מחפשים אנשים שאכפת להם

dodo67

New member
מחפשים אנשים שאכפת להם

שלום רב, אנחנו קבוצה של אנשים בעלי מודעות חברתית-פוליטית, המעונינים להקים אתר אינטרנט בעקבות הדיון המתקיים בתקופה האחרונה בנושא יגאל עמיר ובקשתו להביא ילדים לעולם, וכמובן הפצת דיעות המשפחה. אנחנו מחפשים מתנדב המזדהה עם דיעותינו או עם המאמר המצורף שיוכל לסייע לנו בבניית אתר זה. נשמח אם תוכלו לפנות אלינו בהקדם. תודה http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/CdaArticlePrintPreview/1,2506,L-3156658,00.html
 

ערב רב

New member
סתימת פיות בשמאל הקיצוני?

לא ילה על הדעת! ואיך הוא בכלל מעז לבקש להוליד ילדים, הוא צריך להגיד תודה על שלא חתכו את לשונו על כך.
 

Fleddermaus

New member
אדרבא, שיביא ילדים! ../images/Emo119.gif

כל עוד הוא לא יבקש יחס מיוחד אחר כך. רוצח הוא רוצח.
 

ערב רב

New member
אז תשאל את נציגך בכנסת אבו וילן

מדוע חוקק חוק מיוחד שמונע מעמיר לקבל חנינה בניגוד למשל לרוצחי המונים? רוצח הוא רוצח, כן בטח.
 

Fleddermaus

New member
אולי אני אשאל אותו יום אחד. ../images/Emo119.gif

ולמרות שזה אכן לא חוק הוגן, אני מקווה שהחלאה לעולם לא ייקבל חנינה.
 

ערב רב

New member
תצטרך להחליט מה יותר חשוב לך

העיקרון שאין להפלות בין רוצחים או תחושותיך האישיות לגבי עמיר, כי סיטואציה בה בשנת 2025 כל האסירים שנידונו למאסר עולם בשנות התשעים לבד מעמיר יהיו מחוץ לכלא אינה רק אפשרית כי אם סבירה.
 

Fleddermaus

New member
נכון, ../images/Emo119.gif

וזה כי הם נידונו למאסר עולם בגין רצח ועמיר נידון לכמה מאסרי עולם בגין רצח של ראש ממשלה בישראל.
 

ערב רב

New member
עמיר נידון למאסר עולם אחד

בגין רצח רגיל כמו כל הרציחות, עדיין אין סעיף מיוחד בחוק העונשין של "רצח רבין", ועוד 14 שנה על עבירות נשק. בדבריי על אסירי העולם בשנות התשעים אני כולל גם כאלה שנידונו לעשרות מאסרי עולם מצטברים בגין טבח המוני.
 

shay or eli

New member
עמיר הוא לא רוצח ככל רוצח

הרצח שלו הוא סכנה וממשיך להיות סכנה למשטר הדמוקרטי בישראל. אם יווצר סביבו גרעין תמיכה ו "ממשיכי דרך" - זה יהיה אוי ואבוי משמעותי לדמוקרטיה הישראלית. אצל רוצחים אחרים, הסכנה הזאת לא קיימת.
 

ערב רב

New member
עומרי אמר "רצח הוא רצח"

ולכך הגבתי. הוא, כמובן, צודק, והאמירות האלה שלך מבטאות את העובדה שבקרב הקומוניסטים אין מחוייבות אמיתית לזכויות האדם באשר הוא אדם. כך, למשל, יוסי שוורץ הסתובב בפורומים וטען שרצח גנדי מוצדק דווקא משום שהוא היה שר ומנהיג פוליטי. במלים אחרות, בין השורות של דבריך (שהם כמובן לא דעתך האישית אלא דעת המפלגה) מבצבצת האמת כי הרצח רע כי הוא סיכן מהלכים פוליטיים מסויימים שחפצתם בהם ואילו הוא היה משרת דווקא מהלכים הפוכים הוא היה דווקא פחות רע מרצח רגיל לפי אותה השקפה. הרי אני בטוח שיהיה אצלכם קונצנזוס למשל שפעילותו הפוליטית של גנדי הי"ד סיכנה את המשטר הדמוקרטי בישראל, ואז אתם מפחיתים מחומרת רציחתו לפי אותו הגיון של קביעת חומרת הרצח לפי מידת תרומתו לדמוקרטיה. לסיכום, "רצח הוא רצח הוא רצח" ויש להזהר מכל מי שאומר אחרת.
 

shay or eli

New member
אוייש באמת

גם להכניס לי מילים לפה (ועוד מילים של יוסי שוורץ, שיאן העולם בתמהונות לשמאלנים) וגם לצאת נגדן, לא קצת מטופש? רצח פלילי זה דבר איום ונורא. רצח פוליטי, בנוסף למימד הנורא שיש בכל רצח, יש בו גם סכנה לכל המבנה החברתי. שכן את רצח רבין, יש הרבה מי שמצדיקים מתוך ראייה אידאולוגית-פוליטית, והתרחבות בסיס התמיכה בו (שיכולה לנבוע מיחס סלחני כלפיו) עלולה להוות סכנה לעצם קיום הדמוקרטיה בישראל. יש משפט שאומר "קודם עושים את מה שדחוף, אחר כך את מה שחשוב". ברמה המוסרית, אין הבדל בין רצח רבין וכל רצח אחר בישראל. אבל ברמת הסכנה הנשקפת לכלל החברה ממנו, יש. שנה שעברה למדנו באזרחות מאמר של השופט בדימוס זמיר על ההבדל בין עבריינות פלילית, פוליטית ושלטונית. אני לא כזה אוהד גדול של רוב מה שלמדתי באזרחות, אבל את המאמר ההוא כדאי לקרוא. רחבעם זאבי, לא שונה מכל אחד אחר שמקבל את התואר "נפגע פעולות איבה". אין שום סיבה הגיונית לעשות לאיש הזה יום זיכרון וללמד את מורשתו הגזענית בבתי-הספר.
 

shay or eli

New member
אגב,

חד"ש התנגדה להרבה דברים שרבין עשה, כמו הסכמי פאריס לדוגמא.
 

ערב רב

New member
דבריך מלאי סתירות

אם קורבנות עדן נתן-זאדה בשפרעם הם נפגעי פעולות איבה אז גם רבין הוא נפגע פעולות איבה. בכל אופן, לפי ההגדרות שלך לעבריינות פלילית, שלטונית ואידאולוגית, לאן תכניס את רצח גנדי? לעבריינות פלילית? רצח גנדי היה רצח פוליטי ואפילו תמר גוז'נסקי הודתה בכך - ".. רצח שר, רצח חבר הכנסת, הוא מעשה שכולנו מגנים. רצח של אישים פוליטיים הוא דבר הרסני לפוליטיקה, והוא דבר הרסני גם ליחסים בין העמים, כמו כל מדיניות הרג וחיסולים של אישים פוליטיים .." אולם, לא בכדי אינך עולה לשאלתי, האם לדעתך ולדעת מק"י גנדי הי"ד סיכן את המשטר הדמוקרטי בישראל או לא?
 

shay or eli

New member
שוב,

רצח זאבי (לא "גנדי", עם כל הכבוד לכינויי ילדות) לא היה רצח פוליטי או פלילי, אלא אקט של פעולת איבה כחלק ממלחמה. הוא אכן ראוי לגינוי, אבל במישור אחר לחלוטין מרצח רבין. מפלגת מולדת ומצעה הגזעני בהחלט מסכנים לדעתי את הדמוקרטיה וראויים לפסילה בדיוק כמו תנועתו של כהנא.
 

ערןממ

New member
תן לי להבין

רוצחי השר גנדי לא ידעו שמדובר בשר ישראלי, אלא חשבו שהם רוצחים אזרח יהודי? ואם ערבי היה רוצח את רבין, אז כן היה צריך לשקול חנינה? כן היה צריך להתיר לו להתחתן? להביא ילדים?
 

ערב רב

New member
הטעות שלך הייתה ששכחת מה כתבת

קודם בשרשור בשל ההיעדות של מספר הימים.
ישנם הרבה כינויים הרווחים בפוליטיקה (פואד, ג''ומס, אבו, מוסי, צ'יטה וכו'..) והנסיון שלך להעלים את הכינוי של גנדי מעיד על נטיה חמורה לסתימת פיות.
תקן אותי אם אני טועה, אבל בחד"ש לא גינו ולא מגנים את רצח כהנא ומכיוון שאתה גוזר גזירה שווה בינו לבין רצח גנדי ומכיוון שאתה מודה שלדעתכם גנדי סיכן את הדמוקרטיה, ומכיוון שאתם בוחנים את החומרה של רצח לפי מידת "תרומתו לקידום הדמוקרטיה" אין לי אלא להסיק שאתם תומכים ברצח גנדי הי"ד.
כאמור, חד"ש ומוחמד ברכה הובילו את המאבק להכרה בקורבנות נתן-זאדה כ-"נפגעי פעולות איבה" מה שכמובן גורר את הפיכת רבין לנפגע פעולות איבה, כלומר גם לפי הגירסא הרשמית המסולפת שלכם גזרתם גזירה שווה בין גנדי הי"ד לרבין.
 

Red Star

New member
דווקא בנושא הזה?

אני לא מבין, אם אתם אנשים שאכפת להם, בעלי מודעות חברתית-פוליטית.. דווקא בנושא הזה אתם מרכזים מאמצים... פשוט לא מבין
 
למעלה