shirshusha
New member
מחפשת תשובות
היום עבדתי בפעם הראשונה עם צבעי ג'ל לקישוט עוגיות 1. רציתי לדעת בציור על עוגה האם פשוט נוגעים עם המכחול בצבע מאכל וצובעים או שיש צורך לדלל? (רוצה לצבוע בצבע מאכל ולא ברויאל). 2. האם אפשר להדביק כוכבים מבצק סוכר לבצק סוכר ע"י מים או רויאל 3. האם צבעי המאכל לא מסרטנים? 4. מישהי יודעת איך להכין קרם חמאה? אשמח לקבל תשובות
היום עבדתי בפעם הראשונה עם צבעי ג'ל לקישוט עוגיות 1. רציתי לדעת בציור על עוגה האם פשוט נוגעים עם המכחול בצבע מאכל וצובעים או שיש צורך לדלל? (רוצה לצבוע בצבע מאכל ולא ברויאל). 2. האם אפשר להדביק כוכבים מבצק סוכר לבצק סוכר ע"י מים או רויאל 3. האם צבעי המאכל לא מסרטנים? 4. מישהי יודעת איך להכין קרם חמאה? אשמח לקבל תשובות