מחפש דו"ש ....נמוך

STIVENZ 426

New member
בטח שלא ראית..

הTS שלי הוא בכלל זכר..יש לו קוחונס.. ולכן הוא היה ולא | היתה שם.. ובכלל באתי עם הפיאג´ו סי שלי.., אבל הוא משופר בטירוף, איך שעליתי עליו לסיבוב, כבר לא הייתי שם.. טוחן דיונות כמו גדול.. אבל באמת כשאני חושב על זה, עקפתי שם איזה TW אחד עגלה.. דווקא נסע לא רע, אבל הפיאג´ו השאיר לו אבק.. בקיצור, אל תנסה להתחרות בפיאג´ו סי עם קיט נייטרו.. סטיב משאיר אבק ל TW´ים..
 

CRSSSS

New member
חחח

אולי לא הבנת שה TW לא שלי חבל לי להמשיך לנהל עם ילד שיש לו פיאגו סי דיון אז תשמור על עצמך ותמשיך לחשוב שאתה מסוגל להשאיר אבק לאחד מהכלים שלי חחח
 
חופש ידידי...

לקטנים יש הרבה יתרונות בשטח... משקל משותף שלך ושל האופנוע נמוך יחסית על כל המשתמע. יכולת אישית לתימרון זריז יותר. לא צריכים להתכופף בעמידה כדי להחזיק כידון. השרירים שלך אישית נושאים מטען קל יותר ולכן העומס עליהם קל יותר. אין עליך התנגדות רוח בעמידה ברכיבה במהירות תלת סיפרתית (גבוה הוא כמו מפרש במהירויות כאלו). ועוד ועוד. הדבר היחידי עליו לא הייתי מוותר - הוא הרגליים הארוכות שלי (1.89) בעליות טכניות ארוכות, דרדרתיות ממודרגות ומסובכות כאלו עם סיבובי רגל ציר של 180 מעלות וכו´... שם ורק שם אני ביתרון (אם אתעלם מן המומנט היחסי שיש לי בידים ארוכות כשצריך להניף כידון כדי להעיף את האופנוע ממצב תקוע). בכל מצב אחר - מתחלף איתך!
 

MexMex

New member
../images/Emo45.gif האורך לא קובע...שאל אפילו את..

האורך/קולרגול/חליל/סטיבנז/אקסטיזית/כריש... הרבה יותר נכון להיות מצויד באופנוע המתאים
אדיוס
 

MexMex

New member
אהה........

אתה מוכן לאתגר מחודש? אותו הרכב אופנועים, כל עליה שאתה תבחר... כל עוד היא כוללת סלעים ומדרגות לרוב... תחשוב על זה...
אדיוס
 
שמע אתה תותח ...שוב מאתגר אותי

ושוב אני נופל בפח ו..כמובן ! והפעם עליית עין כרם מלמטה ליד הבסיס עד למעלה מעלה מתכון? סלעים , מדרגות + קירות ו...ארוךךךךךךך ( יותר קשה מבת שלמה באחריות מוכן?
 

STIVENZ 426

New member
426 חזר.. ושמישהו יביא מצלמה!!!!

קולרגול הולך להפיל עצמו שוב באותו בור ללא תחתית... דובוני כפרה, סלעים, מדרגות, קירות ושאר מרעין בישין הן כל מהותו של החגב המוזר בעל 280 הסמ"קים וללא הכיסא.. אני אישית הייתי במקומך הולך על איזו עליה תלולה וארוכה, מרובת דרדרת, וללא סלעים וקירות, והייתי מתאמן הרבה הרבה, ואז, רק אז, הייתי מזמין את מקסיקו אבי המאמץ..
(אבא, דיר בלאק אתה מאכזב הא?) סטיב חזר, בוגר מתמיד, ובעל 2 אלבומי תמונות.. טריות טריות מהמצלמה.. בפגישת האצילים בשישי התמונות יהיו נוכחות..
 

STIVENZ 426

New member
אתה יכול לנסות.. ../images/Emo13.gif ../images/Emo8.gif

ד"א- אנה נוכח מחר בישיבת העמותה נכון? (מן הסתם..) אתה אחראי לעדכננו? (תמורת סלסל אדום כמובן..) סטיב
 

choochee

New member
הרשו לי לצטט פתגם אנגלי ידוע ../images/Emo79.gif

it´s not what you ride, it´s HOW your ride it , LADDY !
 

MexMex

New member
תרשה לי לחלוק על האנגלים שלך...

אם היית בא לבת שלמה בזמנו, היית מבין למה... יום טוב
 

MexMex

New member
סגור...

כל עוד שומרים על הרכב הכלים... מצידי, הרכב המשתתפים יכול להשאר זהה, וכך גם המנגל, וצוות השיפוט... מוסכם? אדיוס
 
שימו לב udirraiter וchoocheeו

בבקשה נא לא לפרסם אופנועים למכירה כאן היו לכם כאן הודעות על מכירת אופנועים הם נמחקו נא לפרסם בלוחות מכירה למעלה תודה
 

choochee

New member
אני לא מוכר רק מסתלבט על אחי

שהחנה אצלי עגלת סופר בשם DR650 מודל 88 או 89...הוא לא רוצה למכור למרות שאין לו רעיון מה לעשות איתו אז חשבתי לי, אולי יביאו לי רעיון לאיזה משהו פרודוקטיבי עם האופנוע, סה"כ המנוע חיה והשאר ?
 

CRSSSS

New member
גם אני לא כל כך רציתי למכור את ה...

גם אני לא התכוונתי למכור את ה סיאר 250 שלי שנת 2001 חשבתי לי אולי מישהו ירצה אותו אבל אחרי ההזהרות שלך החלטתי שאני לא יפרסם אותו בפורום והוא מפורסם בלוח של האתר הזה CRSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
 
למעלה