מחפשת המלצה לרופא שמבין באנדומטריוזיס

talibar2

New member
מחפשת המלצה לרופא שמבין באנדומטריוזיס

שלום בנות, חדשה בפורום, שנים שאני סובלת, שנים של טיפולי פוריות, שנים שלא נתנו לי אבחנה. מקריאה באינטרנט נראה מעל לכל ספק שאני גם סובלת מאנדו.
התחלתי לקחת גלולות כדי להקל אבל גם הן לא לגמרי עוזרות והכאבים עדיין מטרידים משתקים (ניסיתי גלולות חזקות שגרמו לי לדיכאון מפחיייד, עברתי לגלולות חלשות שלא מצליחות לעזור מספיק טוב).
התאכזבתי משני הרופאים שהייתי אצלם עד כה, מהזלזול במצבי וקלות הראש שלהם.
האם יש לכן המלצה על רופא שכן מבין ויכול לעזור?
עדיפות במרכז כמובן (פ"ת, בני ברק, ת"א והסביבה)

המון תודה מראש
טלי
 
המלצה

אני הייתי אצל ד"ר דוד סוריאנו ואני מאוד מרוצה - הוא הסביר לי את כל האופציות העומדות בפניי ואני בחרתי בניתוח. נעים, נחמד ומקצועי מאד לדעתי. צריך לחכות הרבה זמן בתור כשמגיעים לפגישה אבל זה שווה. הלכתי לעוד רופאים לפניו ביניהם גם שיינמן שממש לא היה נחמד והשאר לא היו מספיק מקצועיים לדעתי. מיותר לציין שאיכות החיים שלי השתפרה לאין שיעור ואני שוב בהיריון לאחר שנתיים ניסיונות (יש לי כבר ילד 1).
 

talibar2

New member
דוד סוריאנו

תודה :)
קראיתי עליו, נשמע מרשים, איך מגיעים אליו? אפשר דרך קופה (אני במכבי)?
 
תשובה

אפשר להגיע אליו בפרטי , אני גם במכבי - הוא לא עובד איתם. אבל אם יש לך ביטוח בריאות מהעבודה אז אולי זה יכסה לך מספר ייעוצים אצל מומחים ואולי יכסה ניתוח במידה ותחליטי שאת רוצה (אצלי הביטוח מהעבודה כיסה הוצאות חלקיות של הייעוצים אבל את כל עלות הניתוח ).
 
איך להגיע אל ד"ר סוריאנו

שלום
אם זה עדיין רלוונטי
אני גם חברה בקופ"ח מכבי
הגעתי אל ד"ר סוריאנו דרך בית חולים שיבא- שם הוא מנהל את המרפאה של אנדומטריוזיס. חברות כל קופות החולים יכולות לדרוש ולקבל טופס 17 -התחייבות מקופת החולים כדי להתקבל במרפאה.
בהצלחה!
 
למעלה