מחפשת מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

מחפשת מורה פרטי למתמטיקה לבגרות

אני מחפשת מורה פרטי בהתנדבות למתמטיקה לבגרות (3יח"ל) לנערה בת 17 שלא נמצאת במסגרת לימודית כבר הרבה זמן. הסיפור האישי מורכב, ולכן אני לא פותחת אותו פה- אם יש מישהו שמוכן, אשמח לעדכן אותו בפרטים, אחרי קבלת אישור מהבחורה עצמה. היא גרה בת"א, וצריכה מישהו עם המון סבלנות וכוח נפשי לעבוד איתה, למרות שכמובן לא מדובר בתהליך טיפולי והבחורה היא פשוט מקסימה ואינטילגנטית. אם מדובר בסטודנט-- אפשר לבדוק אופציה של חונכות דרך פר"ח כדי להעניק לפחות תשלום סמלי. לפרטים ניתן לפנות אלי במסרים.
 
הילה והגבר קודם כל תודה רבה

על המדפסת, לגבי שעורים במתמטיקה מועבר כעת לבדיקה עם המורה פנינה
 

עוז 2002

New member
אשמח לעזור

אני מעביר שעורים פרטיים במתמטיקה לכל הרמות ואשמח לעזור לה. אני גר במודיעין כך שנצטרך רק לפתור את בעיית המקום. אם את מעונינת התקשרי אלי 068-422414.
 
היי עוז ותודה על הנכונות

לצערי כרגע דווקא המיקום עלול להוות בעיה- מדובר בנערה בת 17 שאין לה רשיון נהיגה, ואני צריכה לבדוק עם הוריה האם יש דרך לארגן לה הסעה. תחושת הבטן שלי היא שתהייה בעיה... המון תודה שוב, ואעדכן...
 
הילה תנסי לפנות לעוז הבחור

מהכרות אישית קואופרטיבי מאוד יתכן והוא יצליח להגיע אליה, אם היא תשתלב בלוח הזמנים שלו. פנינה
 
עוז, מה שאני אעשה זה ככה:

אני אדבר גם עם הפסיכולוגיה של הילדה וגם עם הילדה עצמה ועם אמא שלה, ואם ההתרשמות שלי תהייה שיש מצב והיא מתגייסת לזה - אני אצור איתך קשר. אם זה יסתדר אני אסביר לך למה אני הולכת צעד-צעד איתה... אבל שוב המון תודה ואני אדווח.
 

עוז 2002

New member
קיבלתי.

הטלפון שלי רשום, וכמו שאמרה פנינה, אולי אפשר לשלב זמנים כשאני באזור, אבל בכל מקרה צריך לדאוג לשולחן כתיבה וקצת שקט...
 
למעלה