מחפש להחזיר את ההנאה לחיי

מחפש להחזיר את ההנאה לחיי

בזמן האחרון החיים שלי חד גוניים, משעממים, לא מספקים ואני מרגיש חוסר מיצוי ואפרוריות. אני לא נהנה מהמערכת יחסים שלי, אני לא נהנה מהעבודה ומהלימודים ויש לי הרגשה כאילו בא לי לעשות משהו מטורף ופרוע כמו ליסוע לחול ולקיים אורגיות סוערות של סקס וסמים מה לעשות? לברוח מהכל וליסוע לחול לעשות אורגיות וסמים? או שמה להמשיך בחיי המשעממים במרדף האין סופי לקראת הקריירה?
 
לדעתי....

עם אתה יכול לסוע אז תסע קצת עם זה לא פוגע בלימודים עבודה יחסים..... עם כן אז זה קצת בעיתי........ולא תמיד שבורחים מהכל זה עוזר להפך צריך לטפל בבעיות ולא לברוח מהן ... כי אז אתה רק מדחיק אותן ומתי שהוא יהיה פיצוץ או שתשגע.......... ותמיד טוב ללכת בעקבות הקרירה במידה ואתה יודע מה אתה רןצה לעשות?..... שבתש
 

Darek engel

New member
שגרה

זאת השגרה אין בכלל מה להלחם בזה ההפך צריך לזרום עם זה ואסור לוותר לחשוב שאני יברח ואז הכל יהיה בסדר לא כי הבעיות לא ישארו כאן הם ילכו אחרינו עד קצה העולם .הכי טוב זה לנסות לבדוק למה ? וזה אומר שלא סתם מרגישים ככה יש שיגרה שהיא בסדר כמו עבודה חיים וכדומה זה בסדר לחיות כך לא צריך ריגושים כל הזמן אני יכול להציע רק שתבדוק למה בכלל אתה מרגיש ככה אולי אתה לוקח את הדברים כמובן מאליו ואם כן אז תנסה להזכר איך היה לפני האם היה טוב או לא . אני יכול לתת קצת ממני אני בעבר הייתי אדם של ריגושים של חיים מטורפים וזה לא נתן לי כלום אז אל תחפש ריגושים לא טובים זה אחד ושנית כמו שכתבתי קודם תנסה לבדוק למה .שיהיה בהצלחה ולכולנו שבת מלאה אהבה.
 
השגרה הזאת בלתי נסבלת

אני שונא ללמוד ואני תקוע בעבודה המסריחה שלי כבר שנתיים. גם 90% מבני האדם מסריחים. גם המערכת יחסים החולנית שאני נמצא בה לא מוסיפה.
 

Darek engel

New member
החלטה פעולה

אם היחסים האלה פוגעים בך ואת זה רק אתה יכול לדעת אז צריך ואין ברירה בכלל להחליט החלטה ואז לצאת לפעולה .לי יש דיעה קצת אחרת לא שונה בהרבה אבל יותר קשה אני בעיקרון קודם כל בודק מה לעשות איך לתקן ורק שאין דרך אחרת אני אפעל אני יחתוך את הקשר .מעבר לזה כמו שאמרתי קודם השגרה לא תמיד זה דבר קל אבל צריך לדעת איך לחיות איתה בשלום אולי תנסה דברים רוחניים כדי לשבור את השגרה .יש הרבה דברים שאפשר להעשות הכי חשוב זה לא לוותר להיות מספיק אמיץ כדי לחיות טוב .שתהיה לכולנו שבת נפלאה ומלאה באהבה.
 
אז אני מחפש דברים רוחניים לעשות

פעם היתי מתעסק ברוחניות יותר מידי ואז הפסקתי לחלוטין ובמכה אבל אני זוכר שזה היה גורם לי להרגיש טוב ואני עכשיו מתגעגע לזה העניין הוא שאני רוצה לעשות דברים רוחניים עם אנשים נוספים. עד עכשיו לא היה לי עם לעשות דברים רוחניים
 

hilabarak

New member
חשבת על ייעוץ פסיכולוגי שיכול לעזור לך

לאורך זמן, לעשות סדר בכל התחושות הללו ? הרי אצל כולנו קיימים רצונות וצרכים מנוגדים, אנחנו רוצים יציבות בקשר ומנגד את ההתרגשות שבו. אנחנו רוצים בית להשתקע בו ומנגד לחוות עולם. לפעמים הרצונות המנוגדים מסתבכים אחד בשני וכדאי לדבר עם יועץ מקצועי, שמכיר דרכים מסודרות לעשות פלונטר בבלאגן. בדיוק כמו שכשעסק נקלע לצומת דרכים, הוא מביא יועץ שמומחיוותו היא בתחום הנדון (הסכמי שכר/תהליכים הנדסיים/יחסי עבודה/תזרים מזומנים...) והיועץ עוזר לבעל העסק לגבש תוכנית פעולה מסודרת.
 
האמת היא שחשבתי על זה

אבל אני לא יכול להרשות לעצמי 200 300 שקל לשעה פעמיים בשבוע זה הון תועפות כסף ואני לא יוכל לעמוד בהוצאות כאלה
 

Darek engel

New member
שבוע טוב

זה בסדר גמור אתה לא חייב להעזר רק במישהו מיקצועי אפשר גם אחרת יש כל מיני קבוצות אפשר להצתרף אליהם או כמו שאני עושה אני עושה את זה לבדי לפעמים הייתי רוצה להיות עם עוד חברים אולם לא תמיד זה אפשרי .אתה יכול לבד לפחות לעשות כמה דקות ביום קצת מדיטציה קצת חשבון נפש יומי .אם אתה צריך עזרה אני אעזור כמה שאני אוכל .שיהיה לכולנו שבוע נפלא ומלא אהבה.
 

hilabarak

New member
אני שואל ללא ציניות, אלא בכנות

טיסה לחו"ל שבה תתנסה בהרבה דברים קצת חוצי גבול, שאולי ידחפו אותך למקום פחות טוב ממה שאתה נמצא בו כרגע תעלה לדעתי הרבה יותר. נניח שנפגשים עם פסיכולוג פעם בשבוע ולא פעמיים במחיר של כ250 ש"ח לשעה - לשנה בערך כ11,000 ש"ח (תמיד יהיו חגים שיתבטלו וכולי). חודש טיסה כולל עלויות כולל שכר עבודה שאבד, יעלה לפחות אותו הדבר אם לא יותר. לדעתי שנה עם פסיכולוג, בהנחה שאתה בא לעבוד ולא לשחק, יכולה לעזור לך לשנות דברים מקצה לקצה (ראיתי מניסיון). טיסה פרועה לחו"ל, יותר סביר שתדחוף אותך לקצצות, מאשר תפתור בעיות. סתם לדוגמא אם נניח יש לך רגשות אשם תמידיים או חוסר ביטחון עצמי או דימוי עצמי נמוך או נטייה למחשבות שליליות, הסיכוי שטיסה פרועה לחו"ל תפתור זאת הוא בבירור נמוך. דווקא להיפך, היא תגדיל קושי בהתמודדות. מדוע בכל זאת לבחור באופציה זהה כספית, אך עם סיכויי הצלחה נמוכים ?
 
להרגיש טוב

שבוע טוב (כן, שבוע טוב, למרות הכל...). כבר כתבתי שבוע שעבר למישהו אחר כאן, אבל אני אחזור על העצה הזו גם בשבילך: תקנה את הספר "בוחרים להרגיש טוב" - של דיויד ברנס. לי הוא עזר המון. הוא משנה את כל כיוון החשיבה והוא לא מדבר גבוהה גבוהה אלא נותן עצות מעשיות.
 
למעלה