מחפשת המלצה על רופא נשים/משפחה

נטלי22

New member
מחפשת המלצה על רופא נשים/משפחה

תומך הנקה באזור פ"ת (והסביבה), רצוי אחד ששייך למכבי או מקבל גם מטופלי מכבי. אמנם בזכות עצותיכן הנהדרות הפטריה בפטמות שלי בטיפול מסיבי וכבר כמעט חלפה, אבל אני מחפשת רופא טוב שאוכל לפנות אליו עם כל בעייה נוספת. בתודה מראש!
 

שקדון

New member
שמעתי (לא הייתי) על ד"ר דורון ארד

בגת רימון. ואם תמצאי אחד שגם תהיי אצלו וגם מרוצה - אשמח לשמוע. (בעצמי טרם ביקרתי אצל רופא נשים מאז הלידה האחרונה.. שנה ושלושה חודשים....)
 
רופאים

רופאת נשים מאוד טובה בפ"ת היא ד"ר אמודאי (עןבדת עם מכבי ומקבלת כל ימות השבוע)המינוסאני לא בטוחה שהיא מעודדת הנקה לתווך ארוך. אבל היא בכירה בבלינסון ונחשבת מקצועית מאוד ושולחת לבדיקות ומומחים שצריך ולא מנסה לחסוך לקופה.
רופא משפחה שהוא אישיות בפני עצמה הוא ד"ר ליבוביץ ליביו שמקבל בגבעת שמואל. יש לו את כל הסבלנות שבעולם בנוסף לידע ואיכפתיות. אני מגיעה אליהם מהשרון (חושבת שאומר הכל) הרבה בריאות
 

נטלי22

New member
הבהרה: יש לי רופא נשים שאני מאוד

מרוצה ממנו (ד"ר אבי גלון) וגם מטופלת אצלו כבר 6 שנים, כולל מעקב של שני הריונות, אבל אני לא יודעת עד כמה הוא תומך/מבין בהנקה, והייתי רוצה אופציה של רופא אחר למקרה שאני נתקלת בבעיה שקשורה להנקה/שאיבה. אז אין לי טעם "לעבור" רופא אם אני לא יודעת ממש שזה רופא שהוא פרו-הנקה. המון תודה על התשובות עד כה!
 
גם אני אצלו

לא הייתי מחליפה רופא. אם נתקלים בבעיה נראה לי מתאים לפנות ליועצת הנקה ולפורום כמובן
 
למעלה