מחפשת עזרה..

night mistress

New member
מחפשת עזרה..

תראו אני אדם מאמין..אומנם חילונית כמעט גמורה אבל עדיין יש בי שמץ של כשרות וכבוד לדת..והזרם שאני יותר מזדהה איתו זה ברסלב.. בכל אופן רני מחפשת רב שיכול לומר לי אם מישהו עשה לי עין הרע ואם הוא יכול להסיר אותה..בזמנו שמעתי על הרב טוייב מבינימינה אבל לא איתרתי אותו..יש לכם המלצה?
 

זיסער

New member
לחש לעין הרע../images/Emo91.gif

בס"ד הרבנית לוצקין רח´ יואל 8 י-ם. היא ידועה בי-ם כממוחית להוצאת עין הרע, יש אצלה תור ארוך בדרך כלל. נראה לי שהיא לוקחת 40 ש"ח, לא בטוח. אם אני לא טועה, הרב שרעבי גילה לה לחש נגד עין הרע. היא עושה משו עם עופרת, לא´דע מ´זה בכלל :)
 

רוחלע19

New member
טוב לדעת שיש למי לשאול

בענינים אלו
 

רוחלע19

New member
לא המלצה אלא עצה

בס"ד אולי כדאי שתנסי להתעמק קצת בספרי רבי נחמן מברסלב ולא בדוקא בחלק העיוני, אלא "סיפורי מעשיות" "השתפכות הנפש" "לקוטי עיצות" יתכן מאד שבספרים אלו תמצאי מזור ומרפא להרבה דברים. (מומלץ מתוך נסיון) מאחלת לך כל טוב
 

jack0

New member
תפילה תמיד עוזרת

בורא עולם מקבל תפילה של כל אחד, גם של חילוני, אין כמו תפילה אמיתית לפעול ישועות, לא צריך לחפש כל מיני "עושי נפלאות" כדי להסיר עין הרע. לא צריך לחפש פרוטקציה דרך מישהו אחר אצל הקדוש ברוך הוא, גם את יכולה בעצמך לפנות אליו, במילים שלך ובשפה שלך, בלי לחכות בתור, ובלי לשלם 40 ש"ח. ותאמיני לי שהוא שומע ועוזר.
 

פראזניק

New member
לחש נגד עין הרע...

בלי להכנס לעצם הענין, האם יש לחשוש מעין הרע או לא... יש לחש של החיד"א נגד עין הרע, הוא מופיע בסידורים רבים, אם הבנתי נכון, ראוי שמישהו אחר יאמר את הלחש על החושש לעין הרע. בהצלחה ושלא נדע נזק.
 

jack0

New member
בוודאי שיש דבר כזה.

סגולה נגד עין הרע, ובוודאי אם זה נכתב ע"י גדולי ישראל כמו החיד"א זה מוסמך. מה שאני מתכוון בתשובתי לגברת הנ"ל, בדרך כלל בן אדם שמתלונן שיש עליו "עין הרע" הוא מתכוון שלא הולך לו בחיים, כל מידי מצבי ביש וחוסר מזל, ולכן העצה הפשוטה היא בראש ובראשונה לבקש על זה מהקדוש ברוך הוא, בלי קשר אם לעשות את הסגולה או לא, ובפרט גברת שמגדירה את עצמה כחילונית, לא תמיד זה מובן מאיליו לכולם שתפילה אינה מונופול של דתיים בלבד, מי כמונו חסידי ברסלב יודעים מכתבי רבינו שכל אדם בכל מצב שהוא, (אפילו בשאול תחתיות) יכול להתפלל ולבקש מהקדוש ברוך הוא. ובקשר לעושי סגולות, איני מכיר את מי שהמלצת ולכן חלילה לי מלאמר דבר עליו, אבל ככלל הרחוב מופץ בכל מיני "באבות" ו "עושי נפלאות" למיניהם שרוב רובם הם רמאים, שכל מטרתם לעשות כסף מצרות של אחרים, ומי כמונו יודעים את המושג "מפורסמים של שקר" ולכן העצה הבדוקה לכל מי שנמצא בצרה היא בראש ובראשונה תפילה, בלי קשר לסגולות.
 

night mistress

New member
ושוב..

המסקנה הראשונה שלכם היא שבגלל שאני חילונית אני חושבת שתפילה זה מונופול.. אני כ"כ לא מסכימה עם זה..אני באה ממשפחה עם שורשים דתיים , משפחה ליברלית, סבא שלי ז"ל היה הרב הראשי של בית שאן בזמנו ואני חונכתי כהלכה לכל אחד ממשפחתה של אימי ניתנה האפשרות לבחור..גם לנו כילדים..המשפחה שלי בחרה ללכת בדרך החילונית..וכן אנחנו עושים חגים כהלכה והכל..וכן, למדתי בן דתי וגם זכיתי בחידון היהדות הארצי (ניפצתי כמה מיתוסים?) ..וממש לא מוצא חן בעיניי שמסיקים אוטומטית שאדם חילוני לא מכיר את המושג להתפלל אלא אם כן קורה לו משהו..
 

jack0

New member
חס וחלילה ../images/Emo2.gif

אין לי שום כוונה לפגוע, כתבתי "יש כאלה" שסבורים כך באופן כללי ולא עלייך אישית, מכיון שאיני מכירך, מי אני שאסיק מסקנות עלייך בכלל. ובכלל גם בין המוגדרים כדתיים ואפילו חרדים, לא כולנו מודעים באמת לכח התפילה, תפילה אמיתית שבאה מתוך הלב בלשון ובשפה פשוטה של האדם. ולכן את העצה הזאת צריכים לעורר לכל אחד לא משנה אמ הוא חילוני או דתי.
 

מלאווח

New member
"תפילה תשובה וצדקה

מעבירים רוע הגזרה" יש לך כאן מתכון בדוק...רק צריך לנסות אותו !!! ביי אחותי
 

night mistress

New member
ואתה מסיר אוטומטית שאני לא עושה את

זה? עובדת היותי חילונית לא מונעת ממני להיות אדם מאמין.. אני חונכתי לפי הדת היהודית, ואני מאוד אוהבת אותה..וסתם שתדע, אני מתפללת כל לילה לאלוהים ואני מאמינה שהוא שומר עליי ואוהב אותי..ואני לא מאמינה שהוא עושה אפליות.. בכל אופן תודה על העצות..
 

jack0

New member
ויהי רצון שתפילותייך יתקבלו.

ע"י בורא עולם, וכל בקשותייך יתקיימו לטובה. לפעמים אנחנו מתפללים ונראה לנו כביכול שהתפילות אינן נשמעות, אין הדבר כן אלא שכל תפילותינו נשמעות, אלא שצריך להאמין שכל המאורעות שעוברים עלינו הן לטובתינו, וגם אם הדבר נראה לנו רע, אין אנו יודעים את חשבונותיו של הבורא, כשם שילד קטן לא מבין שהזריקה הכואבת שהוא קיבל מהרופא היא לטובתו. כל תפילה נשמעת ומתקבלת, ויש לכל אדם "בנק של תפילות" ששמה מופקדות כל התפילות, ובסופו של דבר כל תפילה ובקשה מתקיימת, במקום ובזמן המתאים ביותר לטובתו של המבקש.
 

מלאווח

New member
חס וחלילה...

לא ניסיתי להטיף לך, פשוט נתתי עצה של ידיד , זה הכל... וחוץ מזה, גם אני חילוני....חילוני שומר תורה ומצוות ... מי יתן שתפילותייך יתגשמו לטובה מלאווח
 

JFK3

New member
ברוכה הבאה

שלום לך שמחתי לשמוע על הקשר המיוחד שאת חשה לחסידות ברסלב ולרבנו נחמן מברסלב. דעי כי ההזדהות הפנימית שאת חשה נובעת מרוחניות חזקה שחבויה בך ומעידה על עוצמות ותעצומות נפש חזקות שלך. ידוע שרבנו התבטא בחייו באומרו "מה לכם לדאוג שאני הולך לפניכם" כלומר עצם העובדה שאת קשורה לצדיק כזה ומשתדלת כמה שניתן לקרוא את ספריו או את התיקון הכללי בוודאי זוהי ההגנה הטובה ביותר מכל עין הרע ומובטחת לך שמירה מיוחדת של הצדיק. אם תתני לי את שמך הפרטי ושם אימך אני מבטיח ב"ה להעביר את השמות לרב צדיק אמיתי מחסידות ברסלב שיברך אותך וימתיק את כל הדינים בכוח רבנו כמובן. אני גם מבטיח לך תשובה בנוגע לסגולה לעין הרע למרות שכפי שציינתי אין לך ממה לחשוש. אני מצפה לשמוע ממך בהקדם. בברכה JFK
 

JFK3

New member
סגולה

שלום לך כפי שהבטחתי בדקתי את ענין הסגולות נגד דינים ועין רעה. רבנו כותב בספר המידות מספר עצות בענין ועיקרם: לקרוא בכל יום מזמור לט ומזמור עז בתהילים וכן לקרוא פעם ביום את "שיר השירים"(שנמצא בכל סידור). בד"כ נהוג לקרוא את המזמורים חודש ימים וב"ה יומתקו כל הדינים ותחושי הקלה משמעותית. יום טוב JFK
 
למעלה