מכתב שנשלח כעת למייל של אורלי
תיקנתי עובדה על אופיר מנהל ש.בצפון.חשבתי שעברו 4 ימים-אז עבר כמעט חודש.
העניין נגרר כבר ארבעה חודשים.גומיה של תנור סאוטאר pv76
בא טכנאי לקח גומיה .היו 4 פעמים לא מצאו גומיה לא החזירו את הישנה אל אף תחנוני אחותי.(היא אחרי ניתוח ולא מתמצאת בעיניני מחשב)לקחו כסף על שרות-אין קבלה.
התקשר אחד אופיר משרות לקוחות צפון-אמר יחזור אחרי 48 שעות.מסתבר שעבר כבר כמעט חודש ימים.(חוצפה זו מילה יפה בעבור השקר הזה.)היום התקשר אליהם מישהו אמר ינסה לעזור-אלוהים כבר לא גדול-לא מאמינה לאף אחד...
אני מוחה בשמה על הזילזול בלקוח, חוסר אכפתיות שיש משפחה בלי תנור אפיה 4 חודשים.לא יכולים לאפות ולבשל כמו שצריך..ב-200 מעלות יוצאים אדים.
זה לא תקין לא נורמלי והגיע הזמן לתקן זאת.
אגב לפני מס.דקות נשלח מייל להכל כלול שינסו לעזור להם.
אולי את תוכלי לעזור ולפתור סוף סוף את הסאגה העצובה הזו.כולה גומיה של תנור.שיגידו שאין ויחזירו את הישן.
אגב במוקד שרות כל יום מישהו אחר עונה וכולם מכירים את הסיפור.במדינה מתוקנת זו היתה תביעה דרך עו"ד.(הם שוקלים לעשות זאת שאחותי תחלים לגמרי.)
זהו בערך סיפור מכוער על שרות מתחת לכל ביקורת שאף אחד לא לקח על זה אחריות.למי שייש מה להגיד בנושא בבקשה....תודה על ההקשבה.