מחפש המלצה לטיול

yonimadgar

New member
מחפש המלצה לטיול

אני רוצה לטוס לטיול של כ-3 שבועות במדינה אחת או שתיים בדרום אמריקה טיול שיכלול כשבוע של טראקים ונופים ועוד כשבוע של חופים בחודש אוגוסט ספטמבר אשמח לקבל את המלצותיכם
 

giba70

New member
נראה קצת קשה גם טרקים וגם חופים

מפני שהמדינות שבהן עושים טרקים בדרום אמריקה, בעיקר בוליביה, פרו ואקוודור, לא מצטיינות בחופים שטופי שמש במיוחד (לבוליביה בכלל אין חוף) אז המגבלה של מדינה אחת ושלושה שבועות קצת מקשה על טיול מגוון שכזה. חופים יפים יש כמובן בברזיל או לאורך החוף הקריבי, בונצואלה וקולומביה, וקצת באורוגואי וארגנטינה, אך במדינות הללו אין מסלולי טרקים עוצרי נשימה, אולי קצת בקולומביה, קצת במערב ארגנטינה ליד גבול צ'ילה. מצד שני הטרקים הטובים הם בצפון בוליביה, באזור ההרים הגבוהים והירידה לכיוון הג'ונגל האמזוני (אזור היונגאס), וכן בפרו, באזור קוסקו ודרך האינקה וכן יותר צפונה באזור ואיוואש. אך כאמור החוף המערבי של דרום אמריקה, של האוקיינוס השקט, פחות מושך, אם כי מהווה פרנסה רבה לדייגים שם. חוץ מזה בחודשים שבהם אתה מתכנן לטייל זה יהיה חורף, כי רוב דרום אמריקה זה בחצי הכדור הדרומי, (למעט החלק הצפוני שנמצא על קו המשווה וקצת מצפון לו באיזור החוף הקריבי), אז צריך לקחת בחשבון ולברר היכן אפשר לעשות טרקים כי במקומות מסוימים התנאים די קשים ומאוד קר במקומות הגבוהים. אני מציע לך כמובן גם לקרוא קצת במדריכים וללכת אולי ל"למטייל" לשמוע הרצאה ולקבל עצות מאנשים עם הרבה ניסיון רב יותר ממני.
 

antushtush

New member
רגע!!

לא הייתי שם, אבל בצפון פרו יש כמה חופים שנחשבים דיי נחמדים, ולא ממש מתוירים - זו הסיבה שהם לא כ"כ מוכרים אבל גם פחות אטרקטיביים אם מה שאתה מחפש בחופים זה מסיבות בעיקר... אבל זה חופים של גולשים וכדאי לך לברר על זה, אתה יכול לכתוב לי במסר טושה :)
 
למעלה