מחפש המלצות

*DOR*

מחפש המלצות

לשירי רוק, ארוכים מהרגיל, שהם מעין בלדות..משהו קלאסי... כדוגמת: neil young - on the beach \ down by the river \ cowgirl in the sand Scorpions - still love you \ always somewhere Led zeppelin - The Battle of Evermore \ The Song Remains The Same \ No Quarter זה הכיוון... אשמח לכמה שיותר המלצות תודה...

Barmelai

קח כמה בלדות משופרא דשופרא

beatles - a day un the life Genesis - firth of fifth Peter Hammill - a louse is not a home Deep purple - Child in time / April / River deep mountain high / Anthem Rare earth - get ready עוד בהמשך

Aeroguy

אוקיי

Lynyrd Skynyrd - Free Bird - לא תמצא יותר קלאסי מזה... The Allman Brothers Band - Dreams The Black Crowes - Thorn In My Pride Aerosmith - Seasons Of Wither Uriah Heep - July Morning Humble Pie - Live With Me

Investigations

קבל

Led Zeppelin - Since I've Been Loving You Blood Sweet & Tears - I love You More Then You'l Ever Know Barclay James Harvest - Dark Now My Sky Derek And The Dominos - Bell Bottom Blues Moody Blues - Nights In White Satin Procol Harum - A Whiter Shade of Pale Renaissance - Ashes are Burning Neil Young - Cortez The Killer Ted Nugent - Stranglehold Renaissance - Ashes are Burning

מורנא007

Ashes are Burning

מומלץ פעמיים ולמה? לדעתי בגלל הקטע מההופעה החיה בקנגרי הול וגם בגלל הקטע באלבום.

למעלה