מחנה השלום

אדטו

New member
מחנה השלום

איך אתם יכולים לקרוא לעצמכם ככה? בד"כ שיש שלום לא נהרגים קרוב לאלף אנשים (מאז אוסלו-האסון הכי גדול שקרה לנו) רק תחשבו על זה ואגב אם אתם מחנה השלום אז הליכוד הוא מחנה המלחמה? מה זאת ההסתה הזאת??? תחשבו...
 
אני בהחלט מרשה לעצמי...

לקרוא למפלגה שמנהיגה הפגנה שבה רוב השלטים המונפים מכילים סיסמאות בסגנון "מלחמה עכשיו!" מחנה המלחמה. זו לא הסתה, זו אמת כואבת. מחנה הימין עצמו כלל לא מתבייש בה. דוגמאות להסתה: "אין ערבים - אין פיגועים", "אין שמאלנים - אין פיגועים", "לחסל את ערפאת" ועוד שלל פנינים מחליאות.
 

אדטו

New member
סליחה?

ולקרוא לשרון רוצח זאת לא הסתה? מבחינתי אם יש כזה דבר מחנה המלחמה הרי שזה אתם כי מי שהביא עלינו את האסונות הם לא אחרים מבכירי השמאל ואת הדבר שהכי קרוב לשלום (מה שיש עם מצרים) הביא הימין לצערי כיום אין ימין בכנסת אלא רק שמאל נקווה שבבחירות הבאות יהיה שוויון ואגב בהפגנה שהייתה הפגנת הימין כביכול משקפת את רצון רובו המכריע של העם ואני מקווה שאתם יודעים את זה כבר וערפאת הוא מחבל!!!
 

אדטו

New member
מה אתה אומר...

ולקרוא לשרון רוצח זאת לא הסתה? מבחינתי אם יש כזה דבר מחנה המלחמה הרי שזה אתם כי מי שהביא עלינו את האסונות הם לא אחרים מבכירי השמאל ואת הדבר שהכי קרוב לשלום (מה שיש עם מצרים) הביא הימין לצערי כיום אין ימין בכנסת אלא רק שמאל נקווה שבבחירות הבאות יהיה שוויון ואגב בהפגנה שהייתה הפגנת הימין כביכול משקפת את רצון רובו המכריע של העם ואני מקווה שאתם יודעים את זה כבר וערפאת הוא מחבל!!!
 
מלחמה ושלום במפה הפוליטית

אני נמצא שמאלה ´אפילו´ יותר מ´אסון´ אוסלו, ואני מתנגד נחרצות להגדרתי כחלק ממחנה השלום. אין מחנה שלום כפי שאין מחנה מלחמה, וגם קריאות ברורות וישירות של תמיכה במלחמה לא מעידות על קיומו של מחנה כזה, מכיוון שתכלית הקריאות היא בהחלט לא המלחמה לכשעצמה. קיימת בישראל תפיסה נפוצה שמציבה את האלימות הישראלית כלפי הרשות והעם הפלסטיני כאקט של הגנה עצמית ואף תנאי הכרחי לקיומו של שלום כלשהו, לכשיבוא, אם יבוא - וזה מובן ולגיטימי. אני רחוק מהסכמה עם עמדה זו, אבל למונח ´מחנה מלחמה´ ניחוח של דה-לגיטימציה מחשבתית ובריחה מהתמודדות עם העמדה, וזה שלילי בעיני.
 
למעלה