מחפשת מתכון לתבשיל מפילה מס' 6

hoomi

New member
מחפשת מתכון לתבשיל מפילה מס' 6

בחיים שלי לא נגעתי בבשר הזה, הבנתי שהוא טוב לבישול איטי בחתיכות קטנות עם ירקות ברוטב.. אפשר מתכון בבקשה? תודה מראש
 

moshona

New member
פילה מדומה עם ארטישוק ירושלמי

שוטפים היטב את הארטישוק הירושלמי ונותנים בטיגון קל.מוסיפים מספר שיני שום כמספר הארטישוקים ומערבבים.מתבלים במלח ופלפל ומערבבים. פורסים את הפילה לפרוסות סטיק ומניחים מעל הארטישוקים. במחבת נפרדת מטגנים כ-20 בצלצולים ב-50 גרם חמאה ומשחימים.מפזרים מעל הבשר ומכסים בציר בקר שהכנו מבצלים גזרים עצמות רגל וגידים. נותנים בבישול עד לרתיחה ומכניסים לתנור למשך 3 שעות לפחות על חום בינוני נמוך.מגישים עם הרבה לחם לבן וכמה כוסות בירה צוננת. הכי הכי בעולם!!!
 

moshona

New member
../images/Emo41.gif

ניתן להחליף בתפוחי אדמה רגילים שלמים או פשוט לגשת לכל רשת מזון קרובה ולקנות
 

hoomi

New member
תודה רבה- אגב אני בקיבוץ בעמק הירדן

אז אין פה ממש מרכז קניות רציני תודה
 

moshona

New member
../images/Emo45.gif

אז יש לנו אותה בעיה.אני מקיבוץ רביבים וגם פה אין מי יודע מה אפשרות לערוך מסע קניות מרגש.אני את הקניות הרציניות יותר עורך בבאר שבע ובקיבוץ אנו קונים את הדברים היום יומיים כמו חלב לחם מעדנים וכו'. בכול מקרה שווה להשקיע ולקנות ארטישוק ירושלמי,המנה יוצאת באמת סוף הדרך.
 

limim

New member
מתכון: חמין תירס

מתכון: חמין תירס רכיבים: חבילת גרגרי תירס קפוא תפוחי אדמה ביצים בשר מס' 5 או 6 חתוך לקוביות או שלם תבלינים: כמון, מלח, פלפל, פפריקה 3 שיני שום גדולות (שלמות) שמן אופן הכנה: בתחתית הסיר שמים את גרגירי התירס ומוסיפים מעל תפוחי אדמה, ביצים, בשר. מתבלים בתבלינים, שום והרבה שמן. גיוונים: ניתן להוסיף שקית אורז או שקית עם גרגירי חיטה (לעשות בשקית מעט חורים עם מזלג). אורז: מרק עוף, שמן, מים, אפשרי מעט כורכום, ושן שום. אפשרי להוסיף לאורז קוביות בשר. חיטה: שמן, מרק עוף, מים, פפריקה ושן שום. אפשרי להוסיף לחיטה רצועות שניצל או קוביות בשר. הערות: הכנסתי כמה שינויים: השתמשתי ב-6 שוקי עוף (שיצאו עסיסיים ורכים) במקום בבשר לא שמתי אורז או חיטה, אבל הנחתי קובות שהכנתי מראש והקפאתי. התוצאה: חמין לא מכביד ובכ"ז משביע וטעים. מקור המתכון: ynet-פילונית הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

limim

New member
מתכון: ביף סטרוגנוף

מתכון: ביף סטרוגנוף רכיבים: 800 גר' בשר פילה 2 בצלים בינוניים קצוצים דק 250 גר' פטריות שמפניון טריות פרוסות 1 כוס רוטב בשמל 5 כפות שמנת חמוצה 30 גר' חמאה מלח ופלפל שחור טחון טרי 5 כפות ברנדי  אופן הכנה: פורסים את הבשר לרצועות, מתבלים במלח ופלפל ומניחים למספר שעות. מחממים את החמאה במחבת, מוסיפים את הבשר ומטגנים עד להשחמה קלה, מוסיפים את הברנדי ומציתים, מסירים מהאש ומניחים במקום חם. מוסיפים עוד מעט חמאה למחבת, ומטגנים את הבצל עד שהופך לשקוף, מוסיפים את הפטריות ומטגנים עד להתאדות הנוזלים. מוסיפים את רוטב הבשמל, השמנת החמוצה מלח ופלפל לפי הטעם, מערבבים תוך כדי גירוד תחתית המחבת כ- 5 דקות. מוסיפים את הבשר מביאים לרתיחה ומגישים. מגישים בתוספת אורז לבן.   הערות: מקור המתכון: אתר פסטו הופק על-ידי תוכנת מטעמים 2001 גרסה 1.1.2
 

yasming

New member
בשר מס' 6 מככב אצלנו על בסיס קבוע

עם פטריות טריות. את הבשר יש לשים בסיר גדול עם מים, עליי דפנה ופלפל אנגלי - למשך שעתיים. לאחר צינון יש לפרוס את הבשר לפרוסות ולהניח בצד. בסיר רחב{סוטאז} לשים שמן , לטגן 2 בצלים פרוסים עד להזהבה. להוסיף פטריות שמפניון טריות פרוסות{כסלסלה} ולטגן מעט. להוסיף מעט מים, חצי כפית כורכום, כפית פפריקה, פלפל שחור, מלח ולהוסיף את פרוסות הבשר ועוד מים עד לכיסוי הבשר. יש לבשל כשעה ולפני כיבוי האש יש להוסיף מעט פטרוזיליה קצוצה.. מעולה!!! בהצלחה.
 
למעלה