מוסדות צבאיים, פיננסיים... מה אתה מחפש? וכ'..
 

Son Gocu

New member
אני חייל משוחרר.

בן 23. אחרי 4 שנים בצבא.(3 שנים + 1 קבע) שירתתי ביחידת ממר"ם. עשייתי קורס הפעלה, או נתמ"מ, או הפעלת מחשב גדול (1801). בתפקיד בצבא הייתי איש RACF/TOPSECRET, ב-מתקן בממר"ם. וכמו שאתה רואה ההיכרות שלי היא עם העולם הצבאי, אין לי מושג איך זה עם העולם הפיננסי. מחפש עבודות בתחום.
 

Son Gocu

New member
בנוסף.

עברתי קורסים והכשרות. קורס של חודש וחצי של MF במסגרת הצבא, שבו לומדים PL/I, CICS, DB2, JCL, ASM, MQ, קבצי MF, מ"ה MVS. קורסים של שבוע על UNIX/LINUX(עזרו לי עם כל מיני דברים ב-USS). ועוד קורסי תקשורת ו-WINDOWS.
 
זו תקופה קשה, אתה יודע.

אני מכיר אנשים אצלנו שצריכים מישהו כמוך, אבל אין אישור לגייס עובדים חדשים. אולי בכל זאת שווה לך להעלות לפה קורות חיים, מי יודע.
 
אני מחפש עובד

שלח לי קורות חיים ל [email protected] העבודה היא ב EDS חברת מיקור החוץ של פיבי ( מת"ף) דרך חברת בת. נדרש ידע ב MF ( גם ) ובתקשורת מחשבים העבודה היא במשרה מלאה. אם אתה רוצה שלח לי הודעה בתיבה ואני אצור איתך קשר סולרי מחר או ביום ראשון
 
מוסט טכנולוגיות

שלום, חברתנו מוסט טכנולוגיות מתמחה בעולם ה MF תוכל לראות פרטים באתר www.mosttechnologies.com אני מחפשת לגייס היום מתכנתים בתחום, אך אוכל לבדוק באופן אישי את ניסיונך. שלח אלי קו"ח ל [email protected] תודה, גילה שליט מנהלת הגיוס מוסט טכנולוגיות 03-9115533
 
למעלה