מחפשת רעיון

נונה10

New member
מחפשת רעיון ../images/Emo41.gif

לתמונות ליום המשפחה לילדי הגן לש בני. הגננת סיפקה לי מלבנים מעץ ותמונות של ילדי הגן. יש למישהי רעיון לסגרת מעניינית או עיטור מעניין? אשמח לראות דוגמאות. פשוט אף פעם לא עבדתי על תמונות פוטו.
 

50מרלין

New member
תלוי מה התקציב שלך, אפשר לעטר עם

אבני פסיפס מוכנות מסביב ,אפשר צדפים ואפשר לעטר עם חמרן וליצור מסגרת, אפשר להדביק חיות מסול/מפל או ליצור מדאס דמויות , פרחים וכד´ ולהדביק מקווה שעזרתי קצת
 

נונה10

New member
../images/Emo39.gifתודה

חשבתי לצבוע מסביב באקריל ולהדביר אלמנטים מוכנים מעץ? האם כדאי לדעתכן ליצור פיצוצים על התמונות?
 

דניעל

New member
לפי דעתי - לא

זה ילדים מעכשיו. לא ילדים עתיקים, נכון? אז למה להפוך אותם לזקנים וסדוקים?
 

ishvarii

New member
רעיון

אפשר לאתר עם עלים יבשים, אני הכנתי לוח שעם שאת המסגרת יצרתי מעלים יבשים בצורות שונות (עלים שנאספו על ידי) אפשר עם קליפות בצים, אבני פסיפס, צדפים, קרטון גלי ועוד..
 

נונה10

New member
../images/Emo24.gifתודה לכולן על הרעיונות.

אני חושבת שבאמת אאמץ את הרעיון של הציור על המסגרת. מקווה להראות תמונות בקרוב.
 
למעלה