מחפשת עצה...

קלמי

New member
מחפשת עצה...

אני בחורה בת 25, שנמצאת במצב שלא הכרתי עד עכשיו.... למרות הנסיון הלא קטן שצברתי בגילי "הזעום" הכרתי בחור לפני כמה שנים, במסגרת העבודה, היה ביננו חיבור מיידי. בלי משיכה מינית, בלי רצון לקשר רומנטי. השיחות שלנו התנהלו שעות על גבי שעות, נגענו בנושאים עמוקים.. לא סתם העברנו את הזמן.. עוד אז הבחור התוודה על כך שהוא מעולם לא הרגיש אהבה, ושהוא מפחד ממחוייבות.. אז לא ייחסתי לזה חשיבות יתרה. מאז נשארנו חברים מאד טובים, למרות שלתקופה ארוכה אוקיינוס הפריד בינינו. תמיד דאגנו לעדכן ולהתעדכן.. לאחר זמן רב שלא התראינו, פגשתי אותו וראיתי אותו באור שונה.. הוא היה נראה לי גבר מאד מושך.. ונדלקתי עליו (מאוחר יותר, התאהבתי). הוא, מבלי לדעת את רגשותיי, התוודה וסיפר שכשהוא ראה אותי בפעם הראשונה, היה לו ניצוץ קל. הפגישות שלנו הפכו להיות מ"ידידותיות" ל"מיניות"... עקב המשיכה שנוצרה בינינו, אחרי כמה מפגשים כאלו, ניהלנו סוג של שיחה של "יחסינו לאן".. הבחור אמר לי שהוא אינו מעוניין בקשר רציני, ושיש לו מחסומים רגשיים. עכשיו.. א. אני לא נדלקת על גברים בקלות.. אני ידועה כאחת הקשות. ב. גם אם נדלקתי על ידיד, אני יורדת מזה לחלוטין כי זה טאבו בשבילי.. ידידים זה ידידים, ואסור לחלל ג. אין מצב, לעולם לא, אף פעם, שאני אהיה עם גבר בקשר מיני עמוק, מבלי שזה כרוך ברצון לקשר רומנטי. הבחור הזה שבר לי את כל הסעיפים האלו. אני נפגשת איתו, ושוכבת איתו... אני מודעת לעובדה שהוא לא רוצה קשר רציני, אבל אני רואה בהתנהגות שלו תסמינים של רגש.... הוא כן מתקשר ודואג, אנחנו מדברים כל יום, הוא מפתיע אותי ואוסף אותי ממקומות רחוקים - בידיעה מוחלטת שאנחנו לא נשכב באותו יום, והוא אומר שהוא מתגעגע... עכשיו.. אני לא יודעת מה לעשות. מצד אחד- לא אכפת לי שהוא לא קורא לקשר שלנו "חברים"... כי אם זה נראה כמו ברווז, מרגיש כמו ברווז.. מבחינתי אפשר לקרוא לזה גם חתול... אבל עדיין זה יהיה ברווז מצד שני- המצב דיי "תקוע" באותה מתכונת כבר כמה חודשים, ואני יודעת שאין עתיד ממשי ורציני לקשר הזה.. מה אני עושה?? לחתוך איתו? להמשיך איתו ולראות מה קורה הלאה? אשמח לשמוע עצות ודעות.. כי אני מבולבלת מדיי ומעורבת רגשית יותר מדיי בשביל לבצע החלטה חכמה, לפה או לשם... תודה וחג שמח :)
 

kmiki

New member
אם מרגיש לך טוב תשארי עד שכבר לא ירגיש לך טוב

כי את עוד צעירה, בטח שלא צריכה לקפוץ לחתונה, אז כל עוד נעים ונחמד לך תשארי שם, אין מניעה מן הסתם שתכירי במקביל עוד גברים, כי אתם בעצם לא "בלעדיים", נכון? ככה גם תהני וגם תשאירי אופציות פתוחות ולא תפספסי מישהו אחר, אם יגיע. כשזה יתחיל להעיק לך, או כששעון החתונה יתחיל לתקתק לך בבטן, או בעצם לפני כן, כשתרגישי רצון למגורים משותפים או משהו כזה, אז תצטרכי להתמודד איתו. אני יכולה לאמר לך שיש לי חברה טובה שהכירה בחור בגיל 30+, אחרי שעברה תלאות רבים, בהתחלה הוא אמר לה, עוד בדייט הראשון, שהוא לא בנוי לקשר מחייב, ושיש לו מחסומים (מעניין אם כל הגברים אומרים את זה ליתר בטחון על ההתחלה...), אבל לשמחתי בעוד מספר חודשים, אחרי שנתיים ביחד, הם מתחתנים. היא לא נלחצה מההצהרות שלו, כי זה לא שינה לה כל עוד היה לה נעים. בסופו של דבר היתה הזדמנות כלשהי כשהוא היה צריך לעזוב את הדירה השכורה והוא הציע לה לעבור לגור ביחד, היא היתה בהלם בגלל אותה הצהרת "מחסום רגשי" שנתן לה מספר חודשים לפני כן, וככה הכדור התגלגל. אולי אם פשוט תהיי מדהימה ובלתי ניתנת לויתור הבחור שלך גם כן יתבגר ולא ירצה לאבד אותך. אבל אין מניעה שתרקדי על שתי חתונות.
 

אייבורי

New member
אנחת קינאה

גם אני רוצה להיות בן 25 עם דילמות חיים קשות כלכך. אבל בלי קשר ליזיז הנוכחי, תפסיקי להיות קשה להשגה הפוזה הזאת עושה קמטים
 

seeyou

New member
"ניהלנו סוג של שיחה של "יחסינו לאן".. "../images/Emo12.gif

אם הבנתי נכון המערכת היחסים שלכם מסתכמת ב:"אני נפגשת איתו, ושוכבת איתו" בלבד? ברור שבהרבה מקרים סקס טוב גורם גם ל"רגשות" מה לעשות? תלוי בטבע שלך את מחפשת זוגיות עם קבלות(נשואים)? או את רוצה ליהינות ? הבחור הסביר לך בצורה ברורה שהוא אינו מעוניין בקשר רציני. כפי שאת את כול הסעיפים (עקרונות) ייתכן שגם הוא עם הזמן יעשה אבל מי יכול להבטיח לך? למה את צריכה להחליט אם להישאר או להיפרד? יש לך מועמד אחר עם פוטנציאל להתמסד? יוסי
 

chenby

New member
בתור אחת שקל לה ליפול למקומות האלה

אני אומרת לך- תחתכי. תהיי כנה עם עצמך. את רוצה זוגיות, את רוצה אהבה, את לא רוצה להיות עם מישהו רק כי אין לך אף אחד והוא נותן לך קצת מגע וחום. תהיי כנה איתו - כיף לי איתך, אבל אני מחפשת משהו יותר משמעותי בשבילי. זהו. או שזה יגמר, תבכי קצת ותכירי את זה שיתאים לך יותר, או שהוא יבין שהוא רוצה גם ופתאום זה יהפוך לזוג, או שתישארו באותו מקום.. הכל אפשרי. לכי עם הלב. כשהוא מרגיש טוב, סימן שאת בדרך הנכונה. כשהוא לא, סימן שיש שביל נסתר שם באמצע שאת צריכה למצוא אותו..
 
למעלה