מחפש את המקום הכי מיוחד

orlon

New member
מחפש את המקום הכי מיוחד

לארוחת בוקר בת"א. לאן הכי כדאי לקחת אורחת מחו"ל? כבר חשבתי על וילה פולק, לה סנטרל, קפה נואר. מממ...אולי משהו בנחלת בנימין או נווה צדק?
 

meravbr

New member
דווקא לא כ"כ ממליצה על המקומות

שחשבת עליהם - חוץ אולי מלה סנטרל שיש בה קצת אוירה של פטיסרי צרפתית - אבל ארוחת הבוקר יחסית סטנדרטית....
בנחלת בנימין יש את "כרמלה בנחלה" שא. הבוקר בה נשמעת מומלצת (לא הייתי)
אני ממליצה גם על הבראסרי שיש בה א. בוקר צרפתית פרופר (אגז בנדיקט, קרוק מאדאם / קרוק מסייה / מימוזה כחלק מהארוחה / לחם בננות מצוין...)
גם ביועזר בר יין יש אגז בנדיקט טובים (למרות שלא אכלנו שם את זה ממש בבוקר...)
ובשביל אוירה של בריזה מהים - אך עם א. בוקר ישראלית סטנדרטית - אך טובה - אפשר לנסות את בויה - אחלה נוף של ים; או את א. הבוקר של מנטה ריי (למרות שגם בה עוד לא הייתי)
 

גידי42

New member
לא יודע אם "הכי מיוחד"

אבל בתור איש שיצא לו כבר כמה פעמים בחיים לארח אורחים מחו"ל אני סבור שהערך המוסף הכי גדול שת"א יכולה להציע לאורחים מחו"ל (בהנחה שהם לא מאפגניסטן כמובן...) זו רצועת החוף המשגעת שלנו וכפועל יוצא מכך אני ממליץ על : טורקיז, בויה, גיליס, מנטה ריי. אם בנחלת בינימין דווקה אז כרמלה בנחלה כמובן ועדיף על המירפסת בחוץ (צריך להזמין הרבה זמן מראש)
 

orlon

New member
כרמלה נשמע נהדר

אםשר לקבל פירוט לגבי כתובת, מה הארוחה כוללת, מחיר?
 

רומי 007

New member
לא ציינת כמה נתונים

כשר/לא כשר יקר/לא יקר. אוירה עסקית/אינטימית, מה סוג הקשר עם האורחת - זה קשור לאופי - רומנטי, תאכלו מאותה צלחת או לא וכו'. המקום היחיד בו כל אלו מתקיימים אך המחיר יקר - מקום מדהים וטעים זה הילטון ת"א סביב 130 ש"ח לאדם נוף משגע לים, אוירה מכובדת, מבחר אדיר ומעולה. מקום טעים ואינטימי עם ארוחת בוקר מצויינת - קום איל פו קפה בדיניגוף 215. מקום קצת של בנות. לא כשר אבל לא מערב בשרים לחם ארז הרצליה (לא כשר) קפה גופרמן ברשפון ארוחת בוקר מעולה אוירה כפרית וכיפית
 
למעלה