מחפש המלצה למנה ראשונה

izzy g

New member
מחפש המלצה למנה ראשונה

אני מעוניין להכין למנה עיקרית אוש-פלאו (תבשיל בשר ואורז בוכארי). אני מתלבט לגבי מה כדאי להכין למנה ראשונה (אני לא רוצה סתם להכין משהו אלא מחפש משהו שיתאים). אשמח לשמוע המלצות.
 

RUTHIE1

New member
בספר של אהרוני "ארוחות ערוכות" יש

ארוחה בוכרית. הנה התפריט שם: כיסוני בצק ממולאים בשר ובצל סלט חצילים סלט עגבניות וכוסברה אוש פלואו ריבת תפוזונים. עוזר? אם אתה מעוניין במתכון כלשהו - תן קריאה ואקליד.
 

אפרת_ח

New member
השכנים שלי מאוזבקיסטן

הם קוראים לאורז עם הבשר "פלוב" ושמים בו זרעי כוסברה בלי עלים. לידו כיסונים ממולאים מאודים וסלט גזר עם רוטב סויה, מה שמוכיח את התאוריה החביבה על אהרוני בעניין ההשפעה הסינית.
 

izzy g

New member
גם אמא שלי קוראת לזה פלוב--->>>

אבל לא ידעתי כמה אנשים מכירים את זה בשם הזה
. תודה רבה על העזרה.
 

izzy g

New member
תודה רבה --->>>

תודה רבה, מאוד עזרת. אשמח לשמוע על סלט החצילים ועל סלט העגבניות. הכיסונים נראים לי קצת מסובכים מדי לאמצעים העומדים לרשותי כרגע (מטבח של דירת סטודנטים).
 

RUTHIE1

New member
מתכון: סלט עגבניות וכוסברה

מתכון: סלט עגבניות וכוסברה רכיבים: 4 עגבניות אדומות בשלות אך מוצקות 2 פלפלים ירוקים 3 בצלים ירוקים 1/2 כוס כוסברה קצוצה מיץ מלימון וחצי מלח, פלפל שחור טחון טרי אופן הכנה: חותכים את העגבניות בזהירות לקוביות קטנות מאוד.חוצים את הפלפלים, מנקים מגרעינים וחותכים לקוביות קטנות.קוצצים את הבצל הירוק. שמים את כל החומרים בקערה, מערבבים ומגישים. הערות: מקור המתכון: אהרווני-ארוחות ערוכות הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

RUTHIE1

New member
מתכון: סלט חצילים-אהרוני

מתכון: סלט חצילים-אהרוני רכיבים: 2 חצילים טריים ויפים 3 שיני שום 2 כפיות מלח מלח מחצי לימון 1/3 כוס שמן (אני משתמש בשמן זית-אהרוני) אופן הכנה: קולים את החצילים באש פתוחה, על להבת הכיריים הגדולה ביותר, מכל הצדדים.מניחים על נייר עיתון וחוצים לשניים.מוציאים בכף את תוך החצילים ושמים על קרש חיתוך. קוצצים לגמרי, ומעבירים לקערה. מועכים היטב על קרש החיתוך את השום והמלח עם תחתית כוס, עד שהשום מעוך לגמרי.מוסיפים את כל החומרים לקערת החצילים, ומערבבים. הערות: מקור המתכון: אהרווני-ארוחות ערוכות הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 
למעלה