מחפשת תשובות

shirshusha

New member
מחפשת תשובות

היום עבדתי בפעם הראשונה עם צבעי ג'ל לקישוט עוגיות 1. רציתי לדעת בציור על עוגה האם פשוט נוגעים עם המכחול בצבע מאכל וצובעים או שיש צורך לדלל? (רוצה לצבוע בצבע מאכל ולא ברויאל). 2. האם אפשר להדביק כוכבים מבצק סוכר לבצק סוכר ע"י מים או רויאל 3. האם צבעי המאכל לא מסרטנים? 4. מישהי יודעת איך להכין קרם חמאה? אשמח לקבל תשובות
 

anat15

New member
אז כמה תשובות:

רצוי לדלל את צבע המאכל אחרת יוצא צבע ממש חזק, אני דיללתי עם אלכוהול ויצא מצויין. אפשר בהחלט להדביק חתיכות בצק סוכר לבצק המצפה את העוגה. לי נשאר מעט רויאל שהקפאתי וההדבקה היתה מעולה, גם מים עם מעט CMC או חלבון יעשו טוב את העבודה. לגבי צבעי מאכל, אני מהפחדניות ולכן ממעיטה בשימוש או מקלפת בסוף את הבצק סוכר. לגבי הקרם חמאה- אני לא התנסתי, בטח עוד מעט יענו לך.
 

Nיכל

New member
כנסי

אם בצק הסוכר או הצורות שאת רוצה להדביק עדיין לא התייבשו ההדבקה יכולה בהחלט להיעשות עם טיפת מים. אם כבר יבש לכי על רויאל. הצבעים בהחלט אינם דבר בריא במיוחד, לחלקם אולי אפילו יש חלק בגרימת מחלות קשות כמו סרטן ועוד אבל... תראי לי משהו שאינו מסרטן, גם סויה שנחשבת על פי רוב מאוד בריאה כבר התחילה לעורר חשד מסויים (לא סרטני למיטב ידיעתי) אז אי אפרשר להמנע מהכל והעוגות האלו אינן יומיומיות, הן לאירועים מיוחדים אז אני חושבת שזה לא נורא. קרם חמאה, אני הולכת לחפש לך מתכון
 

Nיכל

New member
קרם חמאה

קרם חמאה הכי פשוט תאריך : 23/10/03 15:24 מחבר/ת : מרתה סטיוארט לרכך 200 גר חמאה (אפשר גם מרגרינה) ולהקציף עד שאוורירי. להוסיף תוך הקצפה במהירות גבוהה 4 כוסות (500 גר) אבקת סוכר להוסיף 4-6 כפות חלב או מלבין קפה, תוך הקצפה, עד שהמרקם ניתן למריחה זהו הקרם הבסיסי ניתן להוסיף תמצית וניל, או שקדים, או רום (שקוף!), או כל טעם אחר שרוצים מחלקים לקערות, לכל קערה מוסיפים את הצבע הרצוי ומערבבים. קרם מעולה, ניתן גם לזלף איתו , וטעים מאוד. למעלה בקישורים יש קישורים לכתבות של לידיה ב-YNET גם שם יש קרם חמאה
 
קרם חמאה על בצק סוכר

לא מרטיב אותו או הורס אותי לאורך זמן? זו לא תהיה עוגה של להכין ולאכול?
 

Nיכל

New member
קרם חמאה לא בא על בצק סוכר כי אם

מתחתיו. מה בעצם את רוצה לעשות? תפרטי קצת ונחשוב על משהו
 
תודה מיכל

אני בינתיים מחפש סיבה למסיבה לעשות עוגה ואני לא עושה כלום כרגע אלא להבא פשוט נראה לי שבאמת קל לעבוד עם קרם חמאה אז אני בודקת בכל מקרה אני לא עושה כלום
 

shirshusha

New member
Nיכל תודה על המתכון

הבנתי שאפשר לצפות איתו את העוגה מתחת לבצק סוכר וכן הבנתי שיש לו שימוש נרחב בקישוט עוגיות במקום הרויאל ואז הו איותר טעים
 

Nיכל

New member
לא עוגיות! אפשר לצפות איתו עוגות

ולצבוע אותו בצבעים שונים ולקשט עוגות. אפשר לצופת איתו עוגות ומעליו לשים בצק סוכר אבל אי אפשר לקשט איתו עוגיות. הוא יצ'קמק את העוגיות והוא צריך קירור. עוגיות מקשטים עם רויאל
 
למעלה