מחפשת משחק מחשב
השחקן נמצא מתוך חללית ומסביבו יש את החלליות ה"אויבות".. הוא נמצא בתוך מבנה ענק עם חדרים שמשתנה משלב לשלב.. המטרה לאסוף את כל הדגלים הכחולים והאדומים.. בינהם יש כל מיני בונוסים או דברים מזיקים שנמצאים בתוך בועה. אין לי מושג איך קוראים למשחק אבל היה לי אותו לפני 7 - 8 שנים ואני מחפשת אותו [נוסטלגיה כניראה..
]
השחקן נמצא מתוך חללית ומסביבו יש את החלליות ה"אויבות".. הוא נמצא בתוך מבנה ענק עם חדרים שמשתנה משלב לשלב.. המטרה לאסוף את כל הדגלים הכחולים והאדומים.. בינהם יש כל מיני בונוסים או דברים מזיקים שנמצאים בתוך בועה. אין לי מושג איך קוראים למשחק אבל היה לי אותו לפני 7 - 8 שנים ואני מחפשת אותו [נוסטלגיה כניראה..