מחפש מנשא Babybjorn

מחפש מנשא Babybjorn

שלום אני מחפש מנשא חדש של Babybjorn. יש לכם מושג כמה הוא עולה בארץ? ואיפה אפשר להשיג? תודה.
 
מנשא בייביביורן

אני לא בטוחה שאפשר להשיג בארץ.אני לא מצאתי באף חנות באזור ראשל"צ שם אני גרה. לכן אני הזמנתי מחו"ל. יש המון אתרים שמוכרים בהם את המנשא צריך רק להקליד את המילה בייבי ביורן בגוגל.
 

gaetana

New member
אנחנו קנינו בארץ! ב"גן העיר" יש

חנות "בלו-בר" ליד "שילב", הטל':5273647 תתקשרי, תכנסי לרשימה, ותוך חודש (+/-) יהיה לך מנשא. יש להם מישהו שמביא כל הזמן מאמריקה, והם מוכרים. כשאני נרשמתי, הייתי מס' 13 ברשימה, והינה אנחנו יוצאים עכשיו לטייל עם המנשא הנחשק! אגב, זה עלה 540 ש"ח הם לוקחים גם בכרטיס אשראי היי, סינדרלה, בסוף לא יצא לנו לנסוע לכוון שלכם. את באה למרסי?
 
תודה. אני אתקשר אחרי החג

זה המחיר של האקטיב או של הרגיל? אנחנו באים למרסי. מה איתכם? לא ראיתי שהתפקדתם בשרשור. אנחנו מתים לראות אתכם
 

gaetana

New member
אקטיב. קנינו בסוף ספטמבר. שווה כל

דולר! וגם עדיף להשקיע בו בגלל התמיכה בגב. אצלי הילדון כבר שוקל הרבה, ועדיין אני יכולה לטייל איתו בלי שהגב שלי ישבר. איפה השרשור? בפורום העגול? את חושבת, שיבואו עוד זוגות "שלנו"? גם אנחנו רוצים לראות אתכם ואת האפרוחית (ראיתי לפני זמן מה את התמונה שלה עם חיוך) עכשיו אלך לחפש ת'שרשור אה, אם נהיה אצל מרסי (אם מזג האוויר לא יהרוס לנו!), תוכלי למדוד את המנשא ולבדוק, אם זה מתאים לכם, כי יש תינוקות וגם הורים שלא אוהבים את המנשא הזה. אני אישית התאהבתי במנשא ממבט ראשון וכך גם הגור שלי
 

גלתאה

New member
האם זה מנשא קדמי

או מנשא לגב? אם הוא קדמי, איזה תמיכה יש? רצועות מרופדות ורחבות?
 

איל35

New member
הם העלו את המחיר ובצדק

גם אנחנו רכשנו שם במחיר העלות. חבר שלהם שולח מארצות הברית את המנשאים. הם מכרו במחיר עלות עד לאחרונה כדי לקדם את החנות. המחיר קפץ מאז בכמאתיים ש"ח.
 

stepi

New member
התקשרתי לפני כשעתיים...

ואני כבר מקום 29 !!! ברשימה. להערכתה יקח כחודשיים עד שיגיע וזה ה מ ו ן זמן מחירים - הרגיל 100 $ דגם אקטיב - 120 $ ודרך אגב ראיתי את אותם מחירים באתר באנגלית (של BABYSRUS נדמה לי)
 

lola89

New member
לכולם אני שוב אומרת

אשמח לרכוש עבורכם את המנשא בארה"ב! שילחו לי מסר!
 

נועצוק

New member
האם מישהי יכולה להעלות תמונה של

המנשא הזה שנראה מה מיוחד? עד איזה גיל ניתן להשמש בו?
 
למעלה