מחפשת משחקי קופסא מעניינים

מחפשת משחקי קופסא מעניינים

רב גלאים למי יש להמליץ לי מגיל 4-10 זה הטווח בערך תודה
 

dafgol

New member
מצטרפת לשאלה

ומוסיפה כמה משחקים שזוכרת כרגע מאצלינו, ברי בן 5. פאזלים ( דורה, וולט דיסני, חיות הולך "חזק" אצלינו), בר כרגע מאוד אוהב פאזלים של דינוזאורים גם במחשב, בכלל הוא ב"עידן הדינוזאורים" שלו עכשיו
משחקי התאמה . משחקי זיכרון. דומינו - גם מספרים וגם צורות וחיות. רזי עדין צעיר קצת למשחקי קופסא....כרגע המשחק שלו זה לקחת חלקים מהמשחקים של ברי ולהרוס אותם
הומלץ פה על מונופול לצעירים, המלצה בדיוק בזמן, אבקש את זה מתנה ליומולדת של ברי. המלצות יתקבלו בברכה.
 
יש את משחקי ה"יצירה העצמית"...

שמתאימים לקבוצת הגילאים שנקבת, ציור על עציצים/אפייה/כתובת קעקע מחיקות במים...
 

S r 35

New member
משחקים

לגילאי 5-6 בערך יש סדרת משחקים נחמדה שנקראת "רביעיות": ניר שלי והחברים שלו אוהבים אותם מאוד. היתרון במשחק הזה שהוא קטן וקומפקטי. אפשר לקחת אותו מחוץ לבית ואפילו לשחק בו בשעת נסיעה באוטו. גם "טאקי" נכנס לקטגוריה הזו. וגם משחקי ה"מלחמה" למיניהם. לגילאים הקטנים יותר: יש משחק מקסים שנקרא "קרוב רחוק" (צעצועי בוקי) וכן משחקי לוטו, זיכרון וכו' שהזכירו קודם. אני פחות אוהבת את משחקי היצירה העצמית: רובם, לצערי, באיכות ירודה מאוד והם רק גורמים תסכול לילדים שלא מצליחים ליצור בהם, שלא באשמתם.
 
יכול להיות שתלוי בחברה המייצרת...

כי גם אני נתקלתי באותו משחק יצירה משתי חברות שונות-האחד היה מרגיז בטירוף בדלות שבו ובחוסר האיכות והשני(באריזת פלסטיק קשיחה-לא זוכרת את שם החברה כרגע)היה להבדיל, באיכות מושלמת.
 

S r 35

New member
תמיד אפשר לקנות בחנות יצירה

חרוזים, חוטים, מדבקות, סוגי בצק איכותיים וליצור עם הילדים בעצמך, ולהנות מעבודות יצירה בלי להיות תלויה בערכת יצירה שהאיכות שלה מוטלת בספק. יש חברה מסוימת שמייצרת משחקים ירודים ביותר, לא יודעת אם מותר לי לפרסם את שמה כאן. אבל אני מתרחקת ממנה
 
תומר שלי בן ה-6 מאוד אוהב את

המשחק סולמות וחבלים. אני ממליצה עליו אנחנו משחקים ביחד ומאוד נהנים. פאזלים למינהם,יש לנו משחק שצריך להתאים את האותיות לתמונות עד שנוצרת המילה המתאימה, זה מתאים לגילאים שמתחילים ללמוד את האותיות, ולהכיר את האותיות.
 

זדשב

New member
אצלנו חביבים במיוחד

סולמות וחבלים גן המספרים- יש כמה לוחות המותאמים לדרגות קושי שונות ולגילאים שונים. מרדף תנינים UP AND DOWN משחק קופסא עם חפרפרות. מהנה ביותר וגם אותו אפשר לשחק ברמות שונות.
 

Jen74

New member
../images/Emo45.gifסולמות וחבלים נראה לי מתאים לטווח הגילאים

 

שרונית28

New member
אצלנו הלהיטים האחרונים הם

סולמות ונחשים שעומר מתעקש כל יום לשחק. מונופול צעיר גם מאוד נחמד עומר תפס יפה את עניין הכסף, קניית הרכוש אפשר לשבת ולשחק שעות.
 
משחק זיכרון- יש קופסאות כאלה עם כל מיני

דמויות שהילדים אוהבים סטייל פאור-ריינג'רס ועוד. יש את המשחק rush hour שצריך למצוא לפי חידה איך לצאת ממצב שבו כלואים בין כמה מכוניות בשעת הלחץ של הכביש-משחק מאוד נחמד, למיטב זכרוני זה מגיל 5.
 
אצלינו עכשיו חזק הפיקולו

עידו לא עוזב אותו .... ויש את האוניברסיטה לגן או משהו כזה אני לא בטוחה לגבי השם .
 
אז ככה משחקי קופסא אצלנו

טאקי פיקולו פאזלים רב משחק יש בזה 16 משחקים מסולמות חבלים שש בש דמקה וכו..... רמי מונופול רביעיות לגילאים מ 6 ומעלה זה משחק לכל המשפחה
 
למעלה