מחפשת חברה הי: אני חדשה ב -Amityville דוברת מעט אנגלית. מחפשת חברה לקניות או לבילויים. בתודה יסמין
Y yasmine New member 6/7/02 #1 מחפשת חברה הי: אני חדשה ב -Amityville דוברת מעט אנגלית. מחפשת חברה לקניות או לבילויים. בתודה יסמין
ת תמי21 New member 6/7/02 #2 hi to you ! מה שלומך ? איפה זה נמצא איזה מדינה את ? שיהיה לך בהצלחה במקום החדש והאנגלית תבלי ותעשי חיים תמי21
hi to you ! מה שלומך ? איפה זה נמצא איזה מדינה את ? שיהיה לך בהצלחה במקום החדש והאנגלית תבלי ותעשי חיים תמי21